Anoppi suuttui, koska en pitänyt 30-vuotisjuhlia
En halunnut juhlia erityisemmin syntymäpäiviäni, miehen ja lasten kanssa syötiin kakkua, ei muuta. En siis kutsunut edes omia vanhempiani tai sisaruksiani. No eilen käytiin anoppilassa ja sain kuulla valitusta siitä, kun ei kutsua tullut, että he olivat niin odotelleet kun lahjankin olivat hankkineet. Selitin etten pitänyt juhlia, mutta ei auttanut, anoppi kysyi mitä pahaa hän on mulle tehnyt kun en häntä halunnut kutsua. Huoh.
Kommentit (16)
Olisit sanonut, että odotit yllätysjuhlia, turhaan.
.
No ei tuollaisesta anopilla kyllä ole mitään oikeutta/syytä suuttua, jos et juhli synttäreitäsi. Kai sait sen lahjan kuitenkin, jos oli jo hankittukin?
En mäkään ole juhlinut synttäreitä alakoulun jälkeen :) joillekin se on suuri ihmettelyn aihe "pelkäätkö ett kukaan kutsuttu ei tule, onks sulla ikäkriisi, onks sull jotkut salajuhlat joihin mua ei kutsuta vai????" En jaksa!!!
Joo sain, kaunis tyylikäs kaulakoru, ja otin sen hymyillen ja kiittäen vastaan. Aloin vaan pohtimaan, että onko tämä joku kirjoittamaton sääntö, että kun täyttää pyöreitä niin juhlat pitää järjestää.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 10:47"]Joo sain, kaunis tyylikäs kaulakoru, ja otin sen hymyillen ja kiittäen vastaan. Aloin vaan pohtimaan, että onko tämä joku kirjoittamaton sääntö, että kun täyttää pyöreitä niin juhlat pitää järjestää.
[/quote]
Tämä siis ap.
Mä en oo pitäny juhlia sen jälkeen ku täytin 10vuotta
Hävettää ikätoverini puolesta. Mikä meitä joitakin 50-60-vuotiaita vaivaa, kun voi möläyttää mitä tahansa? Keskittyköön anoppisi järjestämään omia juhliaan vain. Jokainen tekee miten haluaa noiden pyöreiden synttäreiden ja muiden juhlien osalta. Jokainen elää omalla tavallaan!
Toiset tykkää toiset ei. Itse pidin 30 ja 40v, 50 v en aio pitää...
30v juhlat juhlitaan korkeintaan kavereiden kanssa bilettäen, jotkut sukulaispönötykset ennen 5-kymppisiä on vaan noloja.
Me ei oo vietetty kihlajaisia, häitä (mentiin salaa maistraatissa naimisiin) eikä ristiäisiä/nimiäisiä ja anoppi paskana, olkoon.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 10:52"]Toiset tykkää toiset ei. Itse pidin 30 ja 40v, 50 v en aio pitää...
[/quote]
Ja noihin kutsuttuna vain kaverit...
älkää minusta välittäkö, jätän vain tämän tänne harmittomasti lojumaan
http://bit.ly/1LTOeOD
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 10:52"]30v juhlat juhlitaan korkeintaan kavereiden kanssa bilettäen, jotkut sukulaispönötykset ennen 5-kymppisiä on vaan noloja.
Me ei oo vietetty kihlajaisia, häitä (mentiin salaa maistraatissa naimisiin) eikä ristiäisiä/nimiäisiä ja anoppi paskana, olkoon.
[/quote]
Meidän lasten nimiäisiin anoppi oli nopeana flikkana kutsunut puoli sukua. Tosta noin vaan, ihan ittekseen. On ne kivoja ;)
Onko anoppi sitä mieltä ettei lahjaa voi antaa kun ei juhliakaan järjestä. Näin mun anoppi ajattelee. Ei sillä, en ole lahjaa vailla. Ei edes onnittele vaikka syntymäpäivänä nähtiin ja mies asiasta ohi mennen mainitsi. Kehtasi sanoa vaan "jaa".
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 10:53"]älkää minusta välittäkö, jätän vain tämän tänne harmittomasti lojumaan
http://bit.ly/1LTOeOD
[/quote]Mikä tämä juttu on ? Ollut muissakin ketjuissa. En halunnut avata kun en tiedä mitä sisältää.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 10:52"]
30v juhlat juhlitaan korkeintaan kavereiden kanssa bilettäen, jotkut sukulaispönötykset ennen 5-kymppisiä on vaan noloja.
[/quote]
Ihan yhtä noloa tai tyhmää esittää tällaisiä "sääntöjä", tai ikäänkuin leuhkia sillä (kuten moni tässä ketjussa), ettei synttärit kiinnosta yhtään alakoulun jälkeen.
Jos joku haluaa ns. pönöttää 20-v. juhlissa, tehköön niin. Jos joku haluaa bilettää 7-kymppisiään, tehköön niin. Jos ei halua juhlia mitenkään, niin sitten ei.
Pointtina siis, teinkö jotain väärin? Onko se maailman kamalin asia jos ei juhli syntymäpäiviä? Oliki tää nyt joku etikettivirhe? Ap