Haluatko autokaupassa mies- vai naismyyjän?
Tätä nyt kovasti lehdissä puhutaan. Että kumpaa sukupuolta myyjän täytyy olla.
Mitä mieltä?
Itselleni ei ole väliä. En ikinä osta autoa siten että vaan lampsin kauppaan ja sanon myyjälle että auton tarviisin.
Valinta on tehty jo siinä vaiheessa. Tai sitten haluan valintaa varmistaakseni koeajaa muutamaa etukäteen valittua autoa.
Valinnan teen itse kotona ja sitten vain katson että missä kyseistä autoa myydään ja millä hinnalla.
Paperitöihin käy kumpi vaan myyjä.
Kommentit (31)
Tilasin verkkokaupasta. Kaikki hoitui sähköisesti ja auto oli tuossa kotipihassa viikossa.
Miehet ovat naisille helvetin lipeviä autokaupoilla ja muualla.
huonekalukauppoihin TOIVOISIN LISÄÄ naisia myymään huonekaluja.
Jää turhanpäiväinen lipevyys pois mikä ei MIEHET OIKEASTI TOIMI HEVON….piip!
Mies tai sitten ihan kunnon rekkalesbo. Joltain missin näköiseltä en ehkä uskaltaisi ostaa autoa. Liika ehostus ei oikein lisää uskottavuutta tuolla alalla, en tiedä miksi.
ei väliä sukupuolella kunhan on asiallinen ja tietää autoista eikä yritä myydä sekundaa. t. nainen
Naismyyjää on helpompi vedättää kun se ei tiedä autoista.
naismyyjän tietysti!
sanon että ostan heti jos pääsen panolle!
m56
Ei merkitystä kunhan osaa hommansa ja ei ala kutsumaan mua tuttavallisesti etunimellä... Kuule xxxx, mä teen sulle nyt niin hyvän tarjouksen kun vain pystyn...
Autokaupan mies uskottavampi tietää autoista paremmin kuin nainen. Nainen on vitsi autokaupan myyjänä.
Ei ole mitään väliä. Kunhan osaa neuvoa eikä tyrkytä.
Naismyyjä. En kestä niitä machoilevia auto-ukkoja yhtään. Sama oli autokoulussa. Vaihdoin kesken koulun naisopettajaan, joka oli kiva ja ystävällinen, eikä raivoava setämies, kuten se edellinen.
molemmat valehtelee sujuvasti ammatin edellyttämällä tavalla, mutta naismyyjän avoin tissivako voi hämätä miesasiakasta ostamaan jonkun piilokolaroidun romun, jonka mittaria on ruuvattu
Näin jonkun jutun ip-lehdessä tästä, ja naismyyjä oli sanonut, että asiakas oli sanonut häntä kauniiksi. Naisella oli kulmakynällä piirretyt, tummat kulmat.
Vierailija kirjoitti:
Naismyyjä. En kestä niitä machoilevia auto-ukkoja yhtään. Sama oli autokoulussa. Vaihdoin kesken koulun naisopettajaan, joka oli kiva ja ystävällinen, eikä raivoava setämies, kuten se edellinen.
erityisherkille ei pitäisi antaa ajokorttia
Haluan naismyyjän, joka kuuntelee tarpeitani. Miesmyyjä myi minulle liian pienen ja pienitehoisen Toyotan.
Vierailija kirjoitti:
Haluan naismyyjän, joka kuuntelee tarpeitani. Miesmyyjä myi minulle liian pienen ja pienitehoisen Toyotan.
Jatkan: Olen siis varttunut nainen.
Ihan sama, kunhan tietää niistä autoista, joita on myymässä.