Miltä kuulostaa nämä mitat?
Rinta 88 cm
Vyötärö 68 cm
Lantio 96 cm
Laihduttaisitko?
Kommentit (20)
Meinaatko, että sun pituudella ei ole mitään merkitystä? Jos olet pari metriä pitkä niin nuo on ihan sopivat mitat.
Sullahan on aivan mainio vyötärö/lantio-mittasuhde ja tisutkin balanssissa muihin mittoihin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että sun pituudella ei ole mitään merkitystä? Jos olet pari metriä pitkä niin nuo on ihan sopivat mitat.
Harva nainen kai on pari metriä pitkä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
En. Rinta 98, vyötärö 78 ja lantio 102 (ennen synnytyksiä oli 100). Olen sopusuhtainen ja normaalipainoinen.
Tätähän ei kysytty...
Vierailija kirjoitti:
Nuo on sopivat melkein minkä pituiselle tahansa. 68cm on hoikka vyötärö kelle tahansa.
Täällä samat paitsi lantio satasen.
Aika lihavalta valaalta kuullostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen kai on pari metriä pitkä..
Ap
Mistä kukaan voi sun pituutta tietää jos et kerro. Se on ihan eri asia riippuen siitä oletko 145 cm pitkä vai 215 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
onpa iso perse
Ei ole.
Ap
Minulla on rinta 105 cm, vyötärö 80 cm ja lantio 102 cm. Sinänsä en ajattele olevani rintava.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rinta 105 cm, vyötärö 80 cm ja lantio 102 cm. Sinänsä en ajattele olevani rintava.
Minulla on leveä rintakehä ja leveä lantio - peppu on littana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oikeasti mitat eivät kerro mitään.
Jos olisin noissa mitoissa, niin olisi liikaa minulle. Nyt vyötärö 60cm ja lantio 88. Rinnoista ei tietoa, mutta jotain päälle 80 kuitenkin. Muuten olen 164cm ja 52kg, eli noilla mitoilla painoa olisi joku 10kg enemmän. Ja olen sen verran hento, että yli 60kg olisi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa iso perse
Ei ole.
Ap
Miksi sitten kyselet, kun tiedät itse parhaiten?
Kuulostaa siltä, että mitat on: Rinta 88 cm, vyötärö 68 cm, lantio 96 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kapea rintakehä ja kapea lantio.
Ap
En. Rinta 98, vyötärö 78 ja lantio 102 (ennen synnytyksiä oli 100). Olen sopusuhtainen ja normaalipainoinen.