Käytetyt Moccamasterit myynnissä: tippalukko rikki, toinen katkaisija ei toimi, pannusta puuttuu palanen, kansi puuttuu, puhdistaminen jää ostajalle...
hinnat 50-120e.
vs. black friday: Moccamaster, uusi, täydellä takuulla hinta 79-119e
Luuleeko ihmiset todella, että Moccamaster on joku designesine jolla on jälleenmyyntiarvoa jopa likaisena ja rikkinäisenä?
Kommentit (42)
Mä oikeasti luulin, että työpaikoille ostettiin mokkamastereita siksi että ne on niin rumia ettei kukaan pölli sitä.
Jos lasikannusta puuttuu palanen, niin sehän pitää heittää roskiin, ei sitä saisi edes käyttää. 🤔
Moccamasteriin saa kyllä varaosia ihan perusmarketeistakin eli ihan hyvä, kun ei heitetä roskiin, jos puuttuu kansi tai pannu. Hinnassa pitäisi tietenkin huomioida eli vähintään 50% hinnasta pois ihan siksi, että on käytetty ja sitten vielä varaosan hinta pois.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset ja vanhat ihmiset luulee.
Meillä ei mummo edes tiedä, että se on moccamaster, hänelle se on kahvinkeitin.
Uusissa on se tyhmä 45min aikakatkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kauempaa pannussa seissyttä kahvia juo kyllä Erkkikään
Kuka järjetön ostaisi käytetyn kahvinkeittimen...
Mä voin myydä teräskannullisen täysin ehjän moccamasterin hintaan 60 e. Postikulut saa ostaja maksaa. Mitä luulette menisikö esim. torissa kaupaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä voin myydä teräskannullisen täysin ehjän moccamasterin hintaan 60 e. Postikulut saa ostaja maksaa. Mitä luulette menisikö esim. torissa kaupaksi?
EI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei mummo edes tiedä, että se on moccamaster, hänelle se on kahvinkeitin.
Mummosi on ihan oikeassa.
Kaikkee voi aina pyytää muttei saada.
Vierailija kirjoitti:
Ollut jo monta vuotta kaikissa kahvinkeittimissä, laissa määrätty, kahvinkeitin käyttää todella paljon sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tyhmä kuka pyytää
Ihan hyvin voi olla tyhmäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka järjetön ostaisi käytetyn kahvinkeittimen...
Mutta kun ideologia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkee voi aina pyytää muttei saada.
Niin voi, mutta samalla tekee itsensä naurunalaiseksi.
Moccamaster saatana, kuka olisi arvannut?