menkkakipuja mutta menkat vaan ei tule?
Mulla menkat alkaa aina vatsakrampeilla ja menkkojen olis pitänyt alkaa jo 4 päivää sitten mutra ei näy verta, kipuja vaan tuntuu pitkin päivää..
se päivä kun menkkojen olis pitänyt alkaa oli kaikista kivuliain ja laitoin jo kuukupin valmiiksi... mut eI
on mulla olleet joskus menkat myöhässä esim jos stressii mutta silloin ei oo ollu mitään kipuja etukäteen...
mistäköhän tää vois johtua?
Raskautta en epäile vaikka ainahan seksissä on mahdollisuus raskauteen mutta kondomit ovat olleet käytössä
Kommentit (27)
Ihan samoilla oireilla tein itse positiivisen testin vuosi sitten!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:49"]Ihan samoilla oireilla tein itse positiivisen testin vuosi sitten!
[/quote]
herranjestas älkää pelotelko :(
en oo huomannut että kondomit olis menneet missään vaiheessa..
mut kai nää kivut vois myös enteillä tulevia menkkoja, vai onko vasn toiveajattelua?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:49"]Ihan samoilla oireilla tein itse positiivisen testin vuosi sitten!
[/quote]
mut kai nää kivut vois myös enteillä tulevia menkkoja, vai onko vasn toiveajattelua?
[/quote]
Kun noin monta päivää on jo myöhässä niin tee ihmeessä testi. Onko sinulla stressiä mikä voisi viivästyttää menkkoja? Onko kierto yleensä hyvin säännöllinen?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:49"]Ihan samoilla oireilla tein itse positiivisen testin vuosi sitten!
[/quote]
[/quote]
Kun noin monta päivää on jo myöhässä niin tee ihmeessä testi. Onko sinulla stressiä mikä voisi viivästyttää menkkoja? Onko kierto yleensä hyvin säännöllinen?
[/quote]
menkat 4 päivää myöhässä, tätä menkkakipua jo jatkunut varmaan 6 päivää..
Ja yleensä kierto tosi säänöllinen, mut onhan tässä kaikenlaista koulustressiä ollut viime aikoina
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:49"]Ihan samoilla oireilla tein itse positiivisen testin vuosi sitten!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja yleensä kierto tosi säänöllinen, mut onhan tässä kaikenlaista koulustressiä ollut viime aikoina
[/quote]
Harvemmin menkat noin pitkään oireilee ennen alkujaan, minusta kuulostaa nyt vahvasti testin paikalta. Sen jälkeen olet paljon viisaampi! Tulehan kertomaan tulos meille :) -2
Pöh, kolmonenhan minä oon enkä kakkonen! T: edellinen
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:49"]Ihan samoilla oireilla tein itse positiivisen testin vuosi sitten!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Harvemmin menkat noin pitkään oireilee ennen alkujaan, minusta kuulostaa nyt vahvasti testin paikalta. Sen jälkeen olet paljon viisaampi! Tulehan kertomaan tulos meille :) -2
[/quote]
joo no pakko kai se testi tehdä vaikken raskauden mahdollisuuteen nyt usko ja ei mitään raskausoireitakaan ole, ei okseta/väsytä/pissata/ eikä rinnatkaan kipuile mitenkään erityisesti
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:49"]Ihan samoilla oireilla tein itse positiivisen testin vuosi sitten!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
joo no pakko kai se testi tehdä vaikken raskauden mahdollisuuteen nyt usko ja ei mitään raskausoireitakaan ole, ei okseta/väsytä/pissata/ eikä rinnatkaan kipuile mitenkään erityisesti
[/quote]
voi kuule ei raskaudet oireile läheskään aina heti alussa tai edes koskaam!
Itsellä väsymys ja etova olo tuli kuvioihin vasta rv 6 ha rinnat kipeytyi rv 8
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:49"]Ihan samoilla oireilla tein itse positiivisen testin vuosi sitten!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei minullakaan ollut _mitään_ muuta oiretta kun menkkakivut ja menkat myöhässä, ja tein testinkin vakaasti sillä mielellä ettei se nyt ainakaan plussa voi olla. Vaan kuinkas kävikään, pääsi testi yllättämään pahemman kerran :D -3
Raskaana taidat olla, Onnea vaan minunkin puolesta. Ei niitä pissajuttuja vielä olekkaan vaan ne tulee myöhemmin.
Onnea! Ala vaan totutella ajatukseen.
Älkää nyt viittikö, aina on tunnollisesti kondomit käytössä, että eikös se ole aika pieni todennäköisyys, että olisin raskaana, mutta testin teen heti huomenissa ellei sitten menkat ala tänään...toivossahan saa kuitenkin aina elää?
Taidat toivoa raskautta? Itselläni on menkat aikoinaan myöhästyneet siitä syystä. Joskus kipuilee viikonkin ja sitten ne tulee.
Mulla on kyllä usein montakin päivää ennen vuodon alkua menkkamaisia kipuja, vaikka raskaana en voikaan olla. Tee silti testi :)
Olin samoilla oireilla myös raskaana. Huomenna keskeytys. :( En todellakaan kuvitellut että raskaana voisin olla, tuntui kuin erityisen kivuliaat kuukautisetbolisi olleet alkamassa. Muuten harvoin alkuvaiheessa alkaa mitkään pahoinvoinnit, mulla oli nännit arat mutta en silti uskonut että raskaana olisin voinut olla.
Ja mulla etova olo alkoi rv 6, väheni rv7 jolloin alkoi käsittämätön väsymys. Nyt viikkoja vajaa 9 ja keskeytys huomenna.
t. 17
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:29"]Taidat toivoa raskautta? Itselläni on menkat aikoinaan myöhästyneet siitä syystä. Joskus kipuilee viikonkin ja sitten ne tulee.
[/quote]
En todellakaan toivo... mistä muka niin päättelit?
Kondomit aina käytössä, käytön jäljeen tarkistetaan, ettei ole tullut reikiä.
Senpä takia uskoni raskauteen on häviävän pieni nyt.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:36"]Olin samoilla oireilla myös raskaana. Huomenna keskeytys. :( En todellakaan kuvitellut että raskaana voisin olla, tuntui kuin erityisen kivuliaat kuukautisetbolisi olleet alkamassa. Muuten harvoin alkuvaiheessa alkaa mitkään pahoinvoinnit, mulla oli nännit arat mutta en silti uskonut että raskaana olisin voinut olla.
[/quote]
Harmillista että kävi noin..
jos raskaana nyt olisin niin en kyllä edes harkitsisi muuta vaihtoehtoa kuin abortti.
Kaiken kukkuraksi syön sellaisia lääkkeitä nivelreumaan, jotka aiheuttavat vakavia haittoja sikiölle, että vaikka haluaisinkin pitää lapsen niin ei kävis nyt missään tapauksessa.
Kipin kapin tekemään se raskaustesti varsinkin kun sulla noita lääkkeitäkin, joiden tähden abortti ainoa vaihtoehto.
Mitä varhaisemmassa abortin tekee niin sitä kivuttomampi ja helpompi operaatio.
No mulla oli just tollasta alkuraskaudessa