Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia joiden paino arvioidaan ulkonäön perusteella aina alakanttiin?

Vierailija
01.12.2021 |

Olen aika muodokas tiimalasi mutta sutjakka. L tai XL koko menee päälle. Monet luulee minun olevan paljon kevyempi. Ulkonäkö ja paino ei aina kulje käsi kädessä. Muistakaa se!

T: 174 cm, 109 cm, 96 cm, 128 cm, 114 kg

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan arvaile painoani. Asiasta ei ole ollut puhetta.

Vierailija
2/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lääkäri jopa kerran sanoi suoraan, että olen painavampi kuin hän luuli. Kuvaili minua siroksi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Painan nyt n. 60, ja olen aika lyhyt. Minua luullaan usein 50-kiloiseksi luultavasti pitkien ja hoikkien raajojeni takia.

Vierailija
4/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan joku sääntö, että veikataan reilusti alaspäin, jos on pakko jonkun painoa arvioida? Kohteliasta tai jotain.

Vierailija
5/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutjakka xl-kokoinen? No sillä lailla 😂

Vierailija
6/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä. Muutama vuosi sitten olin painavimmillani koskaan ja painoin 63 kiloa/168 cm.

Työkaverit jaksoi hokea "laihuuttani" ja sanottiin että odotas kun täytät 30, kyllä sitten näet ettet enää voi syödä mitä vaan. Vaan kuinkas sitten kävikään, olen laihtunut noista ajoista aika reilusti, nyt 53,7.

Nyt voin näyttää laihalle sillä olen aika rotevarakenteinen, en ainakaan siro.

Laihtuminen johtuu elintapojen muutoksesta eli aloin totaali-vegetariaaniksi. Ruokavalio muuttui melko paljon. Jo ennen sitä olin jättänyt mm. lihan syönnin lähes kokonaan, nyt en syö yhtään missään muodossa enkä kalaakaan. Ainoa eläin peräinen mikä jäi on kananmunat ja raejuusto. Myös karkit ja näkyvä sokeri jäi.

Vierailija
7/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 158/55 Ja useimmat luulee mun painavan jotain 40 kg. Oon aina lapsenakin ollut painokäyrän yläpäässä vaikka en ole lihavan näköinen.

N24

Vierailija
8/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ihan joku sääntö, että veikataan reilusti alaspäin, jos on pakko jonkun painoa arvioida? Kohteliasta tai jotain.

Joku vanhempi mies sanoi mulle joskus, että aina naisen kysyessä iästä ja painosta hän katsoo naista ja ottaa oikeasta arviosta 10-15 kiloa/vuotta pois, turvallisin niin :D

Vierailija
9/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään arvuutella muilla, että paljonkohan painan. Toisaalta jos joku lähtisi noin vain pokkana arvailemaan, pitäisin totaalimoukkana.

Huvinsa kullakin.

Vierailija
10/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Painan nyt n. 60, ja olen aika lyhyt. Minua luullaan usein 50-kiloiseksi luultavasti pitkien ja hoikkien raajojeni takia.

Joo, sama täällä. Hoikat raajat, pienet rinnat ja kapea vyötärö, eli paino suurimmaksi osaksi takamuksessa/reisissä. Ihmiset yleensä ihastelee että voi kun olet hoikka. Tosiasiassa normaalipainon keskivaiheilla. Jopa suunnilleen saman kokoiset kaverit pitää minua hoikkana, mikä on vähän hassua.

Vierailija
11/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on yllättynyt kun kerron kuinka paljon painan. Toki osaan pukeutua niin että läskit peittyy. Se mikä varmaan vaikuttaa paljon, että mulla ei läski kerry naamaan, eikä ole kaksoisleukaa, joten se hämää paljon. Niissä sairaaloisen lihavissakin on ollut välillä sellaisia tyyppejä, joiden kasvot näkemällä ei ikinä uskoisi, että hän painaa satoja kiloja. Minäkin voisin hyvin treffipalstoilla väittää olevani normaalipainoinen näyttämällä pelkästään naamani. Minulla on kuitenkin jopa 40 kiloa ylipainoa.

Vierailija
12/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen omenavartaloinen, ja läskit kertyy vatsaan ja sisäelimiin. Raajat on sutjakkaat ja naamasta ei kilot näy yhtään. Mutta oikeasti olen 20 kg ylipainoinen. Voin treffeillä pukeutua vatsan peittävään tunikaan ja mennä normaalipainoisesta. ikävä yllätys odottaa alla :D

Vierailija
13/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteissa joku alkaa arvioimaan toisen painoa, ääneen? En muista, että olisin koskaan niin hölmöön keskustelukumppaniin törmännyt.

Vierailija
14/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketkä niitä teidän painoja arvuuttelee ja miksi? Miehet? Naiset?

Yksi ainoa miespuolinen kaveri on kommentoinut läpällå et "apua, painatko jo 50 kiloa" :D ja eräs toinen miespuolinen kaveri puhui omasta kuntoilustaan ja yhtäkkiä heitti sivulauseessa et painan varmaan jotain 45 kiloa. Hän on tosin muutenkin assperger ja sosiaalisesti kömpelö mutta puhelias. Muuten ei kukaan.

Edes seurustelukumppanit ei ole ikinä arvuutelleet tai kyselleet, en mä itsekään tiedä tarkkaa painoa, eikä tarvitsekaan.

Vierailija
15/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvä se on itselleen uskotella vaikka mitä. Mun mies on 180cm/90kg ja vaikka on vähän lihastakin niin hän on ihan selkeän ylipainoisen näköinen. Että huh huh jos 174cm painaa melkein 120kg 😂

Mä oon 170cm ja painan 58kg.

Vierailija
16/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisille sopiva paino on max 60kg jos puhutaa keskivertonaisesta.

160cm naiselle sopiva paino 50kg, 165cm naiselle sopiva paino 55kg, 170cm naiselle sopiva paino 60kg... 175cm naiselle sopiva paino 65kg... jne

Ylipainosta ei pidä tehdä normaalia.

M29

Vierailija
17/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160cm naiselle sopiva paino 50kg, 165cm naiselle sopiva paino 55kg, 170cm naiselle sopiva paino 60kg... 175cm naiselle sopiva paino 65kg... jne

M29

Pituus miinus 110 on hyvä kaava ihannepainolle.

N30

Vierailija
18/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään arvuutella muilla, että paljonkohan painan. Toisaalta jos joku lähtisi noin vain pokkana arvailemaan, pitäisin totaalimoukkana.

Huvinsa kullakin.

No ei kyse olekaan vieraista ihmisistä. Ihan omien läheisteni ja esimerkiksi lääkärin kommenteista. Viimeksi työpaikalla tuli juttua työkaverin kanssa ylipainostamme ja hän oli todella yllättynyt, että minä painan enemmän kuin hän. En keksi mitään syytä miksi hän olisi valehdellut. Eikä ylipainosta tietenkään noin vain jutella kenen tahansa kanssa, mutta jos toinen ottaa oman ylipainonsa puheeksi (kuten työkaverini teki) voin vapaasti puhua myös omastani ilman pelkoa toisen loukkaamisesta.

Vierailija
19/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun arvioidaan aina alakanttiin. Kun olin nuorempi naistuttavat myös kommentoi painoani ihan suoraan, ja osa jopa kysyi suoraan "paljon sä painat". Niillä oli aina jotain omia epävarmuuksia, yksikin tällainen töräyttelijä pohjusti kysymystään valittelemalla omaa painoaa. Hölmönä minä menin vastaamaan ja piikittely senkun yltyi. Painan ihan tavallisen verran mutta jotkut luulee että vähemmän. Nykyään olen vanhempi ja oppinut että väistän tällaista seuraa ja siivutan jos joku kaveri yrittää vihjaista että kun säkin oot niin laiha, aihe vaihtuu heti.

Vierailija
20/47 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Pituus miinus 110 on hyvä kaava ihannepainolle.

N30

Naiselle kyllä 110/120 ja miehelle hyvä kaava on p 100/90(riippuen ruumiinrakenteesta ja kehonkoostumuksesta ja tämä pätee naisille ja miehille)

170cm naisen sopiva paino on 50-60 kiloa ja 170cm miehen sopiva paino on 70-80 kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan