Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ESC 2015 Ulkomaalaisten näkemykset

Vierailija
01.03.2015 |

Nyt näin aamuyön tunneilla aktiivisimmat euroviisufanit ympäri Eurooppaa ovat saaneet ladattua ranking-videonsa Youtubeen. Helposti löytyy esim hakusanoilla "eurovision 2015 top 20" ja suodattamalla hakutuloksiin vain tänään ladatut videot. Videoita on noin tusinan verran ja yhteenveto PKN:n menestyksestä on käytännössä seuraava:

Lukuunottamatta yhtä henkilöä on jokainen rankannut PKN:n tähän asti huonoimmaksi koko Euroviisuissa eli sijalle 20. Tämä yksikin (saksalainen) on rankannut sen sijalle 18, joka näin ollen on PKN: paras sijoitus. Kommenttiosioista on nähtävissä lähinnä seuraavanlainen trendi:

"Vammaisten valinta edustamaan vain koska ovat vammaisia ON syrjintää"

"Suomi valitsi tänä vuonna kaikkien hyien kappaleiden joukosta tämän" *epäuskoa*

"Opera Skaala olisi mennyt suoraan jopa kaikkien aikojen ykköseksi, mutta tämä on vain surkea"

"Suomen biisi on euroviisuhistoian kaikkien aikojen huonoin"

jne.

Itse en vielä ole toipunut PKN:n valinnan aikaansaamasta järkytyksestä. Tänä vuonna Suomi ihan OIKEASTI saa tasan 0 pistettä eikä varmasti pääse edes finaaliin.

Aikaisempi lankani aiheesta viikkojen takaa oli:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4392508/ketju/umk15_ulkomaalaisten_antamat_pisteytykset

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe. Joku suomijonne tekee videoo ja tää ottaa todesta ei terve.

Vierailija
2/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on paska maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta, mitäköhän ne ajattelee meistä ulkomailla!

Vierailija
4/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Noita postailee vain euroviisuväki ja niidenn maku nyt on aina paskin. Sitä paitsi minulle on se ja sama mikä sijoitus tulee. Olen niin ylpeä että halkean!

Vierailija
5/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 01:54"]Ai kauheeta, mitäköhän ne ajattelee meistä ulkomailla!
[/quote]

Ne aattelee varmaan että me kaikki kuunnellaan sitä kamalaa punkkia, pidetään nahkatakkia ja ollaan vielä vammasiaki. Voi itku.

Vierailija
6/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä nauran, kun poloiset suomalaiset miettivät mitä meistä nyt ajatellaan :D :D Loput ovat ylpeitä siitä, että on munaa kertoa, että maassa asuu myös  (punkkia soittavia) kehitysvammaisia :D Siinä sofiaruusilat lakoavat mesolankoineen treenisalin peilin eteen.

Vierailija
7/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok, ei haittaa tippaakaan.

Joku pahastui punk-musiikista?! Nyt painokoneet seis, koska jotain uskomatonta on tapahtunut!

Mun mielestä PKN on punkin uusi ilmentymä, jotkut paheksuu that's life.

Kuka enää järkyttyykään punkin  mohikaaneista tai niiteistä? Ei kukaan. Ehkä tämä on se nyky-yhteiskuntaa järkyttävin ulkomuoto? Sisältö on kuitenkin samankaltainen, yhteiskuntaa kritisoiva.

Vierailija
8/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen virnuillut kuin hullu PKNn voiton jälkeen ja naurattaa niin saatanasti kun ihmiset hepuloi =D

Vierailija
9/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä siellä puhutaan. Mutta yli 200 kommenttia = ihan vitusti pisteitä! Nyt ollaan muuten jännän äärellä.

Vierailija
10/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 02:31"]

Ihan sama mitä siellä puhutaan. Mutta yli 200 kommenttia = ihan vitusti pisteitä! Nyt ollaan muuten jännän äärellä.

[/quote]Siis eurovision.tv sivulla...

Vierailija
11/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että nykyään on kauhea kiima valita aivan muilla kuin pätevyysperusteilla edustajia milloin mihinkin tehtävään. Nytkin on vammaissympatioissa valittu tämä bändi edustamaan.

Halosen presidenttikampanjan aikaan oli valtava rummutus: "nainen presidentiksi", ja siitäkin maksettiin siten, että hän rapautti puolustuksen kieltämällä elintärkeät jalkaväkimiinat puolustuskeinona, eikä meillä ole varaa korvata niitä kalliilla järjestelmillä. Pitäisi siirtyä takaisin äänestämään ihmisiä tehtävässä tarvitun pätevyyden perusteella ja lopettaa kaikki vähemmistösympatiahössötykset.

Vierailija
12/12 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on niin, että aktiiviset euroviisufanit ei päätä sitä voittajaa. Ei päättänyt täällä suomessakaan. Sympatiat ap sulle, jos olet tosissaan näiden kilpailujen kanssa. Ei meillä kuitenkaan ollut kuin jotain täytemateriaalia, joka olisi uponnut sinne massaan tarjottavana. Veikkaan, että PKN oli ihan voitonkin kannalta meidän paras ehdokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme