Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official

Vierailija
01.12.2021 |

Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…

Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.

Kommentit (4342)

Vierailija
741/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi läski tyrkyttää itseään jatkuvasti telkkariin

Nyt ohjelmantekijöiden taholta stop tykkänään. Tuskin kukaan haluaa katsella ja kuunnella tätä tyrkkyä. Ei mitään itsekontrollia ihmisellä ole. Miten tämä pyrkii näyttelijäksi, ei kovin moniin rooleihin sovi. On se vaan niin, että ulkonäkö määrittelee.

Mä pidän Satusta ja mieluummin tämmöistä luonnollista ihmistä katselee kuin teitä ilkiöitä.

Näyttelijän hommista sä et tiedä mitään, ja rooleja on miljoonia.

Näyttelijän työ on siitä vapauttavaa, että siinä saa olla ihan minkä näköinen ja kokoinen haluaa. Koska sellaisia me ihmiset ollaan!

Vierailija
742/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ilmankos valtio on köyhä kun on näitä yrittäjä lypsäjiä. Mehän suorastaan elätetään teitä. Totuus on tullut ilmi. Työntekijät tässä maassa köyhtyy. Siksi veroeurot ei riitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu on ollut ainakin seitsemässä ohjelmassa: Napakymppi, Heikoin lenkki, Jahti, Stadi vs Lande, Kirppiksen Kingi, Haluatko mijonääriksi, Rikkaat ja rahattomat...

Mikä vielä puuttuu?

Vierailija
744/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä tiiä kuka mä oon.

Satu on ihana. Antakaa Satun olla.

Vierailija
745/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henryyn verrattuna Manniset näytti ihan persaukisilta pyrkyreiltä, jotka yrittää näyttää, että heillä on rahaa millä mällätä. Henryllä tais ihan oikeasti olla sitä rahaa. Akilla oli kallis kotisali juu, mutta Henryllä oli kotisali x2.

Sitähän  Manniset on. Ei niillä mitään rikkauksia ole, vaikka niin esittävätkin. Toisten perse kestää velkaa enemmän kuin toisten. Itse en ikinä lähtisi tuommoisia turhuuksia hankkimaan, vaikka meillä olisi jopa varaakin.

Se talokin oli jo järjetön jatkuvien rappustensa ja ikkunoidensa kanssa. Niiden "kesämökki" se talo, joka ei mene kaupaksi. Konttisali, luulen, että on lainassa, sehän on kätevä kärrätä pois. Autoissa ei mitään järkeä.

Saahan nuo varmasti jotain ilmaiseksikin käyttöönsä, kun ovat jatkuvasti näytillä ja somettavat. Ainakin vuoden pensasmustikat, sen verran tomerasti niitä mainostivat.

Mustikoitten lisäksi kananmunat, lihat, vihannekset ym.

Vierailija
746/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskisen kyläkauppaan? Vai joko on ollut sielläkin.

Nyt porttikielto tv-ohjelmiin! Kun itse ei tajua. Ei tuota pellen näköistä hölöttävää naista voi enää katsella ja kuunnella kun tupsahtaa missä tahasta ruutuun.

Tuohon Henkan kotiin olisi voinut mieluummin ottaa jonkun rahattoman lapsiperheen. Tuolla rahasummalla olisi ollut enemmän sellaisille käyttöä, kuin tälle joka paikan tunkeilijalle ja yhdelle ihmiselle.

Vierailija
747/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TILLISKUPPITIPSIS kirjoitti:

Eksä tiiä kuka mä oon.

Saa olla kun ei enää tunge televisio-ohjelmiin.

Nyt ohjelmien tekijöillä on jo vastuu. On edesvastuutonta ottaa Satu ohjelmiin kun tämä itse ei tajua, kun itsekritiikki puuttuu.

Vierailija
748/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mikä ihmetyttää näissä suomalaisissa fitness-ihmisissä, että ostavat kaupasta mieluummin pensasmustikkaa kuin metsämustikkaa. Metsämustikka on ravitsemuksellisesti parempi ja usein ne pensasmustikat on vielä sitten tuotu ulkomailta. Senkä takia niitä vain syödään, että näyttää somessa paremmalta, kun ovat suurempia....

Vierailija
749/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkaltaiset ohjelmat ovat niitä, joissa on tilaisuus koittaa kiillottaa tahriintunutta julkisuuskuvaa. Uskoisin että sarjassa nähdään hyvin myötätuntoinen ja naisia arvostava aksu ( kun selviytyjät oli hänen urallaan tosi huon juttu)

Ja tämän ketjun tarkoitus on promota ko. ohjelmaa. Hyvä Nelonen..!  Älkää ihmiset myykö itseänne näin halvalla

Vierailija
750/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TILLISKUPPITIPSIS kirjoitti:

Eksä tiiä kuka mä oon.

Saa olla kun ei enää tunge televisio-ohjelmiin.

Nyt ohjelmien tekijöillä on jo vastuu. On edesvastuutonta ottaa Satu ohjelmiin kun tämä itse ei tajua, kun itsekritiikki puuttuu.

olemn nähnyt Sadun kahdessa ohjelmassa, josta tämä rikkaat ja rahattomat jakso oli se toinen. Mielestäni mukavan oloinen ihminen ja piristävä, kun on oma persoonallisuutensa sen sijaan, että olisi joku massaklooni.

Vierailija
751/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulee uusintana neloselta. Miten nainen voi olla niin erimallinen kuin äitinsä on?

Pyöreä lyhyt pallo ja tikkujalat? Kyllä alkaisin itse satsata kroppaani jos peilistä näkyisi tuonmallinen nainen. Vanhentaa kymmenen vuotta.

Vierailija
752/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijän hommista sä et tiedä mitään, ja rooleja on miljoonia.

Näyttelijän työ on siitä vapauttavaa, että siinä saa olla ihan minkä näköinen ja kokoinen haluaa. Koska sellaisia me ihmiset ollaan![/

Vierailija kirjoitti:

Pekka Puupään Justiinaksi sopisi !

Joo, mutta ei paljon muuhun, jos näyttelemisestä puhutaan. Kovin rajalliseksi jää ne roolit hänelle. No onhan niitä näyttelijöitä, joilla sama ”vika” kuten Jenni Kokander (ei sitä tai senkään tarvisi joka paikkaan tunkea)

Mutta Saruhan on ängennyt kovasti muihin tv-ohjelmiin kisaamaan:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satu on ollut ainakin seitsemässä ohjelmassa: Napakymppi, Heikoin lenkki, Jahti, Stadi vs Lande, Kirppiksen Kingi, Haluatko mijonääriksi, Rikkaat ja rahattomat...

Mikä vielä puuttuu?

Ei siis näyttelemään.

Vierailija
753/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nähnyt Sadun kahdessa ohjelmassa, josta tämä rikkaat ja rahattomat jakso oli se toinen. Mielestäni mukavan oloinen ihminen ja piristävä, kun on oma persoonallisuutensa sen sijaan, että olisi joku massaklooni.

No, kerta pari voi huvittaa, mutta on ollut ainakin seitsemässä: lista edellä viestissä.

Kun näin eka kerran, ajattelin, että apua, eikö tuolla ihmisellä ole mitään itsekritiikkiä tai ohjelmantekijöillä mitään vastuuta.

Vierailija
754/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään itse tästä ohjelmasta,rita ja aki ei ärsytä yhtään. toki mainosta saa yrittäjät omalle työlleen.

satu ja henry olivat hauskoja ja yllättävän sympaattisia.kausi vaikuttaa lupaavalta,paremmalta kuin edelliset kaudet.

Vierailija
755/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu, jos luet näitä, tee nyt jo se johtopäätös ja jätä katsojat rauhaan. Älä jatka enää ohjelmiin änkeämistä.

Mitä se sulle kuuluu,ängetköön miten lystää. Virkistävää näitten Salmisten,Tanhupallojen sun muitten Hakunamatatataraaraa rinnalla.

Ei kai se sulta ole pois. Älä katso,ei ole pakko,käännä kanavaa!

Vierailija
756/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vielä puuttuu?

Jahdissa kahdesti.

Vierailija
757/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista huomata aina sama juttu eri elintason kodeissa että rikkailla on vähän tavaraa ja köyhillä hirveästi kaikkea pikkuroinaa pöydillä, seinillä, lattioilla. Niistähän saisi jo hyvin rahaa elämiseen ja makselis pinon laskuja tai vaikka sijoittaisi.

Ensinnkäkin, ne tavarat yksiössä näyttää enemmältä kuin tuhannen neliön lukaalissa jossa voi laittaa yhden tavaran per huone.

Toiseksi, minkälaista on elää yksiössä joka on sisustettu minimalistisesti? Se isojen lukaalien juttuhan on se tilan tuntu jota luodaan sillä että tavaraa on vähän, mutta silti on isoja huonekaluja jne. kunhan on valkoisia että tila näyttää isolta. Jos olet 20 neliön yksiössä ja siellä ei ole mitään muuta kuin sänky ja telkkari, niin kyllä se on vaan ankea eikä siinä ole mitään tilan tai avaruuden tuntua, vaan tylsää seinää tuijotat jos et sitä telkkaria.

Tavarat on ostettu muistoksi hyvistä hetkistä. Ne saa köyhän muistamaan että joskus oli rahaa matkustella jne. ja niitä on kiva muistella esineiden ja kuvien kautta, ne saa elämän näyttämään iloisemmalta kuin tyhjä asunto.

Suurin osa taitaa kuitenkin olla ihan vaan lähikirppikseltä ostettu kun halvalla sai. Satu nyt sanoo matkustelleensa paljon joten hänellä ne ehkä onkin muistoja kivoista reissusta.

Ei niiden rikkaiden pöydillä ja seinillä mitään kirppisroinaa näy, tarkkaan harkittuja esineitä, ehkä designia ja kotimaista lasia tms arvokasta. Ja kaikki sointuu toisiinsa.

Vierailija
758/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskisen kyläkauppaan? Vai joko on ollut sielläkin.

Nyt porttikielto tv-ohjelmiin! Kun itse ei tajua. Ei tuota pellen näköistä hölöttävää naista voi enää katsella ja kuunnella kun tupsahtaa missä tahasta ruutuun.

Tuohon Henkan kotiin olisi voinut mieluummin ottaa jonkun rahattoman lapsiperheen. Tuolla rahasummalla olisi ollut enemmän sellaisille käyttöä, kuin tälle joka paikan tunkeilijalle ja yhdelle ihmiselle.

Käsikirjoituksellisesti sellaisessa vastaparissa ei olisi ollut pointtia.

Ekassa oli nelikymppiset vs parikymppiset.

Poikamies vs poikamiestyttö.

Lääkäri lapsiperhe vs duunari lapsiperhe.

Vierailija
759/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista huomata aina sama juttu eri elintason kodeissa että rikkailla on vähän tavaraa ja köyhillä hirveästi kaikkea pikkuroinaa pöydillä, seinillä, lattioilla. Niistähän saisi jo hyvin rahaa elämiseen ja makselis pinon laskuja tai vaikka sijoittaisi.

Ensinnkäkin, ne tavarat yksiössä näyttää enemmältä kuin tuhannen neliön lukaalissa jossa voi laittaa yhden tavaran per huone.

Toiseksi, minkälaista on elää yksiössä joka on sisustettu minimalistisesti? Se isojen lukaalien juttuhan on se tilan tuntu jota luodaan sillä että tavaraa on vähän, mutta silti on isoja huonekaluja jne. kunhan on valkoisia että tila näyttää isolta. Jos olet 20 neliön yksiössä ja siellä ei ole mitään muuta kuin sänky ja telkkari, niin kyllä se on vaan ankea eikä siinä ole mitään tilan tai avaruuden tuntua, vaan tylsää seinää tuijotat jos et sitä telkkaria.

Tavarat on ostettu muistoksi hyvistä hetkistä. Ne saa köyhän muistamaan että joskus oli rahaa matkustella jne. ja niitä on kiva muistella esineiden ja kuvien kautta, ne saa elämän näyttämään iloisemmalta kuin tyhjä asunto.

Suurin osa taitaa kuitenkin olla ihan vaan lähikirppikseltä ostettu kun halvalla sai. Satu nyt sanoo matkustelleensa paljon joten hänellä ne ehkä onkin muistoja kivoista reissusta.

Ei niiden rikkaiden pöydillä ja seinillä mitään kirppisroinaa näy, tarkkaan harkittuja esineitä, ehkä designia ja kotimaista lasia tms arvokasta. Ja kaikki sointuu toisiinsa.

Asuin 2 vuotta Hietsun lähellä. Sitä pientä kivaa tuli ostettua harva se päivä. Lähdin vaihtoon ja ystäväni lupasi saan jättää 10 laatikkoa hänen kotiinsa vaihdon ajaksi. Vietin sitten pari vkonloppua myyden niitä samoja pois. Opin kerrasta miten en kotiani täytä.

Ostan ns matkamuistot käyttöesineenä. Esim hanskat, tarjotin, kello jne

Vierailija
760/4342 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu, jos luet näitä, tee nyt jo se johtopäätös ja jätä katsojat rauhaan. Älä jatka enää ohjelmiin änkeämistä.

Oon toista mieltä. Tykkään Sadusta. Satu rules !