Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi taivas minkä äänestitte viisuihin!

Vierailija
01.03.2015 |

Aivan meni nyt perseelleen tää touhu... ja puhun todella nyt musan laadusta!

Jos sinne laitettaisiin Sillanpään Jari hokemaan samat asiat tai, vaikkapa Lordi niin EI vaan menis läpi!!!!

Kyllä ihmettelisi jokainen missä on musan laatu, järki ja kaikki. Vai jollain myötätunnollako siellä tulisi nyt edetä?

En sano, että vammaisia ihmisiä ei saisi päästää viisuihin, mutta kun olisi nyt edes kunnon sanat ja kun tuo musagenre nyt vaan EI enään pure ja valtavasti oli taitavia esiintyjiä ja esityksiä, jotka ovat panostaneet kilpailuun kaikella tapaa. Kurikat  kehui sen olevan vaan elämää ja kunhan tyyliin käyvät kokeileen. Ilman suurempaa kiinnostusta. Ennemmin käy sääliksi ne nuoret, joiden ponnistuslauta tämä olisi voinut olla kun esim Kurikat ovat jo nauttimassa maineestaan.

Sanokaa mitä sanotte mun mieli ei muutu enkä edes vastauksia lue. Kunhan purkauduin.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä vaan, moniko olisi äänestänyt ko. kappaletta, jos esiintyjät eivät olisi kehitysvammaisia? Minusta euroviisuissa on kyse musiikista, eikä siitä että äänestyspäätöksellä pönkitetään omaa egoa, kun ollaan niin suvaitsevaisia että! Se vasta syrjintää onkin, jos äänestyspäätös perustetaan esiintyjien kehitysvammaisuudelle, kun halutaan näyttää, ettei kehitysvammaisuudella muka ole väliä. Itse olisin toivonut Satin Cirkuksen voittavan, koska heillä oli paras biisi.

Vierailija
42/44 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:12"]vitti mitä paskaa ne kansalais raadit. joku taksikuskit. mitä vittua nekin musiikista älyää. Miksei ollut vaikka lääkärit sotilaat yms.
[/quote]
Miettisin samaa. Sinne pitäis muuten ens vuonna saada av-mammojen raati... :-D
[/quote]
No siinä olisi ideaa! Mammat kun näyttää ylipäätään tietävän kaiken Euroviisuista ja vähän muustakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin pihalla, luulin eilen kun liputettiin, että on joku Pertti Kurikan nimipäivä :) En ollut kuullutkaan, että on sen niminen bändi ja että oli euroviisukarsinnat menossa, ihmettelin vaan, että mikä hemmo tämä Kurikka oikein on ollut? Vittu mä oon tyhmä!

Vierailija
44/44 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden ihkujen punkkareiden voitto on nostanut esiin jotain todella rumaa: joidenkin suomalaisten täydellisen sydämettömyyden, kylmyyden ja ennen kaikkea pinnallisuuden...

iljettää että täytyy asua samassa maassa tuollaisten natsien kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi