Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Auttoiko nää Leikkiset tätä varatonta naista millään tavalla rahallisesti niinku kaikki muut?
Isukilla oli kyllä ihme heittoja ohjelmassa.Ennakko luulot ruokaan kohtaan.Oliko se nyt sikanauta ,että mahtaako poika syödä.Ruokakaupassa ekana taisi olla proteiinipatukat.Pikkasen sellainen minä minä tyyppi.Siinä voisi ottaa mallia siitä toisesta äidistä.Aurinkoinen ja leppoisa äiti vaikka ei sitä rahaa ollutkaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Auttoiko nää Leikkiset tätä varatonta naista millään tavalla rahallisesti niinku kaikki muut?
Ei tainnut. Taisi kyllä sanoa, että varmaan nähdään kun lähellä asutaan. Tiedä sitten näkevätkö.
Vierailija kirjoitti:
Isukilla oli kyllä ihme heittoja ohjelmassa.Ennakko luulot ruokaan kohtaan.Oliko se nyt sikanauta ,että mahtaako poika syödä.Ruokakaupassa ekana taisi olla proteiinipatukat.Pikkasen sellainen minä minä tyyppi.Siinä voisi ottaa mallia siitä toisesta äidistä.Aurinkoinen ja leppoisa äiti vaikka ei sitä rahaa ollutkaan paljon.
Protskupatukat? Mitä ihmettä leikkisä isä. Leikkisä, hehheh 🙄😁 olis niillä patukoilla tehnyt?
Oon ihan tosi väsynyt, pahoittelen paskaa ot.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi jotenkin kuva, että olisi ollut vain kovin ujo...
Piti selvästi eläimistä ja imetti pikkuista, tuli hyvä mieli näistä yksityiskohdista. Onhan moni nainen vähän turhamainen mitä ulkonäköön tulee, ei se huonoa ihmistä tee.
Tuntuu vaan, että ihmisten on helppo olla ennakkoluuloinen, kun kohteena on hyväkroppainen vaaleaverikkö..
Minullekin tuli sellainen olo, että saattaa olla kysymys enemmänkin ujoudesta. Ja voihan se olla, että koko ohjelmaan mukaan lähteminen on ollut enemmän puolison ajatus. Vaikea siinä on toisen poiskaan jäädä, vaikka ei itse haluaisikaan osallistua.
Kaunis ja itsestään huolta pitävä nainen ja kahden lapsen äiti. Vaikka varmasti kiirettä pitääkin kahden lapsen kanssa, niin huolehtii myös ulkonäöstään. Jäin siinä lopussa miettimään, että onkohan hän kotona omasta tahdostaan vai siksi, että yrittäjäpuoliso tekee pitkää päivää?
Myös toisen perheen äiti vaikutti mukavalta ja järkevältä. Käytti viimeiset rahat järkeviin hankintoihin, uuteen puhelimeen ja läppäriin. Läppäriä varmasti tarvitsee, jos meinaa opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi auttaa?
Kuka on auttanut, no se henry antoi kolikkosalkun.
HIRVEÄÄ KAUHEATAA jos joutuu tekemään töitä. tukia kyllä olevat hamemassa meidän maksamia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni huvitti tuossa lääkäri- mikälie- valmentaja- perheessä se, kun äiti ja isä tekivät tarkan suunnitelman exceliin, että saavat köyhän perheen viikkobudjetin riittämään ruokiin. Mutta sitten valitaan kaupaksi suht kallis k- supermarket, kun vieressä on Lidl. Öööh.
Eiköhän nuo ole Sponsored By - K ryhmä. Ainahan ne käy k-kaupassa.
Ei käy. Sen kerrostalon, jossa Aki ja Rita asuivat, alakerrassa on k-kauppa. Kuitenkin kävelivät vajaan kilsan päässä olevaan Saleen. Ja eivät edes asuneet viikkoa siinä asunnossa. Taisi olla kyse vain viikonlopusta.
Jotenkin oletin vaihto aikaa viikoksi kun budjettikin on laskettu sen mukaan.
Olenko mä nyt skipannut jotain?
Ja uskooko joku , että asuvat toistensa asunnoissa koko viikon?! Lähimpänä totuutta on yksi tai maksimissaan kaksi vuorokautta. Kuvausmateriaalia on sen verran niukasti ja yksitoikkoisesti.
Miettikääpä omalle kohdalle. Jos asuisitte isossa kauniissa huoneistossa/talossa hyvällä alueella hienoissa maisemissa, niin suostuisitteko punkkaamaan huonossa selkäsärkyä aiheuttavassa sängyssä, ahtaassa asunnossa joka on ei niin keskiluokkaisella alueella. Tuollaiseen ei koko viikoksi useampikaan näistä "rikkaista" suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja uskooko joku , että asuvat toistensa asunnoissa koko viikon?! Lähimpänä totuutta on yksi tai maksimissaan kaksi vuorokautta. Kuvausmateriaalia on sen verran niukasti ja yksitoikkoisesti.
Miettikääpä omalle kohdalle. Jos asuisitte isossa kauniissa huoneistossa/talossa hyvällä alueella hienoissa maisemissa, niin suostuisitteko punkkaamaan huonossa selkäsärkyä aiheuttavassa sängyssä, ahtaassa asunnossa joka on ei niin keskiluokkaisella alueella. Tuollaiseen ei koko viikoksi useampikaan näistä "rikkaista" suostuisi.
Kyse on ilmeisesti siitä, että tv-kuvausryhmä ei ole läsnä 24/7. Välillähän sen huomaakin, kun ohjelmassa on ollut klippejä, jotka osanottajat ovat kuvanneet selkeästi itse. Asunnoissa ollaan ilmeisesti ns. arkiviikko eli ma-pe.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tästä ”rikkaassa” perheestä, etenkin isästä sellaset vibat, etten ikimaailmassa haluaisi kuluttaa Leikkisten tuotteisiin yhtään mitään. Meidän tienestit on Leikkisten perheeseen verrattuna tuplat, mutten ikimaailmassa koe olevani niin varakas, että kehtaisin lähteä sitä alleviivaamaan telkkariin.
En nyt tiedä, kuinka rikkaita ovat. Firman viime vuoden tulos +5000, sitä edellinen -66k. Ellei sitten maksa tolkuttomia kuukausipalkkoja itselleen.
UUSAVUTON K: PÄÄ!
Toi taikuri kysy mitä tällä tehdään kuntosalilla !?
Tyhmä!!! ja valitti ruokaa kaipa perseensäkin pyhkii 100: euron setelin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asuin, ihan koko viikon :) tai itseasiassa sen 6 päivää kun kuvaukset kesti...
T. Mukana ollut "köyhäilijä".
ainakin näillä rikkaila taisi olla samat vaatteet ( hame ja farkut) päällä tuskin oli kun yhden yön
joo samat vaatteet muka viikon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä omalle kohdalle. Jos asuisitte isossa kauniissa huoneistossa/talossa hyvällä alueella hienoissa maisemissa, niin suostuisitteko punkkaamaan huonossa selkäsärkyä aiheuttavassa sängyssä, ahtaassa asunnossa joka on ei niin keskiluokkaisella alueella. Tuollaiseen ei koko viikoksi useampikaan näistä "rikkaista" suostuisi.Kyse on ilmeisesti siitä, että tv-kuvausryhmä ei ole läsnä 24/7. Välillähän sen huomaakin, kun ohjelmassa on ollut klippejä, jotka osanottajat ovat kuvanneet selkeästi itse. Asunnoissa ollaan ilmeisesti ns. arkiviikko eli ma-pe.
Jep, ei ole kamerat mukana ihan koko ajan. Oma päiväkirjakamera osan ajasta. Saa ihan yksityisyyttä ihmiset vaihdonkin aikana. Hassua, että kuvitellaan olevan formaatille helpompaa siirrellä ihmisiä edestakaisin kotien tai hotellin(?) välillä? Jos tähän leikkiin lähtee, niin sitoutuu olemaan vaihtokodissa sen ajan. Ei se nyt hyvänen aika niin haastavaa ole vaikka joillakin sänky olisikin epämukava :D
Ihan yleisesti ihmettelen, miksi osa vähävaraisista on niin tatuointien, shokkihiusvärien ja krääsän perään (turhaa rahanmenoa). Miksi halutaan ulkoisesti näyttää "räväköiltä". Tyyli (ja koti) on vähän epäsiisti.
Itsekin olen matalatuloinen, mutta tykkään siististä yksinkertaisesta habituksesta itselläni. Voisin tuohon ohjelmaan osallistua "köyhänä", mutta minussa ei taida olla mitään shokeeraavaa. Minimalistina elän yksinkertaista elämää siistissä pienehkössä kodissa.
Leikkiset rikkaita?😅
Aivan tavallisia pulliaisia päätellen ihan kaikesta, eikä vähiten budjetista. Tunnen olevani tässä kontekstissa oikeasti rikas.
Noloa…
Nainen ei tiennyt miten päin olisi ollut, kun piti itseään niin paljon parempana😀🙄 tuntui että veti jotain ihmeellistä teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni huvitti tuossa lääkäri- mikälie- valmentaja- perheessä se, kun äiti ja isä tekivät tarkan suunnitelman exceliin, että saavat köyhän perheen viikkobudjetin riittämään ruokiin. Mutta sitten valitaan kaupaksi suht kallis k- supermarket, kun vieressä on Lidl. Öööh.
Ja köyhä käy aina Salessa tai Alepassa...Kalleimmat K-marketin lisäksi...
Sen takia ne onkin köyhiä.
Mulle tuli tästä ”rikkaassa” perheestä, etenkin isästä sellaset vibat, etten ikimaailmassa haluaisi kuluttaa Leikkisten tuotteisiin yhtään mitään. Meidän tienestit on Leikkisten perheeseen verrattuna tuplat, mutten ikimaailmassa koe olevani niin varakas, että kehtaisin lähteä sitä alleviivaamaan telkkariin.