Koronapassin käyttö laajenemassa. Näissä paikoissa koronapassia tarvitsee jatkossa
Näissä paikoissa koronapassia tarvitsee jatkossa – laajenemassa merkittävästi
Hallitus haluaa laajentaa koronapassin käytön myös kohtalaisen tartuntariskin tilanteisiin ja tapahtumiin.
koronapassin käyttö laajenisi esimerkiksi ryhmäliikuntaan sekä juna- ja bussiliikenteeseen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008443825.html
Kommentit (867)
On poistettu myös salaliittokriittinen kommenttini.
Hanna puhuu julkisuudessa etenkin koronarokotteista, jotka herättävät tunteita. Joissakin perheissä rokote-erimielisyydet rikkovat välejä, Hannan ruokapöydässä asiasta vallitsee konsensus.
– Omassa lähipiirissäni on vain rokotemyönteisiä ihmisiä. Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että perhepiirissäni se ei ole katkaissut välejä tai aiheuttanut säröjä. Tiedän kyllä ystäväpiiristäni, että näin on käynyt.
Ennakko-oletusten vastaisesti Hanna itse tituleeraa itseään rokotekriittiseksi ja kannustaa ihmisiä kyseenalaistamaan.
– Kysyn aina, tarvitsemmeko tätä rokotetta ja onko se riittävän turvallinen. Kriittisyys on mielestäni hyvä asia. Hyödyn ja haitan pitää olla tasapainossa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hanna-nohynek-sairastui-koronaan-ja…
Oliap hyvä ettei suljettu yhteiskuntaa heti syksystä, oltaisiin vain aivan turhaan kökötetty kotona kun tuli tämä omikron.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siinä kommentissa ollut kuitenkin tarkoitus vain nostaa se edelleinen huuhaajuttu....olin näkeväni jossain ketjussa sellaisen ilmiön. En tiedä oliko tuo vai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siinä kommentissa ollut kuitenkin tarkoitus vain nostaa se edelleinen huuhaajuttu....olin näkeväni jossain ketjussa sellaisen ilmiön. En tiedä oliko tuo vai joku muu.
Ei, mutta pointti oli, että rokotesalaliittouskova on yhtä lailla auktoriteetin alla. Ymmärrän, jos meni siksi, että sisälsi lainauksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta pointti oli, että rokotesalaliittouskova on yhtä lailla auktoriteetin alla. Ymmärrän, jos meni siksi, että sisälsi lainauksen
Taitaa lähteä kaikki, joissa noita sellaisia linkkejä on, koska se on tavallaan niiden nosto ja jakaa samaa huuhaata edeleen, vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK
Structural basis for continued antibody evasion by the SARS-CoV-2 receptor binding domain
Many studies have examined the impact of SARS-CoV-2 variants on neutralizing antibody activity after they have become dominant strains.
Miksi Haavistolle on tehty koronatesti? Haavistolla on kaksi rokotetta ja koronapassi, niin ei pitäisi testata. Koronatestaus piti Hus-pomon mukaan lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Haavistolle on tehty koronatesti? Haavistolla on kaksi rokotetta ja koronapassi, niin ei pitäisi testata. Koronatestaus piti Hus-pomon mukaan lopettaa?
Pelkkää pelottelua, jolla yritetään epätoivoisesti saada ihmisiä vielä lisää piikille.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008453874.html
Näille pässi tarkoittaa ettei maskia tarvi. Vastuutonta!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että joillekin maailma on outo paikka, kun kerran oman ymmärryksen taso on tuo. Säälittävää kyllä. Yrittäjän lukea uudestaan.
Maikkarilla kirjoitti:
Hanna puhuu julkisuudessa etenkin koronarokotteista, jotka herättävät tunteita. Joissakin perheissä rokote-erimielisyydet rikkovat välejä, Hannan ruokapöydässä asiasta vallitsee konsensus.
– Omassa lähipiirissäni on vain rokotemyönteisiä ihmisiä. Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että perhepiirissäni se ei ole katkaissut välejä tai aiheuttanut säröjä. Tiedän kyllä ystäväpiiristäni, että näin on käynyt.
Ennakko-oletusten vastaisesti Hanna itse tituleeraa itseään rokotekriittiseksi ja kannustaa ihmisiä kyseenalaistamaan.
– Kysyn aina, tarvitsemmeko tätä rokotetta ja onko se riittävän turvallinen. Kriittisyys on mielestäni hyvä asia. Hyödyn ja haitan pitää olla tasapainossa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hanna-nohynek-sairastui-koronaan-ja…
Toisin kun täällä luullaan kriittisyys tarkoittaa faktojen punnitsemista, ei vainoharhaisuutta ja mihin tahansa huuhaa-pirukan höpöhöpöjuttuihin sokeaa uskomista.
Koronapassin käyttö loppuu pian koska kansalaisaloite sen lopettamisesta sai tarvittavat 50000 allekirjoitusta täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Koronapassin käyttö loppuu pian koska kansalaisaloite sen lopettamisesta sai tarvittavat 50000 allekirjoitusta täyteen.
Lol. Luuletko että eduskunta sen aloitteen nyt hyväksyisi kun on juuri hetki sitten hyväksynyt koronapassin käytön aloittamisen? Hallituspuolueilla on eduskunnassa enemmistö, joten eduskunta on hallituksen linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos kahdesti rokotetulla viruksen saaneella on koronapassi, ja hän pääsee pikkujouluihin, jossa tartuttaa muut, mitä hyötyä passista on?
Tämä viesti menikin jo toisen ketjuun.
Kukaan ei sairastu vakavasti. Rokottamattomia ei joudu teho-osastolle, koska he eivät pääse paikalle sairastumaan.
Kyllä tämä jatkuva jankkaaminen pistää kyseenalaistamaan antivaxereiden älykkyyden. Koulutustasohan jo tiedettiinkin.
Poliittinen eliitti teeskentelee olevansa huolissaan Covidista, mutta virus ei ole se, joka pitää heidät hereillä öisin. Syy on ne ärsyttävät henkilöt, jotka kieltäytyvät alistumasta – juuri he ovat tähtäimessä.”
Ehkä nyt useammat ihmiset alkavat ymmärtää, että ei tule loppua sille, kuinka monta kertaa heitä vaaditaan myöntymään vaieten lääketieteellisiin kokeisiin. Ja älkäämme unohtako, että joka kerta ottaessasi piikin, saat mahdollisia haittavaikutuksia, jotka voivat vammauttaa sinut loppuelämäksesi tai tappaa sinut heti. (Lääketieteellisen) kokeilun pakottaminen sotilashenkilöstölle, urheilijoille, raskaana oleville naisille ja lapsille on täysin käsittämätöntä
Tässäpä hieman pohdittavaa hallituksen toimista lakitekniseltä kantilta ihan suomenkielellä ja vieläpä oikean lakimiehen ja rokotemyönteisen herrasmiehen toimesta:
Nyt kannattaa oikeasti jo alkaa herätä ajattelemaan itse ja käyttämään niitä aivoja, jotka jokaiselle on suotu.
Missään vaiheessa ihmiskunnan historiaa pakottajat, uhkailijat ja kiristäjät EIVÄT ole olleet hyvien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä hieman pohdittavaa hallituksen toimista lakitekniseltä kantilta ihan suomenkielellä ja vieläpä oikean lakimiehen ja rokotemyönteisen herrasmiehen toimesta:
Nyt kannattaa oikeasti jo alkaa herätä ajattelemaan itse ja käyttämään niitä aivoja, jotka jokaiselle on suotu.
Missään vaiheessa ihmiskunnan historiaa pakottajat, uhkailijat ja kiristäjät EIVÄT ole olleet hyvien puolella.
Tuli sattumalta törmättyä tähän juttuun tossa hieman aiemmin. Onneks Puopolo siinä välillä suomensi sitä lakitekstiä niin oli helpompi ymmärtää koko sisältö. Itse olen rokotettu, mutta alkaa kyllä nyt vähän mietityttää tämä meno täällä kotomaassa, kun pitäis olla oikeusvaltio kyseessä. Onhan tuo painostus selvästi muutenki muuttunut koko ajan epäilyttävän suureks. En kyl enää ala mitään kolmansia rokotteita ottaan.
Ulkoministeri haavistolla korona-tartunta. Eduskunnasta tippuvat pelistä pois nyt yksitellen. Passi ei tunnu antavan suojaa näille tyypeille. Joko silmät avautuvat ja myöntävät että ajamansa passi/rokotus-politiikka mennyt täysin pieleen ja pahentanut suomen koronatilannetta.