Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Genitaaliherpes ja masennus

Vierailija
01.03.2015 |

Noin 1,5 vuotta sitten sain tämän taudin. Sitä ennen en ollut tiennytkään koko kamaluuden olemassaolosta. Tämä on vaikuttanut koko elämääni, toivo kaikesta hyvästä on hävinnyt. Kirjoitan tänne, koska haluaisin edes hieman helpostusta tuskaani. Miten te muut olette asian kanssa sinut? Mulla tauti ei oireile juurikaan mutta se henkinen puoli. Miten koskaa pääsee parisuhteeseen kun elää tarttuvan sukupuolitaudin kanssa? Olen 35 v. ja tuntuu että elämä on ohi. Kaksi kaveria on kenelle tästä olen puhunut, mutta tuntuu ettei kukaan voi käsittää miten paljon tämä vaikuttaa elämään :/

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä edes tarvitse mainita kumppanille. Jos sille tulee jotain oireita niin sanoo vaan etten tiennyt. Ja miehille niitä harvemmin edes tulee niin että oireilis usein. Eli nou hätä girl!

Vierailija
22/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lysiini on parempi estolääke kuin apteekin kalliit ja turhat. Lysiini oikeasti toimii. Sitä syötetään kissoillekin, joilla on herpeksen kaltainen sairaus (flunssa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:12"]Ei se ole miehille kynnyskysymys, kun sanot olleesi pitkään oireeton. Heitä harvoin hetkauttaa, jos kyse ei ole HIV:stä. Javoit ehdottaa kondomiehkäisyä.
[/quote]

Itselleni olisi kynnyskysymys. On tuolla terveitäkin tuheroita tarjolla, joten jäisi kyllä tautivärkit väliin.

Vierailija
24/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:12"]Ei se ole miehille kynnyskysymys, kun sanot olleesi pitkään oireeton. Heitä harvoin hetkauttaa, jos kyse ei ole HIV:stä. Javoit ehdottaa kondomiehkäisyä. [/quote] Itselleni olisi kynnyskysymys. On tuolla terveitäkin tuheroita tarjolla, joten jäisi kyllä tautivärkit väliin.

[/quote]

Sama täällä. Jos etukäteen herpeksestä tietäisin, en koskisi. Jos saisin tietää vasta jälkikäteen, loppuisi se suhde siihen paikkaan.

Vierailija
25/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salarakas, joka on naimisissa ja olen harrastanut sen kanssa 2 v seksiä ilman suojausta. Tarttukoon, jos tarttuu, mitäs ei kerro/kertonu olevansa naimisissa. Ei näköjään tartu kovin helposti. Mulle siirtyi ensi-infektion jälkeen pakaraan, jossa kukkii 4-5 kertaa vuodessa.

Vierailija
26/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:12"]Ei se ole miehille kynnyskysymys, kun sanot olleesi pitkään oireeton. Heitä harvoin hetkauttaa, jos kyse ei ole HIV:stä. Javoit ehdottaa kondomiehkäisyä. [/quote] Itselleni olisi kynnyskysymys. On tuolla terveitäkin tuheroita tarjolla, joten jäisi kyllä tautivärkit väliin.

[/quote]Tässä nähdään ,ei kannata kertoa vaan!Itse en ainakaan kerro kenellekkään.

Vierailija
28/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ikinä olla miehen kanssa joka ei rakasta sua. Nää tautien pelkääjät on niitä reppanoita, jotka pitää kiertää kaukaa. Ei ne susta muuta halua, ku omaa nautintoaan. Todennäköisesti surkeita sängyssä kaiken lisäksi.

Vierailija
29/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä tämä henkisesti niin koville ottaakin, kun tietää että kumppania on vaikea löytää. Kukaan ei koskaan uskoisi päällepäin millaista taakkaa kannan. Olen akateemisesti koulutettu, siisti, huoliteltu ja aina iloinen noin päällepäin. Nyt tuntuu että ei naurata hevin :/AP

Vierailija
30/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:59"]

Siksipä tämä henkisesti niin koville ottaakin, kun tietää että kumppania on vaikea löytää. Kukaan ei koskaan uskoisi päällepäin millaista taakkaa kannan. Olen akateemisesti koulutettu, siisti, huoliteltu ja aina iloinen noin päällepäin. Nyt tuntuu että ei naurata hevin :/AP

[/quote]

Ei miehiä melkein ikinä kiinnosta vaikka sinulla olisi mikä tauti. Ottavat kyllä riskin, kun ovat pääsemässä panemaan.

Vierailija
31/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:20"]

Luulen, että estolääkkeen syönti vähentää yarttyvuutta.

[/quote]

Ei vähennä käytännössä yhtään.

[/quote]

Miksi alapeukku? Jos ottaa hiiren käteen ja googlettaa, niin löytää tietoja.

Vierailija
32/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:43"]

Ei siitä edes tarvitse mainita kumppanille. Jos sille tulee jotain oireita niin sanoo vaan etten tiennyt. Ja miehille niitä harvemmin edes tulee niin että oireilis usein. Eli nou hätä girl!

[/quote]

mitä helvettiä? sulla ei varmaan oo voimakkaasti oireilevaa herpestä haarovälissäs? voi helvetti, jos tollasella asenteella jengi vaan panee menee...

Vierailija
33/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sääli. Mutta en voi kieltää, että en ajattelisi seksisuhdetta sinun kanssasi tautisi vuoksi. En haluaisi sitä itselleni. 

Vierailija
34/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen, että vasta tuossa iässä olet saanut tartunnan, joka vieläpä ilmenee vähin oirein. mieti, jos sulla olis perse ruvella joka kuukausi + hermosäryt ja muu paska siihen päälle. kyllä se siitä, on meitä muitakin. mutta kannatan tuota rehellisyyttä, ei tätä tautia kannata huvikseen levitellä, ei ole mikään leikinasia, varsinkaan naisella.

Vierailija
35/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:03"]

[/quote]

mitä helvettiä? sulla ei varmaan oo voimakkaasti oireilevaa herpestä haarovälissäs? voi helvetti, jos tollasella asenteella jengi vaan panee menee...

[/quote]Ei ukoille kannata mitään ylimäärästä kertoa, käyttävät sitä tietoa sua vastaan vielä. Eli jos paneminen kiinnostaa niin jättää tiedotuksen välistä. Ja on joo herpes ; D

Vierailija
36/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:00"]

[/quote]

Ei miehiä melkein ikinä kiinnosta vaikka sinulla olisi mikä tauti. Ottavat kyllä riskin, kun ovat pääsemässä panemaan.

[/quote]

Tunnet näemmä vain yhdenkaltaisia miehiä. Kertoo enemmän sinusta kuin miehistä.

Vierailija
37/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:54"]

[/quote]Tässä nähdään ,ei kannata kertoa vaan!Itse en ainakaan kerro kenellekkään.

[/quote]

Sinunkaltaistesi takia tauti leviää ja ap sai taudin.

Vierailija
38/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]Ei ukoille kannata mitään ylimäärästä kertoa, käyttävät sitä tietoa sua vastaan vielä. Eli jos paneminen kiinnostaa niin jättää tiedotuksen välistä. Ja on joo herpes ; D

[/quote]

Sinunkaltaistesi asenteiden takia taudit leviävät ja ap sai herpeksen. Toivottavasti olet siitä iloinen.

Vierailija
39/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyse ei nyt ollut omista kokemuksistani ja minulla ei ole mitään tautia. Kuvailu oli ihan yleinen katsaus miehistä, ystäväpiirin keskustelujen perusteella.

Vierailija
40/53 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyse ei nyt ollut omista kokemuksistani ja minulla ei ole mitään tautia. Kuvailu oli ihan yleinen katsaus miehistä, ystäväpiirin keskustelujen perusteella.

[/quote]

Kiitos tarkennuksesta. Siinä tapauksessa se kertoo enemmän sinusta ja piireistäsi kuin miehistä.