Vauva 7kk, haluan viiniä ja tupakan :(!
Tekisi mieli ottaa pari lasia viiniä ja savuke niiden päälle, olen ollut 1,5v täysin raitis ja nyt todella tekisi mieli. Ongelma on siinä että tähän mennessä vauva ei ole huolinut pulloa ja imee tunnin välein rintaa myös öisin...
Kommentit (28)
Mä katoin eka, että tossa lukis: "vauva 7kk haluaa viiniä ja tupakan" :D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:31"]Mä katoin eka, että tossa lukis: "vauva 7kk haluaa viiniä ja tupakan" :D
[/quote]Heh,niin mäkin :D
Jaaha, jeesusäidit taas liikenteessä.."voit juoda kun imetys loppuu". Hohhoijaa, esim yhdestä oluesta ei vereen kerry todnäk YHTÄÄN promillen kymmenesosaakaan, ja luonnollisesti maidon alkoholipitoisuus on sama kuin veren. Ts. vaikka joisi kaks isoa lasia viiniä ja olisi esim. 0,3 promillen "humalassa", on maidossa siis vain 0,03% alkoholia, eli varmaan saman verran vauva saa alkoholia jo d-tipoissa. Tupakka onkin sitten eri asia, mutta järjen käyttö olisi joskus sallittu eikä aina tarvitse olla maailman suurin jeesus.
Riko ja vatkaa raaka kananmuna, lisää vähintään 10 tippaa Tabascoa, sekoita ja juo heti yhdellä kulauksella. Saat vähäksi aikaa muuta ajateltavaa ja unohtuu hullut mielihalut. :)
No miksen voisi polttaa sitä yhtä tupakkaa jos tarkoituksena on olla poissa useampi tunti?? Enkä ole nyt lähdössä mutta siis jos joskus pääsen. tuskin se useamman viinilasinkaan otto mitään esimerkillistä toimintaa on imetysaikana.. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:43"]No miksen voisi polttaa sitä yhtä tupakkaa jos tarkoituksena on olla poissa useampi tunti?? Enkä ole nyt lähdössä mutta siis jos joskus pääsen. tuskin se useamman viinilasinkaan otto mitään esimerkillistä toimintaa on imetysaikana.. Ap
[/quote]
Tupakan myrkyt ovat ihan eri luokan ongelma sekä sinulle että lapselle kuin maito jossa on yksi tuhannesosa alkoholia...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:24"]
Opeta nokkamukille suoraan. Pari viikkoa maks. menee siihen kun säännöllisesti harjoittaa (siis pari kertaa päivässä).
[/quote]
Pääset siis muutakin puuhaamaan kuin vauvanhoitoa. Oli se sitten se viini tai jumppa. Tai mikävaan. T. neuvolatäti