menkkakipuja mutta menkat vaan ei tule?
Mulla menkat alkaa aina vatsakrampeilla ja menkkojen olis pitänyt alkaa jo 4 päivää sitten mutra ei näy verta, kipuja vaan tuntuu pitkin päivää..
se päivä kun menkkojen olis pitänyt alkaa oli kaikista kivuliain ja laitoin jo kuukupin valmiiksi... mut eI
on mulla olleet joskus menkat myöhässä esim jos stressii mutta silloin ei oo ollu mitään kipuja etukäteen...
mistäköhän tää vois johtua?
Raskautta en epäile vaikka ainahan seksissä on mahdollisuus raskauteen mutta kondomit ovat olleet käytössä
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:10"]
Saanko kysyy ap mitä läakkeitä syöt?
Itelläki nivelreuma, mutta en oo kuullut mitään tuollaisista haitoista.
[/quote]
Metotreksaattia piikitän. Lääkärin kanssa keskusteltiin silloin ehkäisystä, ja sanoi, että kortsutkin riittää kunhan on tavallista tarkempi niiden kanssa, ja siitä lähtien kun aloin käyttää metotreksaattia niin olen lähes joka kerta valuttanut vettä kondomiin, mahdollisten reikien havaitsemiseksi.
Mut nivelreumaanhan on paljon eri lääkkeitä, että jos söisit metotreksaattia niin olisit varmaan jo kuullut niistä haittapuolista lääkäriltäsi.
Kirjotan puhelimella niin sori kirjotusvirheet.Istun tässä cittarin parkkipaikalla kum oli pakko lähteä tekeen se testi ja tein testin kaupan vessassa ja selkeesti tuli kaks viivaa toinen heikompi toinem vahvempi. Tarkoittaako viivojen vahvuus mitä?Huomenna aamulla soitto terveyskeskukseen ja kondomeihin en enää luota,saatana että rasittaa kun ehkäisylään ei toimi!!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:07"]
Kirjotan puhelimella niin sori kirjotusvirheet.Istun tässä cittarin parkkipaikalla kum oli pakko lähteä tekeen se testi ja tein testin kaupan vessassa ja selkeesti tuli kaks viivaa toinen heikompi toinem vahvempi. Tarkoittaako viivojen vahvuus mitä?Huomenna aamulla soitto terveyskeskukseen ja kondomeihin en enää luota,saatana että rasittaa kun ehkäisylään ei toimi!!
Raskaana. Niillä viivojen paksuudella tai värin vahvuudella ei ole mitään merkitystä. Jos on kaksi viivaa niin kyllähän se silloin on positiivinen tulos, oli toinen viiva sitten vaikka kuinka paljon ohuempi tai väriltään hailakampi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:07"]
Raskaana. Niillä viivojen paksuudella tai värin vahvuudella ei ole mitään merkitystä. Jos on kaksi viivaa niin kyllähän se silloin on positiivinen tulos, oli toinen viiva sitten vaikka kuinka paljon ohuempi tai väriltään hailakampi.
[/quote]
[/quote]
Googletinki nyt kotona koneella, että vaikka kuinka hailakka viiva niin raskaana ollaan. Pienoinen järkytys, mutta yritän olla nyt kylmän rauhallinen ja huomenna sitten varmaan saan jo varattua ajan keskeytykseen, koska tosiaan ei muuta vaihtoehtoa.
Pakko kai alkaa käyttään, jotain varmempaa ehkäisyä rinnalla, koska kondomit näin epävarmoja :(
Meillä mennään myös kondomeilla, koska hormonaalinen ehkäisy ei sovi minulle. Koko ajan saa pelätä raskautta :( Kerran tulin raskaaksi ja vielä ns. varmat päivät eli ilman kondomiakin olisi ollut epätodennäköistä. Mietin monta viikkoa mitä teen, mutta päädyin lopulta keskeyttämään raskauden viimeisenä mahdollisena päivänä eli rv 11+6. Raskaus ilmeni juuri kuten sinulla. Menkkoja ei kuulunut, mutta kuukautiskipujen tuntuista vihlontaa kylläkin. Tsemppiä sulle keskeytykseen. Ei ole helppo juttu :( Mulle oli elämäni raskain päätös, mutta oikea.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:47"]
Meillä mennään myös kondomeilla, koska hormonaalinen ehkäisy ei sovi minulle. Koko ajan saa pelätä raskautta :( Kerran tulin raskaaksi ja vielä ns. varmat päivät eli ilman kondomiakin olisi ollut epätodennäköistä. Mietin monta viikkoa mitä teen, mutta päädyin lopulta keskeyttämään raskauden viimeisenä mahdollisena päivänä eli rv 11+6. Raskaus ilmeni juuri kuten sinulla. Menkkoja ei kuulunut, mutta kuukautiskipujen tuntuista vihlontaa kylläkin. Tsemppiä sulle keskeytykseen. Ei ole helppo juttu :( Mulle oli elämäni raskain päätös, mutta oikea.
[/quote]
Kiitos viestistä. En edes uskonut, että kondomit vois olla näin epäluotettavia, mutta harrastimme kyllä seksiä ovulaation aikaan, joten jossain niillä main on varmasti tullut reikä, harmi vaan ettei huomattu ajoissa.
Ei varmasti oo helppo juttu abortti koskaan :( Mutta nyt kun mulla kaiken lisäks on toi lääkitys, niin toisaalta helpottavaa, ettei edes jää valinnanvaraa. Tota mun lääkettä näköjään käytetään tuulimunaraskauksissa keskeyttäjänä, joten tuntuukin aika kummalliselta että ylipäätään, edes tulin raskaaksi ton lääkkeenkanssa. Muutenkin googlettelin just enemmänkin sanoilla methotrexat and pregnancy ja tulin entistä varmemmaksi, että mitään muuta ei ole tehtävissä kuin keskeytys.
Saanko kysyy ap mitä läakkeitä syöt?
Itelläki nivelreuma, mutta en oo kuullut mitään tuollaisista haitoista.