Kenellä on bugaboo vaunut?
Millainen kuva tulee teille äidistä jolla on bugaboo vaunut?
Kommentit (6)
Mulle tulee mieleen, että on nuori, kaupunkilainen ja merkillä on kovasti väliä.
oujes, oon ollut muodikas kohta 9v, kun ekat buggigset ostin. hyvä minä.. niillä samoilla kärryillä meni 3 lasta, sitten myin ne pois ja vielä sain rahaa vähän.
nyt tuleekin vielä neljäs lapsi, ja ostan sillekin samanlaiset, en jaksa alkaa valitsemaan enää uusia kun ne kerran on meidän käyttöön hyväksi havaittu
No meillä on Bugikset. Ostin ne, koska ovat kauniit ja käytännölliset kaupungissa. Entä sitten?
Mulla on Orat. Ne on käytännölliset kaupungissa. Ei kaadu päälle kun tulee ulos bussista, ei haittaa lumisohjo tai vesilätäköt, metalliseen koriin mahtuu viikon ruokaostokset ja taskuihin kamaa vaikka kuinka
Kaksi lasta ollaan samoilla Bugiksilla lykitty. Just miehen kanssa puhuttiin kuinka fiksuja aikanaan oltiin kun ne ostettiin. Kuljettiin paljon julkisilla ja haluttiin pieneen tilaan menevät vaunut. Auto oli myös pieni ja sinnekin piti pieneen tilaan mahtua. Toimivat myös juoksulenkillä ja lumisohjossa talvirenkailla. Kevyet työntää jne. On ollut ehdottomasti yksi meidän fiksuimmista sijoituksista. :)
Muodin mukaan kulkija. On muuten rumat ne vaunut.