Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli syödä piparitaikinaa, mutta siinä on listeriavaara. Joten ostan piparit valmiina

Vierailija
01.12.2021 |

Kiusaus syödä taikinaa olisi liian suuri.

Miten te muut, syöttekö piparitaikinaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Kuten muitakin taikinoita, paitsi en kamalasti pullataikinaa tai "suolaisia" esim. sämpylätaikinaa tai leipätaikinaa.

Vierailija
2/9 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko mikrotus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse munatonta taikinaa?

Vierailija
4/9 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositten ruotsalaisia Annas Original Pepparkakor, jotka ovat sopivan ohuita ja sydämen muotoisia. Myös Annasin kardemummalla maistetut piparkakut ovat hyviä.

Vierailija
5/9 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaralliseksi mennyt elämä ihmisten mielissä kun ei enää uskalleta edes piparitaikinaa syödä. :D Sopii hyvin nykyajan hysteriaan.

Vierailija
6/9 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen itse syömiseen kelpaavan taikinan. On paljon parempaakin kuin kaupan valmiit. Eihän ne maistu oikeastaan miltään.

Vierailija
7/9 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallat syödä mitään jääkaapistasi? Siellä piilee paljon suurempi listeriavaara kuin teollisessa taikinapakasteessa.

Vierailija
8/9 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muuta syökään kuin piparitaikinaa tai piparisuklaata. Tavalliset, paistetut piparit ovat paskaa. En ole sairastunut tai edes kuollut piparitaikinan syönnistä. Muutakin taikinaa raakoine jauhoineen ja kananmunineen olen syönyt, tuskin tulin edes kuralle… Pitää elää vaarallisesti, kokeile ihmeessä ap.

Vierailija
9/9 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikina on parempaa kuin itse piparit. Ja kyllä, syön ihan kaupasta ostettua taikina ilman huolen häivää 😋