Wc ongelma miehen ollessa kotona, onko muilla?
En voi käydä miehen ollessa wc:ssä kotona ollessa, jos se on kuulolla. Vain sillon, kun se nukkuu tai kattoo teeveetä isolla. Ollaan seurusteltu monta vuotta ja muutama kuukausi yhdessä asuttu. Tiedän, se on minulle psyykkinen ongelma. Seksuaalisuuden suhteen ei sen sijaan ole ongelmia. Onko muilla samaa ongelmaa? Miten olette asiasta selvinneet ja tietääkö miehenne ongelmasta? Omani ei tiedä. Se kyllä käy ihan avoimesti vessassa.
Kommentit (50)
Miten tällaista asiaa lähdettäisiin käsittelemään terapiassa?
Ite en ajattele muiden wc-käynneistä mitään.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:01"]Oletko romani? Heillähän on näitä sääntöjä liittyen vessassa käyntiin.
[/quote]
Miten ne käy vessassa sen mekon kanssa??
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:19"]
[/quote]
Jos ei kehtaa terapeutillekkan asiasta kertoa...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:01"]
Oletko romani? Heillähän on näitä sääntöjä liittyen vessassa käyntiin.
[/quote]
Ihan suomalainen.
[/quote]
:D
Minkäs maalainen se romani sitten on?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:19"]
[/quote]
Jos ei kehtaa terapeutillekkan asiasta kertoa...
[/quote]
No sitten on hyvä kysyä asiaa anonyyminä av-palstalta.
Minulla kanssa on. Pikkuhiljaa olen pääsemässä tästä eroon ja hyvä niin, koska jatkuva pidättely sai aikaan pitkäaikaisen ummetuksen.
Onko mies kuunnellut korva vessan ovessa kiinni?
Mulla oli ihan sama ongelma kun muutin pitkäaikaisen poikaystävän luo asumaan! Oikein kärkyin että se menee tupakalle parvekkeelle, niin voin juosta aamupaskalle. Sitten se mokoma lopetti tupakanpolton! (No siis oikeasti todella ihanaa että lopetti.) Tuli kamalat vatsakivut pidättelystä. Menin vessaan ja yritin, todella yritin ulostaa. Sulkijalihas ei vaan totellut käskyjä. Asiaa ei auttanut se, että poikaystävä kokkaili aina todella mausteisia ja valkosipulisia ruokia... Lopulta en kestänyt neuroosini kanssa ja pyysin poikaystävää poistumaan parvekkeelle jotta voisin rauhassa vääntää torttuni. Poikaystävä naureskeli, puhuimme asiasta ja nyt ei ole enää tabun tabua. Nykyään kyselee välillä vessareissuni jälkeen "Mites meni?".
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:43"]
Olisiko lapsuuden peruja? Pissaaminen, kakkaaminen, kuukautiset, maha- ja räkätaudit ovat itsestäänselviä osia ihmisten elämää. Ei niitä tarvitse mainostaa, tyyliin, että ilmoittaa seurueelle menevänsä kuselle/ paskalle tai tullessaan kuvailee mitä vessassa tapahtui. Mutta ei myöskään kukaan normaali aikuinen ole niin kiinnostunut kenenkään ruumiintoiminnoista, että kuulostelisi korvat torvella kun toinen on vessassa.
On epäkohteliasta haukotella suu ammollaan, röyhtäillä tai piereskellä muiden edessä, mutta joskus noille ei voi mitään. Vielä moukkamaisempaa on tehdä niistä numero.
Maailmassa ei ole nisäkästä joka ei pissaisi tai kakkaisi, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Sisäistä tämä, ap. Jos asia on sinulle vaikea, puhu kumppanillesi. Hän tod. näk. sanoo sinulle saman kuin minä tässä kirjoitin.
[/quote]
Kyseinen ongelma alkoi juurikin kotona ja pätee myös muihiin ihmisiin kuin mieheeni. Alkoi joskus teininä, en tiedä mistä sai alkunsa.