Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen hiustenleikkuu

Vierailija
28.02.2015 |

Tökkii. Kyseessä siis 4 vuotias poika. Hiukset kasvaneet aivan järkyttäviksi ja oon pitkin viikkoa yrittänyt leikata niitä saksilla ja koneella vuorotellen mutta maaritteluista huolimatta lapsi vaan kiukuttelee ja itkee vaikka on lahjottu ja koitettu selittää ettei ole kummempaa kuin esim kynsien leikkaus. Isältäki leikattiin eka hiuksen muttei lämmenny ajatukselle siltikään vaikka nauroi kun näki isältä leikattavan hiukset. Huomenna juhlat ja pojalla puolipäätä lyhyt ja toiselta pitkät kun ei päästä puusta pitkään. Onko kellään keinoja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohaset saksen kärjellä silmään ja sitten sanot: "perkeleen nulikka kun et osaa olla paikallas"

Vierailija
22/27 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa pojan nukkuessa,  jos on sikeäuninen. Kuulostaa "hurjalta" mutta näin olen kuullut joidenkin tekevän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teistä kukaan tajua joten unohtakaa

Vierailija
24/27 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:34"]Ei teistä kukaan tajua joten unohtakaa
[/quote]

Yhyyyyy

Vierailija
25/27 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sä osaisit siis leikata joa poika pysyisi paikallaan. Mutta nyt ei siis pysy. Jos haluat tukasta siistin niin viet parturiin. Jos sinulla riittää auktoritettia, niin poika pysyy paikallaan. Näin se vaan on. Ei siihen ole mitään taikoja keksitty.

Meillä minä tasoittelen välillä kotona (lapsi todellakin pysyy paikallaan kun niin määrään, 4-vuotias) ja välillä leikataan parturissa kun halutaan tosi siistiä jälkeä.

Mielestäni aika yksinkwrtainen juttu, eikö?

Ja lasten tukanleikkuu ei muuten maksa juuri mitään :)

Vierailija
26/27 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, leikkaat lapsen hiukset parturissa, maksaa 15 €. Mitä järkeä taistella, kun tolla selviät helposti ja suht halvalla kuitenkin.

Vierailija
27/27 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:06"]Meidän poika on käynyt 1-vuotiaasta parturissa.  [/quote] Meillä ei käydä kun minä osaan leikata. Ap

[/quote]Osaat leikata, mutta eipä näy onnistuvan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme