Mies perjantaina "jätä mut rauhaan"
Kun kyselin että minne lähtee ja kenen kanssa lähtee juhlimaan. Lisäksi kysyin tulisiko huomenna (eli tänään) tervehtimään minua viereiseen kaupunkiin. Vastaus "en, olen kavereiden kanssa". Tämä vkl oli sovitti että mies on ystävien kanssa, mutta tämä alkaa menemään yli. Tänään olisin halunnut jutella eilisestä, koska mielestäni ei ole ok että mies vain juhlii eikä ole yhteydessä. Vastaus taas "jätä minut rauhaan ja anna mun pitää hauskaa". Ei halua olla yhteydessä. Tarvitsee vapaata minusta. Kun kysyin, haluatko loppuelämän vapaata niin vastasi että joo. Kyselin äsken että mitä tarkoitti niin vastaus taas "jätä mut rauhaan, olen kavereiden kanssa.". Ei sii suostu puhumaan.
Mitä mun kuuluu tehdä?
Kommentit (39)
Johan se sanoi mitä sun pitää tehdä.
Joojoo mutta pitäiskö huomenna kaikki olla hyvin, kun menen kotiin?? Onko tää ihan ok teidän mielestä? Vai kuuluuko erota oikeasti :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:06"]
Joojoo mutta pitäiskö huomenna kaikki olla hyvin, kun menen kotiin?? Onko tää ihan ok teidän mielestä? Vai kuuluuko erota oikeasti :( Ap
[/quote]
Kansanäänestykselläkö meinaat sen selvittää? Sinun suhteesta siinä on kyse, sinä päätät haluatko olla suhteessa jossa sinua kohdellaan noin.
Jos se sinua autta, niin itse lähtisin menemään enkä katselisi taakseni.
Ärsyttävä oot! Anna sen olla rauhassa jos ootte viel sopineet että hän on kavereiden kanssa. Mikä sua vaivaa????? En kestäis yhtään tollasta käytöstä! Ja minä olen nainen. Kauan luulet että jaksaa sua? mä veikkaan, EI KAUAA!!!!
Sinulla on sellainen mies, joka ei halua naiselta muuta kuin pillua ja taloudenhoitoa. Kaikki kiinnostava ja jännittävä koetaan miesten kanssa. Näitä tällaisia miesten heimossa eläviä miehiä ovat motskarikerhot, keilajoukkueet, metsästysseurat ym. pullollaan. Nainen on välttämätön paha ja vain miesten kanssa tällainen mies tuntee olevansa todella elossa.
Ennuste on huono. Joko siedät miestä ja alennut kynnysmatoksi (saathan suhteessa kuitenkin edes jotain sinäkin) tai heivaat pois ja yrität seuraavaksi saada miehen, joka osaa sitoutua myös siihen parisuhteeseen edes vähän enemmän.
Miehesi ei selvästikään kunnoita sinua. Et ole hänelle prioriteetti nro 1, mahdatko olla edes top tenissä :/
Se on sulle tyly ja ihan syystä.
Mitä sovittu? Että on kavereiden kanssa viikonlopun.
Mitä tapahtuu? Sinä haluat hänet sinne lauantaina ja sityen haluat keskustella eilisestä että tämä ei voi jatkua näin siis mikä? Sekö ei voi jatkua mikä on jo sovittu?
Olet rasittava eli jätä hänet rauhaan ja mene huomenna kotiin ja ole normaalisti. Teillä selkeästi sovittu asia ja et haluakkaan et on kavereiden kanssa ja yrität muuttaa tilannetta.
Ja aina noi akkojen keskustelut mitä mies ei jaksa. Olet antanut luvan olla kavereidensa kanssaja sit ruikutatkin perään. Kyllä siinä hermo menee ja voipi kohta halutakkin erota sinusta.
Niin no en tiennyt sillon ku tämä sovittiin, että yhteydenpito loppuu. Minusta myös "jätä mut rauhaan" on jotenki niin tylysti sanottu ja vielä päälle se että halua että jätän koko loppuelämäksi rauhaan.
En ymmärrä yhtään :( miksi pitää olla niin ilkeä.
Miksei voi olla yhteydessä hyvillä mielin viikonlopun aikana niin kuin monet miehet on. Nyt onki sit kiva olla täällä kun kaks päivää ollu tällasta. En varmaa pysty yhtää nukkuu ku mietin että missä se mies painaa. Jos soitan sille, niin lyö luuria korvaan.
Ap
Ja oikeastaan ei tätä sovittu. Mies ilmoitti minulle tämän viikko sitten että ens vkl oon muuten koko vkl reissussa.
Ap
Miksi sä ap olet tuollainen roikkuja? Jos on sovittu, että mies on omissa menoissaan, niin miksi kyselet perään?
No kuulostaa siltä että haluaa erota
Omituista käytöstä. Itse kunnioitan sen verran tyttöystävääni, että hän menee aina kavereideni edelle. M25
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:24"]
Niin no en tiennyt sillon ku tämä sovittiin, että yhteydenpito loppuu. Minusta myös "jätä mut rauhaan" on jotenki niin tylysti sanottu ja vielä päälle se että halua että jätän koko loppuelämäksi rauhaan. En ymmärrä yhtään :( miksi pitää olla niin ilkeä. Miksei voi olla yhteydessä hyvillä mielin viikonlopun aikana niin kuin monet miehet on. Nyt onki sit kiva olla täällä kun kaks päivää ollu tällasta. En varmaa pysty yhtää nukkuu ku mietin että missä se mies painaa. Jos soitan sille, niin lyö luuria korvaan. Ap
[/quote]
No voi herranjestas, miksi siedät tuollaista kohtelua, nyt se selkäranka pois sieltä sukista ja katsot itsellesi parempaa seuraa
Kosta sille. Mene baariin, iske mies ja tee temput. Näytä sille että kyllä sulla ottajia löytyy jos ei herraa itseäään sun seura kiinnosta.
Jos olisit mun nainen ja soittaisit, että tuunko moikkaamaan, niin tulisin. Muutenkin laittaisin viestiä ja juttelisin viikonlopun aikana. Tosin olisin melko varmasti sinun kanssasi jossain reissussa alunperinkin.
Jos mies on sanonut että hän on ystävien kanssa, hän on silloin ystävien kanssa. On sitä paitsi epäkohteliasta puhua puhelimessa/tekstata jos on osa jotain seuruetta. En minä ainakaan vastaa puhelimeen jos olen ystävien kanssa ja siinä keskustellaan ryhmänä. Olisko susta ok että mies soittelisi sinullevaikka olet ilmoittanut viikonlopun suunnitelmasi hänelle.
Toki asiat voi soittaa, mutta jos mun mies on jossain ystäviensä kanssa niin soitan/tekstaan vain ja ainoastaan jos on asiaa ja aloitan puhelun sanoilla "anteeksi että häiritsen, mutta..." ja koitan hoitaa asian nopeasti.
Et kunnioita miehesi aikaa.
No elä nyt herranjumala kokoajan soittele ja tivaa sitä miestäs.
Apua, hermothan tossa menee.
No mitä luulet!??