Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla selittämätöntä väsymystä pitkään rokotuksen jälkeen?

Vierailija
01.12.2021 |

Molemmat rokotuksannokset on otettu jo n. 3kk sitten ja viimeisestä piikistä lähtien mua on vaivannut ihmeellinen väsymys. Heti rokotuksien jälkeen ei tullut oikein mitään oireita, käsi oli ehkä päivän pari arka mutta en huomannut oikein muuta. Mutta tää väsymys! Se vaan jatkuu ja jatkuu, tuntuu ihan kuin kulkisin sumussa ja saatan torkuttaa aamulla useita kertoja ennen kuin pääsen ylös. Mieskin ihmettelee, koska ennen heräsin usein jopa ennen kelloa.

Töissä mun aivot ei toimi ja tekis mieli vaan käydä päiväunille makaamaan. Väsymys on sellaista sumuisuutta ja samalla ihan sellaista fyysistä, jossa silmät meinaa painua kiinni. Teen paljon enemmän virheitä, en saa aloitettua tehtäviä ja ajatus ei juokse. Välillä haen jopa sanoja ja mun lauseissa on ihmeellisiä kielioppivirheitä, vääriä sanoja ja jne. Tää todellakin on vaikuttanut jo työntekoon (asiantuntijatyö) ja pelkään et muutkin jo huomaa oireet.

Mulla on tosi terveelliset elämäntavat, syön monipuolisesti ja harrastan 4-6 x viikossa liikuntaa. Edelleenkin oon pakottanut itseni jatkamaan tätä rytmiä (toki keventänyt liikuntaa), mutta väsymys ei vaan helpota. Tuntuu ihan sietämättömältä, että tällainen 30-vuotias kovassa kunnossa oleva nainen voi tällä tavalla romahtaa. En keksi mitään muuta syytä kuin tuon rokotteen. Työterveydessä tarkastettiin veriarvot ja muut, eikä mitään löytynyt...

Ja vielä - tämä ei ole mikään rokotusvastainen kirjoitus. Ottaisin varmaan piikin tämän tietämyksen nojalla uudestaankin, kun se kerran suojaa joltain vielä vakavammalta taudilta. Olen vaan huolissani, loppuuko tämä väsymys lainkaan :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin torstaina viimeisimmän piikin, ja nyt ollut pari päivää kova väsymys. En heti yhdistänyt sitä koronarokotteeseen, mutta ehkä se on se, on tietysti sata muutakin mahdollisuutta, mutta se nyt on selkein poikkeus normaaliin arkeen.

Vetämätön olo.

Vierailija
2/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väsymystä ja liikuntaa olen joutunut vähentämään. Lisäksi torkuttamisesta on tullut uusi tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin torstaina viimeisimmän piikin, ja nyt ollut pari päivää kova väsymys. En heti yhdistänyt sitä koronarokotteeseen, mutta ehkä se on se, on tietysti sata muutakin mahdollisuutta, mutta se nyt on selkein poikkeus normaaliin arkeen.

Vetämätön olo.

Tuo kuuluu asiaan. Kertoo että rokote toimii= elimistön immuunivaste toimii.

Vierailija
4/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut paljon rokotehaittoja. Tuo väsymys on yksi yleisimmistä haitoista.

Vierailija
5/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Väsymys kesti monta kuukautta.

Vierailija
6/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalle kuin mun long covid. Olisitko voinut sairastaa oireettomana?

Vierailija
7/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otin ekan rokotteen, olin pari päivää väsynyt, en pystynyt hirveästi syödä ja oli kuumetta ja päänsärkyä. Tämä oli hellesään aikana eli oli raskas olo ja oli muutenkin kuumaa.

Toisen rokotteen otin marraskuussa mutta oli vaan päänsärky silloin.

Vierailija
8/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olin väsynyt ennenkin, mutta nyt en jaksa pysyä hereillä! Koko ajan kömmin unille vaikka pitäisi töitä tehdä.

Vierailija
9/12 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ensimmäistäkään rokotusta, mutta voin täysin allekirjoittaa aloituksen tekstin. En myöskään ole sairastanut koronaa, mutta väsymys alkoi ehkä pahiten elokuulla ja jatkuu edelleen. Ehkä on liikkeellä vielä joku muukin piilevä ankeuttaja-virus kuin korona...

Vierailija
10/12 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumb. Täällä myös yksi edelleen väsymyksestä kärsivä. Onko kellään väsymys mennyt ohi?

Vierailija
11/12 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kakkosrokotteen jälkeen oli väsymystä. Seuraava päivä rokotteen jälkeen oli pahin. Yritin lähteä lenkille mutta oli pakko kääntyä takaisin koska tuntui että nukahdan pystyyn.

Vierailija
12/12 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamatoon mutta väsymys myös täällä sietämätön. Alkoi elokuussa ja jatkuu edelleen.