Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi kysymys

Noora
01.12.2021 |

Miksi miehen pitää saada suorittaa seksiä takaa päin, mies ystäväni on aina halu suorittaa saksi takaapäin, kun suostun, minulla koskee kohtuun, enkä nauti seksistä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa suoritettu akti on nautinnollista....

Vierailija
2/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en pidä takaa päin -asentoa mitenkään erikoisena tai etusijalla.

Sitä en tiedä mitä ystäväsi ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis naisesta.

Vierailija
4/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ainoastaan lusikasta takaa, ns dogy style ei tunnu oikein läheiseltä, kivan näköistä kyllä...

Eli ei kaikki miehet...

Vierailija
5/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele miesystäväsi kanssa ja kysy, miksi seksin pitää olla suorittamista? Ja tuossa yhdessä asennossa?

Kerro, että haluat hänen kanssaan kaikkea mahdollista hyvää ja herkkua, mutta tuo asento sattuu, etkä tykkää siitä. Jos mies ei ole ääliö, hän alkaa käyttämään mielikuvitustaan ja seksistänne tulee monipuolista ja vastavuoroista leikkiä ja ilottelua, jollaista sen pitäisi ollakin.

Vierailija
6/6 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee niin kuin nainen haluaa. Vaimo sattuu myös takaa doggyssä nainti, joten sitä ei harrasteta. Vuosien mittaan joskus aina kokeilu kun itse sitä haluaisin, mutta kun ei tunnu hyvältä, niin kokeilu jää siihen ja naitu muissa asennoissa. Nainen mahallaan tyyny lantion alla ja jalat yhdessä suorana taakse, silloin kalu ei yletä liian syvälle takaa naidessa. Ainut takaa asento meillä, tosin ei vaimo siitä mitään saa. Mua varten.