Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official

Vierailija
01.12.2021 |

Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…

Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.

Kommentit (4342)

Vierailija
4181/4342 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat voivottelevat kuinka on paskaa olla noin köyhä kunnes palaavat omaan kuvaan elämäänsä vähän samalla omaa sädekehää kiillotellen kuinka "kokemus avasi silmiä".

Köyhät leikkivät rikasta viikon ja saavat maistaa herkkua mikä viedään pois heti kun pääsee nautiskelun makuun.

Tämä ohjelma on vaan niin..........

Vierailija
4182/4342 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kaunein koti ohjelmassa on samanlaisia näyttämisen haluisia rikkaita. Oiva tilaisuus näyttää telkkarissa koko kansalle kuinka hemmetin hyvin pyyhkii. Vastenmielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/4342 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

64 euroa viikkobudjetti. Ei tarvitse ostaa vaatteita, ei lääkkeitä, liekö edes Kouvolan kokoisessa kesäaikaan bussilippua. Ja aikainen mies kitissyt jakson alusta saakka. Ei pärjää, ei voi asua, yksiö pieni, sisustus vaatimaton, kaurapuuroa jne. 64 egellä syö yksin asuva mainiosti 7 pvää. 

No mun mies jos joutuisi tuohon ohjelmaan niin kitinä alkaisi ehti ensimmäisenä päivänä kun koko 64e viikkobudjetti olisi mennyt yhteen iltapalaan :D Eikä se itse edes tajua kuinka paljon törsää rahaa kaikkeen turhaan.

Vierailija
4184/4342 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ja Mimosa helly hansenin tuulitakit ja louis vuittonin huivi kaulassa 😂😂😂😂😂

Vierailija
4185/4342 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä eivät koskaan käy kampaajalla viikon aikana, sehän olisi ihanaa hemmottelua. Lisäksi kannattaisi ostaa laadukkaat kengät, jotka kestävät aikaa ja kulutusta, sama farkuissa. Valkoiset skechersit eivät kauaa kestä. Vai meneekö siinä sekaisin kun saa yhtäkkiä ihan hirveästi rahaa.

Vierailija
4186/4342 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sarja on jo loppu, niin muutama kommenti. 

1. Syy siihen, miksei sarjaan lähde "oikeasti rikkaat" ts. ökyrikkaat on luultavasti se, ettei heitä sarjaan edes huolita. Viikkobudjetin sopivaksi määräksi katsotaan se 1000-3000 euroa, tuskin edes halutaan sellaista jolla se on 20000 euroa tai satatonnia. 

2. Miksei köyhät tee sitä ja tätä. Eihän siinä läheskään kaikkea näytetty. Siinä on tietyt asiat mitä näytetään aina, köyhän syömässä käyminen, joku hemmottelu, jotain ostamista, rikkaiden kaupassa, toisten harrastukseen tutustuminen ja läheisten tapaaminen. Tämä kaikki yhden tunnin aikana ja mainoksia vielä tovi välissä, eli viiden päivän tekemiset pitää mahtua jota kuinkin 45 minuuttiin tai alle. 

3. Miksi tähän yleensä kukaan lähtee? TV-julkisuuden takia. Suurin osa ajattelee sen olevan juuri heidän kohdallaan positiivista, vaikka on nähnyt netin väärällään muiden haukkumisia. Se on se "ei se mulle" -satu juttu. "Me ollaan kivoja ihmisiä ja meistä tykätään varmasti", lienee enimmäkseen ajatuksen taustalla. 

Vierailija
4187/4342 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on rikkaat loppu Suomesta, ketkä tohon lystiin lähtee mukaan. Seuraava kausi on rutiköyhät ja keskiluokkaiset asuntovelalliset. 

Ei sillä, kyllä minäkin lähtisin tuohon mukaan. aika monilla noista köyhistä on joku tragedia taustalla. Ei juurikaan oo laiskureita seassa. Se ihmetyttää, että onko Suomesta köyhätkin päässy loppumaan kun ihan omakotitalollisia ja lemmikillisiä köyhiä tuossa sarjassa esitellään.  Mutta kyllä mulle kelpaisi. Sais elää viikon muutaman tonnin budjetilla, hommata tarpeellista ja vielä tulis siivouspalvelu laittaan kämpän televisiokuvaukselliseen kuntoon. 

Vierailija
4188/4342 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä eivät koskaan käy kampaajalla viikon aikana, sehän olisi ihanaa hemmottelua. Lisäksi kannattaisi ostaa laadukkaat kengät, jotka kestävät aikaa ja kulutusta, sama farkuissa. Valkoiset skechersit eivät kauaa kestä. Vai meneekö siinä sekaisin kun saa yhtäkkiä ihan hirveästi rahaa.

Kampaajahan se vasta turhuutta olisikin. Eikä moni siitä edes tykkää, minua ei saisi kampaajalle vaikka ilmaiseksi pääsisi. Sen verran kauhutarinoita kuullut, ja en tykkää yhtään että joku koskee mun hiuksiin - saatika tuntematon!

Vierailija
4189/4342 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä molemmat uusimman jakson tähdet olivat hyvin sympaattisia. Harmi, että tuo ystävällinen ja kaunisääninen nainen ei tainnut osua tuon miehen naismakuun. Heistä olisi tullut niin hyvä pari. 

Miksihän muuten köyhät naiset ovat usein lihavia? Tai toisinpäin, jos otetaan kadulta kymmenen lihavaa naista, niin he ovat kaikki köyhiä / pienituloisia?

Mietin tätä, koska tavallaan säälin tuota ohjelman ihanaa naista, koskan hän on kaikinpuolin muutoin aivan ihanan oloinen. Jotain on siis pahasti vialla. 

Enkä tee tätä haukkuakseni. Mietin nimittäin, koska itse kuulun samaan kategoriaan. Paino 100kg ja Kelan työttömyysturva vain tuloina. Syönkö minä kaikki rahani vai mikä tämä usein toistuva yhtälö oikein on?

Vierailija
4190/4342 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin Janne kultalusikka suusta takaloosteriin. Poikittain

Vierailija
4191/4342 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyttä toivon kaikille kirjoitti:

Minusta nämä molemmat uusimman jakson tähdet olivat hyvin sympaattisia. Harmi, että tuo ystävällinen ja kaunisääninen nainen ei tainnut osua tuon miehen naismakuun. Heistä olisi tullut niin hyvä pari. 

Miksihän muuten köyhät naiset ovat usein lihavia? Tai toisinpäin, jos otetaan kadulta kymmenen lihavaa naista, niin he ovat kaikki köyhiä / pienituloisia?

Mietin tätä, koska tavallaan säälin tuota ohjelman ihanaa naista, koskan hän on kaikinpuolin muutoin aivan ihanan oloinen. Jotain on siis pahasti vialla. 

Enkä tee tätä haukkuakseni. Mietin nimittäin, koska itse kuulun samaan kategoriaan. Paino 100kg ja Kelan työttömyysturva vain tuloina. Syönkö minä kaikki rahani vai mikä tämä usein toistuva yhtälö oikein on?

Köyhän hiilaripitoinen ruoka lihottaa.

Samoin vähärasvaiset leikkeleet ja laadukas liha ovat kalliita. Köyhällä ei ole varaa ostaa niitä. Makkaralinjalla mennnään.

Olen itsekin köyhä, mutta ei ole ruokahalua niin olen hoikka, välillä alipainoinen. Muuten kyllä olisin lihava. Tykkäsin aikanaan kaikesta epäterveellistä, lihottavasta ruoasta. Nuorena vain ne kalorit tuli kulutettua.

Vierailija
4192/4342 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä näiden rikkaiden motiivia tähän, itse rikkaana en ikinä haluaisi televisioon hieromaan köyhempien naamaan omaa rikkauttani ja siinä ohessa vähän Jeesustella menemään. Nämä köyhät ymmärrän mutta mikä hitto nämä rikkaat saa tähän mukaan

Itse voisin mennä ihan siksi, kun minusta tämä on kummallinen tämä suomalainen asenne, että varakkuus ja menestys on melkein häpeä, ja se pitäisi piilottaa vaatimattomaan ulkokuoreen. Vanhempani olivat tällaisia piilottajia, menestyivät isän yrityksellä, mutta pitivät kunnia-asianaan että ei "pröystäillä", asuivat tavallisessa 1 1/2 kerroksisessa tiilitalossa tavisalueella, eivät ajelleet erityisen hienoilla autoilla vaan tyyliin Renault tai Volkswagen, ei syöty usein ravintoloissa jne.

Itse en ole niin varakas kuin he, mutta nautin kyllä kovalla työllä ansaitsemastani rahasta enemmän. Enkä sitä häpeä edes näyttää. Minusta siinä ei ole mitään hävettävää, varsinkin kun tosiaan varakkaita ihmisiä tarvitaan pitämään huolta myös niistä köyhistä, sairaista, vanhoista yms. Ajattelen vähän kuin se Supercell-mies, joka maksoi ihan julmetusti veroja, mutta sanoi olevansa iloinen veronmaksaja - sitä kautta hänen rikkautensa hyödytti muitakin kuin häntä, koko yhteiskuntaa. En kokisi hierovani rikkauttani kenenkään naamaan jos näyttäisin miten ajan Teslalla, asun yksin isohkossa keskusta-alueen asunnossa, syön joskus fine dining -paikoissa. Jeesustelun kyllä jättäisin väliin, tiedän itsekin että vaikka olenkin tehnyt paljon työtä ja ylityötä kohta 20 vuotta tilanteeni eteen, niin hyvin merkittävässä asemassa on ollut myös tuuri. Se että olen terve, olen perinyt kohtalaisen korkean älykkyysosamäärän, en ole henkisesti vaurioitunut pahasti lapsuudessani, olen kasvanut sivistystä ja koulutusta arvostavassa kodissa jne.

Vierailija
4193/4342 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyttä toivon kaikille kirjoitti:

Minusta oli myös viehättävä nainen ja mietin, että olisivat olleet hyvä pari. Tai no, kukas sitä tietää millainen yhdistelmä lopulta toimii, mutta toivottavasti saivat toisistaan ystävät.

Vierailija
4194/4342 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otto ja Iina sekä Ulpu ja miehensä, olipa mukavia pareja. Kiinnitin huomiota Ulpun hyvään ja kauniiseen ääneen ja äänenkäyttöön.

Vierailija
4195/4342 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä Jakupin kanssa siitä, että saan onnistumisen kokemuksia siitä, kun pystyn korjaamaan vanhasta uutta tai käyttökelpoista, tai säästän ympäristöä, rahaa tai vähennän roskaamista pelkästään nokkeluudellani ja käden taidoillani.

Silti mitään hirvittävää tarvetta ei olisi säästää.

Vierailija
4196/4342 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin asun ja elän lapseni kans kaksin kuin oksettavan näköisen rikkaan ukon kans😁

Vierailija
4197/4342 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi osalle keskustelijoista vaikuttaa olevan jotenkin halveksuttavaa, että opiskelee Baltiassa lääkäriksi. Kyllä sielläkin anatomian oppikirjoissa ihmisen osaset on oikeilla paikoillaan. Harkitsin itsekin aikanaan opiskelua Tartossa, mutta perheeni oli vähävarainen, eikä siis olisi ollut mahdollista opiskella ulkomailla.

Pätevyyttä ammattiin ei suoraan määritä se, missä on opiskellut. On Suomessakin iskän firmoissa ja kepulaisen järkkäämissä viroissa paljon sellaisia henkilöitä, joiden vanhemmat ovat suunnilleen turvautuneet lahjontaan, että jälkikasvulle on saatu nimelliset paperit oikiksesta tai kauppiksesta.

Sinille erityisterveiset! Ihana nähdä, että olet edelleen positiivinen ja nauravainen luonnonlapsi, kuten vuosia sitten, kun olimme samassa työpaikassa!

Minua harmittaa, kun en voi maksaa lapseni kalliita ulkomaan lääkisopintoja ja asumista. Sen sijaan lapseni täytyy itse lukea hullun lailla päästäkseen Suomessa lääkikseen.

Vierailija
4198/4342 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies löytyy verolistalta tänään, itse jäin 70te:lla sen alle.

Ei tulisi ikinä mieleen mennä tuohon ohjelmaan. Häpeäisin silmät päästäni.

En menis minäkään. En köyhänä enkä rikkaana. Itse asiassa en varmaan menisi mihinkään realityyn.

Miten hän noi perheiden lapset. Eikö niitä kiusata koulussa siitä miten rikas tai köyhä on?

Vierailija
4199/4342 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Mimosa tuijottelee tuota miestään koko ajan?

Vierailija
4200/4342 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä. Luulin että pääni on yhtä iso kuin Jannella.

Hirveä nightmare

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme