Mies sanoi rumasti, olinko liian herkkä?
Hänellä oli huono päivä jolloin kukaan meistä tuskin on parhaimmillaan. Hän kuitenkin suivaantui kun yritin lohduttaa ja puhui minulle todella rumasti ja vähätellen että mitä mikä muka naisena mistään ymmärrän.
Estin hänet ja päätin että minulle ei alatyylisesti puhuta vaikka miten olisi huono päivä varsinkin kun yritin vain olla myötätuntoinen. Pitäisikö vielä yrittää jutella vai antaa olla?
Emme siis ole suhteessa, mutta asiat olivat menossa siihen suuntaan.
Kommentit (59)
Pitää älytä antaa myös sitä omaa tilaa.
Torppaat solvaavat puheet heti alkuun. Vaadit anteeksipyyntöä. Muutenhan se oppii tuollaiseen.
Aika huono merkki. Itse antaisin olla tuttavuuden solmimisen.
Eston ehkä kuitenkin poistaisin ja selittäisin, mistä kiikastaa, jos kyselisi perään.
On parempi estää mies jos hän jo suhteen alussa puhuu sinulle rumasti. Varsinkin kun yritit lohduttaa häntä.
Olen itse ollut naimisissa pian 30 vuotta, eikä mieheni ole koskaan kohdellut minua rumasti.
Eihän vain ollut mun tuleva ex Lappeenrannasta..? Tekstailee rumasti, usein huonotuulinen ja viime aikoina olen ilmoitellut että riitti, tänään viimeksi. Etäsuhde.
Kun oppii tuntemaan toisen oppii myös miten kannattaa toimia, kun toisella on huono päivä. Itse tykkään tuolloin tapella, enkä jaksa mitään lässytystä ja mieheni tietää tämän ja osaa pitää tuolloin turpansa kiinni.🤣
Naiset itsekin sanoo mitä sylki suuhun tuo ja se pitää hyväksyä mutta mieheltä vaaditaan koko ajan täydellistä kunnioitusta ja mitään alatyylistä ei saa naiselle sanoa tai käy juuri näin lapsellisesti että minä en sun kanssa leiki kun puhuit rumasti
En mitenkään tuputtanut lohdutusta, ajattelin että hän varmaankin kaipaa myötätuntoisia sanoja kun halusi kertoa huonosta päivästään. Aihe siirtyi myös hänen huonontuneeseen terveydentilaansa ja kun ehdotin lääkäriin menoa (olen huono henkilö terveysasioihin ottamaan kantaa) niin siitähän se raivo sitten syttyi.
Hän tosiaan sanoi niin rumasti että enpä siinä hetkessä nähnyt muuta mahdollisuutta kuin eston. Minulle ei noin puhuta vaikka mikä olisi.
Nyt sitten harmittaa. Haluaisin tavallaan puhua asian selväksi, mutta toisaalta mietin että sotiiko se omaa itsearvoani vastaan. Olen vasta etsimässä omia rajojani ja tutustumassa deittimaailmaan huonon lapsuuden jälkeen.
Stressaavaa olla näin kiinni omissa mielenliikkeissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset itsekin sanoo mitä sylki suuhun tuo ja se pitää hyväksyä mutta mieheltä vaaditaan koko ajan täydellistä kunnioitusta ja mitään alatyylistä ei saa naiselle sanoa tai käy juuri näin lapsellisesti että minä en sun kanssa leiki kun puhuit rumasti
No en kyllä todellakaan puhu ihmisille alatyylisesti niin vähäisestä syystä kuin että itselläni "huono päivä".
En koko elämässäni ole puhunut, enkä aio katsella elämässäni ihmisiä, jotka niin käyttäytyvät.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään tuputtanut lohdutusta, ajattelin että hän varmaankin kaipaa myötätuntoisia sanoja kun halusi kertoa huonosta päivästään. Aihe siirtyi myös hänen huonontuneeseen terveydentilaansa ja kun ehdotin lääkäriin menoa (olen huono henkilö terveysasioihin ottamaan kantaa) niin siitähän se raivo sitten syttyi.
Hän tosiaan sanoi niin rumasti että enpä siinä hetkessä nähnyt muuta mahdollisuutta kuin eston. Minulle ei noin puhuta vaikka mikä olisi.
Nyt sitten harmittaa. Haluaisin tavallaan puhua asian selväksi, mutta toisaalta mietin että sotiiko se omaa itsearvoani vastaan. Olen vasta etsimässä omia rajojani ja tutustumassa deittimaailmaan huonon lapsuuden jälkeen.
Ap
Hoida se lapsuus pois alta ensin ennen kuin alat parisuhteeseen.
Osalleko on ihan hyväksyttävä tapa heittää oma huono olo toisen päälle alatyylisin ilmauksin maustettuna? Ja teidän kumppaninme hyväksyvät tälläisen kohtelun?
Saa olla huono päivä ja saa ottaa omaa tilaa sekä saa myös ilmaista että ai hitsi tänään mua kiukuttaa kamalasti jutellaan myöhemmin. Mutta että turpa tukkoon tai muuta yhtä hirveää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Esitit jotain maailman parantajaa ja esitit oman terapeuttisi kliseitä?
Vierailija kirjoitti:
Osalleko on ihan hyväksyttävä tapa heittää oma huono olo toisen päälle alatyylisin ilmauksin maustettuna? Ja teidän kumppaninme hyväksyvät tälläisen kohtelun?
Saa olla huono päivä ja saa ottaa omaa tilaa sekä saa myös ilmaista että ai hitsi tänään mua kiukuttaa kamalasti jutellaan myöhemmin. Mutta että turpa tukkoon tai muuta yhtä hirveää?
Ap
Kuppi voi mennä nurin keneltä tahansa ja silloin voi tulla sanottua, jotain äkkiväärääkin. Tärkeintä on jälkihoito ja miten tilannetta voidaan jatkossa välttää. Kukaan ei meistä ole virheetön, eikä voi vaatia sitä täydellisyyttä.
Hoida se lapsuus pois ennen suhdetta? Tarkoittaen että kaikki rikkinäiset ihmiset ovat käyneet pitkällisen terapian ennen parisuhteitaan ja vain henkisesti täysin terveet saavat oikeuden pariutumiseen? Hyvä vitsi. Mutta jos tosissaan puhutaan niin olen käynyt puhumassa ja olen ihan okei. Aiemmin olen antanut ylitseni kävellä ja vaikka huutaa päin naamaa, mutta nykyään se ei ole minulle ok. Mietin vain että pitäisikö kuitenkin olla joustavampi esimerkiksi tässä tilanteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuppi voi mennä nurin keneltä tahansa ja silloin voi tulla sanottua, jotain äkkiväärääkin. Tärkeintä on jälkihoito ja miten tilannetta voidaan jatkossa välttää. Kukaan ei meistä ole virheetön, eikä voi vaatia sitä täydellisyyttä.
Outo ajatus, että pitäisi olla noin paljon ymmärrystä ihmiselle, joka käy verbaalisesti kurkkuun, kun toinen ei yritä loukata vaan lohduttaa.
Miten äkkipikaisia jotkut muka on?
Multa ei kyllä heltiäisi ymmärrystä.
En vaadi täydellisyyttä ja saa ihminen suutahtaa, mutta alatyylinen puhe minulle tuntui pahalle. Mietin että sietävätkö muut sitä suhteissaan.
En tarjonnut toiselle terapiakliseitä enkä yrittänyt muuta kuin kommentoida ymmärtäväisesti. Tiedän itsekin etteivät maailmanparannuskliseet auta silloin kun suututtaa oikein kunnolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hoida se lapsuus pois ennen suhdetta? Tarkoittaen että kaikki rikkinäiset ihmiset ovat käyneet pitkällisen terapian ennen parisuhteitaan ja vain henkisesti täysin terveet saavat oikeuden pariutumiseen? Hyvä vitsi. Mutta jos tosissaan puhutaan niin olen käynyt puhumassa ja olen ihan okei. Aiemmin olen antanut ylitseni kävellä ja vaikka huutaa päin naamaa, mutta nykyään se ei ole minulle ok. Mietin vain että pitäisikö kuitenkin olla joustavampi esimerkiksi tässä tilanteessa.
Ap
Se vähän riippuu miten asia saadaan nyt puhuttua läpi. Jos mies ei näe toimissaan mitään väärää puhe on turhaa.
Aiemmin olet…näet edelleen niitä mörköjä, joka puolella?
Vierailija kirjoitti:
En vaadi täydellisyyttä ja saa ihminen suutahtaa, mutta alatyylinen puhe minulle tuntui pahalle. Mietin että sietävätkö muut sitä suhteissaan.
En tarjonnut toiselle terapiakliseitä enkä yrittänyt muuta kuin kommentoida ymmärtäväisesti. Tiedän itsekin etteivät maailmanparannuskliseet auta silloin kun suututtaa oikein kunnolla.
Ap
Ei kerta homoa tee.
Onkohan exäni? Saattoi avautua jostain aiheesta, mutta jos yritti lohduttaa niin heti oli puolustuskannalla "älä edes yritä". Siinä tuli vähän ahdistunut olo kun pitää kuunnella toisen pahaa oloa, mutta kumminkaan ei saa sanoa asiaan liittyen mitään.
Anna olla. Ei sitä kukaan jaksa, että joku käy koko ajan päälle.