Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytetyt Moccamasterit myynnissä: tippalukko rikki, toinen katkaisija ei toimi, pannusta puuttuu palanen, kansi puuttuu, puhdistaminen jää ostajalle...

Vierailija
01.12.2021 |

hinnat 50-120e.
vs. black friday: Moccamaster, uusi, täydellä takuulla hinta 79-119e
Luuleeko ihmiset todella, että Moccamaster on joku designesine jolla on jälleenmyyntiarvoa jopa likaisena ja rikkinäisenä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusissa on se tyhmä 45min aikakatkaisin.

Ollut jo monta vuotta kaikissa kahvinkeittimissä, laissa määrätty, kahvinkeitin käyttää todella paljon sähköä.

No eikä käytä! Se on paloturvallisuuden vuoksi ettei jää keittimet päälle. Kaikenlaista roskaa sitä ihmiset ilkeää kirjoittaa.

Vierailija
22/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton keitin kun lähes jatkuvasti on jotain rikki kuten pannun kannen kiinnike murtuu ja aiemmat braunit ja philipsit kesti ja lähinnä joskus pudonneen kannun uusintaa?

Myös 80-luvun desing pitäisi jo päivittää jo tähän päivään käytettävyydeltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ostais käytettynä noin uutta mokkista jossa on tippalukko. Turha keksintö ja kuten "rikkinäisestä tippalukosta" käy ilmi, myös täysin tarpeeton hajoava osa.

Vierailija
24/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollut jo monta vuotta kaikissa kahvinkeittimissä, laissa määrätty, kahvinkeitin käyttää todella paljon sähköä.

No eikä käytä! Se on paloturvallisuuden vuoksi ettei jää keittimet päälle. Kaikenlaista roskaa sitä ihmiset ilkeää kirjoittaa.

Minulla on moccamaster jäänyt viikonlopun yli ilman mitään palovaaraa. Vähän epämukava vain siivota se kuivunut jankki ja käryävä kahvi ei tuoksu hyvälle.

Vierailija
25/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ostais käytettynä noin uutta mokkista jossa on tippalukko. Turha keksintö ja kuten "rikkinäisestä tippalukosta" käy ilmi, myös täysin tarpeeton hajoava osa.

No ei kyllä ole turha. Aina kun ei ole aikaa odotella,  että se viimeinenkin tippa on valunut kuppiin

Vierailija
26/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moccamasterin ideahan on (oli), että se sammuttaa vesipumpun ja jättää sen levyn päälle. Nyt ei sitäkään hyötyä.

Vierailija
27/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tuo Moccamaster-hypetys on tietyn ikäluokan juttu. Äitini 65 v ei meinannut millään ymmärtää miksi ostin Electroluxin kahvinkeittimen enkä Moccamasteria. Se kuulemma pitää olla, muut laitteet ovat rahanhaaskausta.

Oli aidosti yllättynyt kun keitin hänelle luonani hyvänmakuista kahvia. Ai, siinä on ajastinkin, vau.

Vierailija
28/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole turha. Aina kun ei ole aikaa odotella,  että se viimeinenkin tippa on valunut kuppiin

Eipä siihen koko kahvin keittoon mene paria minuuttia pidempään. Jos on niin kiire niin kahdella kädellä varustettu ihminen selviytyy hommasta ilman tippalukkoa.

Vierailija
29/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hauksaa, kun itse ostaa kahvinkeittimen, niin kaveripa ostaakin moccamasterin! 

Mä en välitä tuosta mokkamasterista, kahvi ei ole häävin makuista sillä, keittää myös liian kuumaksi, jolloin pitää keittää ylituhtia kahvia jotta sen laimentaminen maidolla ei haittaa. Edellinen kahvinkeitin, ihan normi, kesti 24 vuotta. Uuden ostin pari vuotta sitten, maksoi taas joku 30€.

Vierailija
30/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin myydä teräskannullisen täysin ehjän moccamasterin hintaan 60 e. Postikulut saa ostaja maksaa. Mitä luulette menisikö esim. torissa kaupaksi?

Ei. Liian korkea hinta, jos siis käytetystä puhut.

Vierailija
31/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton keitin kun lähes jatkuvasti on jotain rikki kuten pannun kannen kiinnike murtuu ja aiemmat braunit ja philipsit kesti ja lähinnä joskus pudonneen kannun uusintaa?

Mun mokkamasteriin on tullut vain yksi vika. Hukkasin mittalusikan muutossa. 10-vuotta on ollut päivittäisessä käytössä. Osa astianpesukoneiden pesuaineista rikkoo muoviosia, joten jos peset kaikki osat koneessa niin kannattaa välttää sun-pesuainetta.

Vierailija
32/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun Moccamaster kuluttaa 1250 W. Se on paljon.

Vierailija
33/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamaster on täysin yliarvostettu p***ka. Saa jäähdytellä kahvia puoli vuotta juomakelpoiseksi, eikä maku ole kummoisempi kuin parin kympin keittimellä vaikka euroopan kahvihipsteriliitto niin väittää. Muoviosat halkeilee ja lasikannukin kestää sen korkeintaan kaksi vuotta.

Vierailija
34/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä hauksaa, kun itse ostaa kahvinkeittimen, niin kaveripa ostaakin moccamasterin! 

Mä en välitä tuosta mokkamasterista, kahvi ei ole häävin makuista sillä, keittää myös liian kuumaksi, jolloin pitää keittää ylituhtia kahvia jotta sen laimentaminen maidolla ei haittaa. Edellinen kahvinkeitin, ihan normi, kesti 24 vuotta. Uuden ostin pari vuotta sitten, maksoi taas joku 30€.

Piti vielä lisätä että en tykkää myöskään pelata tetristä niillä irtoavilla pikkuosilla, vaan kahvinkeiton tulee tapahtua nopeasti ilman että joutuu joka kerta kasaamaan keittimen uudestaan.

Vierailija
35/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset ja vanhat ihmiset luulee.

Ei ole mikään dedignesine, vaan on kestävä. Aikaisemmin kahvinkeittimet piti vaihtaa muutaman vuoden välein, kun meni rikki. M8ccamaster on kestänyt nyt jo 7 vuotta.

Vierailija
36/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mokkamasteriin on tullut vain yksi vika. Hukkasin mittalusikan muutossa. 10-vuotta on ollut päivittäisessä käytössä. Osa astianpesukoneiden pesuaineista rikkoo muoviosia, joten jos peset kaikki osat koneessa niin kannattaa välttää sun-pesuainetta.

Ihan kädin ja astianpesuaineella. Ja sidäot eikalla, niin pysyy ehjänä.

Vierailija
37/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tuo Moccamaster-hypetys on tietyn ikäluokan juttu. Äitini 65 v ei meinannut millään ymmärtää miksi ostin Electroluxin kahvinkeittimen enkä Moccamasteria. Se kuulemma pitää olla, muut laitteet ovat rahanhaaskausta.

Oli aidosti yllättynyt kun keitin hänelle luonani hyvänmakuista kahvia. Ai, siinä on ajastinkin, vau.

Electrolux? Pska nerkki, kaikki koneet on sekudaa sontaa. 900€ jääkaappi meni rikki 5 vuodessa...

Vierailija
38/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset ja vanhat ihmiset luulee.

Ei ole mikään dedignesine, vaan on kestävä. Aikaisemmin kahvinkeittimet piti vaihtaa muutaman vuoden välein, kun meni rikki. M8ccamaster on kestänyt nyt jo 7 vuotta.

Meillä 10v Bosch joka maksoi puolet kakkamasterista, mutta keittää hyvää ja sopivan kuumaa kahvia. Saksalaista laatua.

Vierailija
39/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Electrolux? Pska nerkki, kaikki koneet on sekudaa sontaa. 900€ jääkaappi meni rikki 5 vuodessa...

Mulla ei valittamista. Pitkäikäisiä laitteita olleet ne mitä mulla on ollut.

Keittimeen olen tosi tyytyväinen. Näppärän kokoinen ja simppeli, keittää sumpin nopeasti ja on helppo puhdistaa.

Vierailija
40/42 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just hyvä työpaikoilla, kun ei kukaan sitä muista käydä sammuttamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän