Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Siinä salkussa oli 30 000 euroa.
https://www.suomi24.fi/viihde/paljonko-salkussa-oli-vahavarainen-satu-s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pakkomielteinen jumiutui näemmä ketjuun spämmimään pas... tuosta yhdestä esiintyjästä.
Jos on noin kova pakkomielle päästä tyrkylle joka formaattiin esittelemään "sulojaan" niin pitää kestää myös kritiikkiä! Pitäisi edes sen verran tajuta itekin!!
Noudata itse omaan neuvoasi ja suksi muualle siitä tyrkyttämästä surkeita trollimielipiteitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Totanoin, 15000 kahden euron kolikkoa painaisi reippaasti yli 100 kiloa ja pienempinä kolikoina 30 000 painaa tietty paljon enemmän. Vähän veikkaan ettei siinä kolikkosalkussa ollut 30 000 euroa kun missään ei näkynyt sitä trukkia jolla sitä olisi nosteltu.
Vierailija kirjoitti:
Ja kehtasi ostaa niillä Henrin viikkorahoilla mm. puhelimen ja polkupyörän. Meneekö tuosta viikkorahastakin vero, ylimääräistä tuloahan sekin sen 30000:n lisäksi. Ja eihän nuo hankinnat olleet mitään peruselämiseen kuuluvia hankintoja.
Kehtasi ihan ostaa itselleen tarpeellista, voi kuule se on osa tämän ohjelman ideaa. Rahat saavat käyttää mihin haluaavat,niin rikkaat kuin rahattomatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt yritteliästä Satua haukutaan? Jos esim. telkkariohjelmista saa rahaa, niin loistojuttuhan se on.
Tekemättömyys ja flegmaattisuusko olis hyvä? Ei. Sitten haukuttais laiskaksi.Koska on ällö tyrkky. Luulee liikoja itestään kun on niin nolo.
Nolo olet itse. Lapsellinen ja sivistymätön ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kehtasi ostaa niillä Henrin viikkorahoilla mm. puhelimen ja polkupyörän. Meneekö tuosta viikkorahastakin vero, ylimääräistä tuloahan sekin sen 30000:n lisäksi. Ja eihän nuo hankinnat olleet mitään peruselämiseen kuuluvia hankintoja.
Kehtasi ihan ostaa itselleen tarpeellista, voi kuule se on osa tämän ohjelman ideaa. Rahat saavat käyttää mihin haluaavat,niin rikkaat kuin rahattomatkin.
Todellakin verottajan pitää puuttua tähän peliin niin viikkorahan kuin tietenkin salkun osalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt yritteliästä Satua haukutaan? Jos esim. telkkariohjelmista saa rahaa, niin loistojuttuhan se on.
Tekemättömyys ja flegmaattisuusko olis hyvä? Ei. Sitten haukuttais laiskaksi.Koska on ällö tyrkky. Luulee liikoja itestään kun on niin nolo.
Nolo olet itse. Lapsellinen ja sivistymätön ihminen.
En ole tuon kirjoittaja, mutta ei täällä pidä kirjoittajia ruveta haukkumaan.
Ohjelmasta ja esiintyjistä tässä tapauksessa on kyse. Ja tämä on ihan oikein kommentoitu: Koska on ällö tyrkky. Luulee liikoja itestään kun on niin nolo
Vierailija kirjoitti:
Uskoisko tuota mutta samasta linkissä lukee
"Taloudellinen tilanteeni on suoraan sanottuna huono. Mulla menee 90 prosenttia rahoista elämiseen, siis vuokraan, sähköön…"
Minä käyn töissä ja mulla menee 100 pros. palkasta elämiseen. Onko tuo Satukaan nyt kovin köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisko tuota mutta samasta linkissä lukee
"Taloudellinen tilanteeni on suoraan sanottuna huono. Mulla menee 90 prosenttia rahoista elämiseen, siis vuokraan, sähköön…"
Minä käyn töissä ja mulla menee 100 pros. palkasta elämiseen. Onko tuo Satukaan nyt kovin köyhä?
Kai se saa kaikenlaisia tukia. Eihän töitäkään ole, ei ainakaan näyttelijän töitä.
Mitenkähän Satu keksi, että hän ryhtyy työttömäksi näyttelijäksi, vaikka ei olekaan näyttelijä.. Ja miten menetti kokin hommat.
Onkohan tuossa nyt painovirhe? 30 000 kolikkoina ja lahjaksi yksityiselle tyypille?
Mutta kanttia sillä on. Katsokaa facebook. Säälittävää ja myötähäpeää saa tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kanttia sillä on. Katsokaa facebook. Säälittävää ja myötähäpeää saa tuntea.
En ole fb:ssa mut kerro,! Voiko olla vielä jotain muuta enemmän noloa?
Kyllä minä mieluummin Satua katsoisin juontamassa jotain ohjelmaa kuin esim. Vappu Pimiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä tekee, jos ihminen mainitaan näyttelijänä ja häneltä on siitä todisteita, hän on näyttelijä. näyttelijyyteen todellakin riittää se, että on ollut vähintään kerran näyttelijänä.
Miksi käyttäisit jotain vanhaa kertaluontoista ammattinimikettä, kun varmaan on nykyinenkin ammatti. Ja mahdollisesti joku pikku rooli, ei ainakaan se tee näyttelijäksi.
et voi olla noin yksinkertainen.... jokaikinen ihminen, joka on ollut näyttelijänä, on ollut näyttelijänä. Voisin kuvitella, että jos tahtoisin lisää töitä alalta ja näyttelijän hommia, totta hitossa mainitsisin näyttelijäntöistäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole fb:ssa mut kerro,! Voiko olla vielä jotain muuta enemmän noloa?
Saati jos ihmisellä on maailman yleisin nimi, niin miten löytyy ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä tekee, jos ihminen mainitaan näyttelijänä ja häneltä on siitä todisteita, hän on näyttelijä. näyttelijyyteen todellakin riittää se, että on ollut vähintään kerran näyttelijänä.
Miksi käyttäisit jotain vanhaa kertaluontoista ammattinimikettä, kun varmaan on nykyinenkin ammatti. Ja mahdollisesti joku pikku rooli, ei ainakaan se tee näyttelijäksi.
Huvittaa suorastaan, kun Satu nimittää itsensä näyttelijäksi, koska on ollut liki 10 kertaa tv- ohjelmissa. Ei ne tee ihmisestä näyttelijää.
Kyllä muuten tekee: "Näyttelijä on henkilö, joka näyttelee eli esittää osaa esimerkiksi näytelmässä tai elokuvassa." wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et voi olla noin yksinkertainen.... jokaikinen ihminen, joka on ollut näyttelijänä, on ollut näyttelijänä. Voisin kuvitella, että jos tahtoisin lisää töitä alalta ja näyttelijän hommia, totta hitossa mainitsisin näyttelijäntöistäni
Itse oot.
Joo, mutta et ole ammatiltasi näyttelijä. Voit toki mainita, että olet joskus niitä hommia tehnyt. Sulla varmaan on jokin muu ammatti
Se rempseys on estottomuutta ja itsekontrollin puutetta.
Jonkinlainen kontrolli puuttuu myös ohjelmien tekijöiltä, kun ottavat hänet ohjelmiinsa.
Nyt tämä ihminen on jo nähty ihan tarpeeksi. Yhden kerran meni hupina, nyt on rasittavaa katseltavaa ja pilaa monia hyviä ohjelmia tämän ihmisen olemus ja se rempseys eli estoton riehunta.
Tää on jo nähty.