Onko kylpeminen mielestäsi ällöttävää?
Kun koko kroppa likoaa samassa vedessä alapään ja hikisten varpaiden kanssa? :D
Kommentit (17)
Jos pitäisi mennä suoraan ammeeseen ilman peseytymistä niin ällöttäisi vähän. Siksi pesen itseni saippualla ensin.
Rakastan kylpyammeessa lojumista. En tiedä mitään ihanampaa, kuin lämpimässä vedessä köllöttelyä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:54"]
On, mutta eri syystä kun sulla. Se pesuainemönjä on myrkkyä, enkä halua lillua myrkkyseoksessa kovin kauaa.
[/quote]
No itsehän sen valitsee, mitä myrkkyä sinne laittaa, vai laittaako mitään.
Mä joudun menemään kylpyyn suoraan likaisena kun ei ole mahdollisuutta peseytyä ensin. :( Vai pitäisikö ensin käydä suihkussa ja sitten odotella alasti joku 10 minuuttia että amme täyttyy?
Minä teen niin, että menen suihkuun ja peseydyn pikaisesti. Sitten laitan tulpan kiinni ja köllöttelen ammeessa suihkun kanssa kunnes amme on täynnä. Sitten suljen hanan ja jatkan ammeessa loikoilua kunnes alkaa kyllästyttää.
Tykkään kylvyistä, tosin en sallaisia mitä brittianoppi ja sen mies harrastaa. Anoppi ekana ja ukko samoihin vesiin. Yök. En muutenkaan tykkkää sikäläisestä tavasta lillua siinä vedessä huuhtelematta itseäni. En tuntisi itseäni puhtaaksi.
Se on ihanaa! Kaipaan entisen asunnon kylpyammetta. En tiedä missä tilassa aloittajan peräpää sitten oikein on, jos sen kanssa on niin epäilyttävää asettua samaan ammeeseen loppukropan kanssa, tai jopa seuralaisen...
Kiitos 9, kokeilemisen arvoinen vinkki! :D t. 7
Ja jossakin koko perhe kylpee samoissa vesissä. Ensin vanhemmat ja sitten lapset, kaikki vuorollaan. Nami.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:20"]
Kiitos 9, kokeilemisen arvoinen vinkki! :D t. 7
[/quote]
Voi hyvänen aika, et sitten itse ole koskaan tullut ajatelleeksi!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:18"]
Se on ihanaa! Kaipaan entisen asunnon kylpyammetta. En tiedä missä tilassa aloittajan peräpää sitten oikein on, jos sen kanssa on niin epäilyttävää asettua samaan ammeeseen loppukropan kanssa, tai jopa seuralaisen...
[/quote]
Ei se mun mielestä ällöttävää olekkaan! Elikkä ei peräpäässäni tai muuallakaan mitään vikaa ole enkä koe olevani erityisen likainen. Mutta mietin tätä siksi että onko mammojen mielestä ällöttävää, jos kerran on ällöttävää myös pestä alushousut ja sukat muun pyykin seassa... :D AP
Ei siinä ole mitään ällöä. Hyvin voin myös mennä miehen kanssa kaksin sinne ja ihanaa on. Suosittelen kokeilemaan. Kesällä sitten paljussa :)
Kysymys kuuluu, mitä siellä varpaittesi (tai kamelinvarpaittesi) välissä oikein on, kun itsesi kanssa et ilkeä kylpeä?
Nykyajan pöpökammoisuus menee muun muassa tässä kohtaa överiksi, jos ei voi pyllyä, varpaita ja masua laittaa samaan ammeeseen.
Oi amme olisi ihana! Olisipa sellainen.
Kaivan heti aluksi sormellani kaikki kakat pyllystäni pesuveteen ja sitten jynssään muun kropan ja kaikkein viimeiseksi pesen kakkavedellä kasvoni ja hiukseni! Ihanaa!
On, mutta eri syystä kun sulla. Se pesuainemönjä on myrkkyä, enkä halua lillua myrkkyseoksessa kovin kauaa.