Ootteko ostaneet valmiin lasagnen? Ja valmistaneet sen ohjeen mukaan uunissa ja sitten ottaneet siitä kauniin palan lautaselle?
Ette varmasti ole kun se ei ole mahdollista.
Pprrrrrrle että menee hermo.
AIna semmonen räkäkasa joka ei muistutta kaukaisestikkaan lasagnea.
AAAAAaaaarrrrrggghhhh!!!!
Ikinä enää osta lasagnea.
Kommentit (21)
Knorrin lasagnea "itse " tehnyt ja kyllä siitä saa kauniihkon palan lautaselle
Vaikka kuinka yrittää pitää sen kasassa, kakkulusikalla taiteilla lautaselle.
Ja PAM, siinä se taas makaa plörönä kasana kaikki sekaisin.
Aaaaaaaaarrgrgrggg
Eihän sitä tahdo saada milloinkaan kaunista palaa. Tai sitten pitää odottaa, että se jäähtyy kunnolla ja sitähän ei tietenkään malta. Olen joskus ottanut stanssilla palan ja sitten nostanut stansseineen päivineen lautaselle lastan avulla.
Kauhon lusikalla lautaselle ja lämmitän mikrossa. Samalta maistuu on se pala millainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka yrittää pitää sen kasassa, kakkulusikalla taiteilla lautaselle.
Ja PAM, siinä se taas makaa plörönä kasana kaikki sekaisin.
Aaaaaaaaarrgrgrggg
=D kiva kun on muitakin joilla ei onnistu.
Nyt kun se seissyt tunnin sain siistin palan kylmää lasagnea.
Hih. =)
Olen ostanut mutta muistan makuun pettyneeni. Ärsyttävää.
Kyllä mä joskus ostin jonkin valmislasagnen, joka leikkautui ihan siisteihin paloihin.
Uunissa sen ensin paistoin omassa metallivuoassaan.
En muista merkkiä, mutta ostin sen lähi-K-Marketistani.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Lidlin lasagnen jos ostat, kannattaa paistaa vähintään 40 minuuttia, vaikka ohjeessa lukee 25. Siitä tulee hyvää, kun saa väriä ja kypsyy kunnolla.
Juuri samaa meinasin kirjoitaa Lidi lasagne.Itse pidän sen uunissa keskitaso 1h. ja uunin säädä lämpö 225.
Kerran ostin sellaisen Lidlin lasagnen kun sitä aina kehutaan. En osta toista kertaa. Oli se ihan syötävää, mutta itse tehtyyn verrattuna aika surkea einesmössö. Ihmetyttää miten moni pitää sitä jotenkin erityisenä herkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Kerran ostin sellaisen Lidlin lasagnen kun sitä aina kehutaan. En osta toista kertaa. Oli se ihan syötävää, mutta itse tehtyyn verrattuna aika surkea einesmössö. Ihmetyttää miten moni pitää sitä jotenkin erityisenä herkkuna.
Eivät ole syöneet parempaa. Onhan monen mielestä sipsitkin herkkua.
Onko itse tehty vaikeaa?
Varmaan löytyy ohjeita netistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko itse tehty vaikeaa?
Sinänsä helppo valmistaa, mutta hieman työläämpi kuin moni muu kotiruoka. Tavallisena arkipäivänä en jaksaisi alkaa säätämään, mutta viikonloppuruokana oikein hyvä. Kyllä kuka tahansa kotikokki lasagnen onnistuu tekemään.
pistä se pakkaseen ja kuuden tunnin jälkeen leikkaat moottorisahalla palasen, vähän viilailet ja hipistelet ja pysyy nätisti lautasella kasassa
Lasagnen pitää antaa vetäytyä kunnolla paistamisen jälkeen.
Ja muutenkin, mieluummin sellainen "kasa" kuin kuiva käntty mitä monet suomalaiset tuntuu lasagnestaan tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko itse tehty vaikeaa?
Sinänsä helppo valmistaa, mutta hieman työläämpi kuin moni muu kotiruoka. Tavallisena arkipäivänä en jaksaisi alkaa säätämään, mutta viikonloppuruokana oikein hyvä. Kyllä kuka tahansa kotikokki lasagnen onnistuu tekemään.
Suurin vaikeus on keittää juustokastike polttamatta sitä pohjaan. Mutta sekin vaatii lähinnä malttia sekoittaa, ei sinänsä vaikeaa.
Ravintolassa maksaa liikaa, itse tehtyä en osaa, Jää vain valmiin valmistaminen.
Entä jos sen työntää mikroon?
Onnistuuko?
Vierailija kirjoitti:
Sitä pidetään herkkuna kun vertaillaan einesruokia keskenään. Ei sitä pidäkään verrata itse tehtyyn.
Ainakin Lidlin lasagnen jos ostat, kannattaa paistaa vähintään 40 minuuttia, vaikka ohjeessa lukee 25. Siitä tulee hyvää, kun saa väriä ja kypsyy kunnolla.