Miten käy jos kaksi narsistia tai psykopaattia
riitautuu keskenään? Vai riitautuuko ne keskenään? Tunnistaako ne toisensa ja tajuaa, ettei siitä hyvä heilu?
Kommentit (16)
Kyllä ne voi riitaantua ja se on kovaa menoa silloin, koska molemmilla valtaisa aggressio ja kostonhimo.
Vierailija kirjoitti:
Eikö narsisti ole psykopaatti? Olen aina luullut.
Ei. Kaikki narsistit ei ole pskopaatteja mutta kaikki psykot on myös narsisteja
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaa. On sellainen kirjoittamaton sääntö, että tietyn rajan yli ei mennä.
Mistä tämmönen tieto?
Oletko törmännyt vai oletko itse jompi kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Alkavat hyväilemään toisiaan jossain nurkkauksessa.
Mistä tämmöinen tieto?
Ei kai ne ala edes yhteistyöhön? Jos huomaa jossain toisensa niin tekevät vaan ylenmalkaisen havainnon ja ovat enemmänkin vaivautuneita ja eivät halua että niiden piirin alamaiset karkailee toisen hoviin palvomaan sitä toista
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne ala edes yhteistyöhön? Jos huomaa jossain toisensa niin tekevät vaan ylenmalkaisen havainnon ja ovat enemmänkin vaivautuneita ja eivät halua että niiden piirin alamaiset karkailee toisen hoviin palvomaan sitä toista
Ei kai narsiti tai psyko osaa olla vaivautunut. Eihän niillä ole juurikaan aitoja tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämmönen tieto?
En tietenkään tarkoita psykopaatteja/narsisteja jotka on rikollisia. Tarkoitan lähinnä niitä jotka elää yhteiskunnassa esiintyen tavallisina kansalaisina ja haluavat myös säilyttää tämän mielikuvan.
Riitaantuu siinä missä "normaalitkin" ihmiset.
Paljon melua tyhjästä, otaksun.
Vierailija kirjoitti:
Alkavat hyväilemään toisiaan jossain nurkkauksessa.
Holvikaaren alla...
Tiedostaako psykopaatti ja/tai narsisti olevansa kyseisen luonne häiriön omaavia henkilöitä? Ei kai nykytietämyksen mukaan psykopatia tai narsistisuus ole edes niin mustavalkoisisia ominaisuuksia kuin monesti kuvitellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai narsiti tai psyko osaa olla vaivautunut. Eihän niillä ole juurikaan aitoja tunteita.
Olet väärässä, tunteita on, mutta aivan erillaisia, kuin ns.normi ihmisellä.
Jos loukkaat nar/psykkon tunteita, niin voi voi..
Riippuu tietenkin monista muuttujista, mutta yleensä kiusaajat eivät kiusaa tasavertaisiaan tai vahvempiaan vaan heikompiaan.