Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Tämä kausi on pohjanoteeraus. Rikkaita ei ole nähtykään!
Heh, onpas hauska toi nudepaitainen parivaljakko. Ja vielä jorisevat estetiikasta?
En kyllä meinaa kestää tätä turkulaista rikasta perhettä. Kyllä voi olla teennäistä touhua.
Rikkaalle yllätys, kun kaupassa piti punnita vihannekset.
Se mies halusi kuvioo talouspaperiin😂 Vihreät valinnat eivät taida kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän joka "klousaa" tyylillä, muttei tiedä että salaatti pitää liikkeessä punnita:D Rahoitusneuvoja, jonka budjetti ylittää heti kaupassa, päässälasku on vaikee handlata kun pitää saada nättiä talouspaperia. Semmosta tällä kertaa.
Mä en ole tähän päivään mennessä ikinä punninnut salaattia kaupassa. :D
Vierailija kirjoitti:
En kyllä meinaa kestää tätä turkulaista rikasta perhettä. Kyllä voi olla teennäistä touhua.
Vanhan näköinen toi kundi jos on vasta 35
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi on pohjanoteeraus. Rikkaita ei ole nähtykään!
Pitäs olla joku Herlinin suvusta tai Wahlroos. Muita rikkaitahan ei Suomessa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh, onpas hauska toi nudepaitainen parivaljakko. Ja vielä jorisevat estetiikasta?
Niin pitäis olla sixpackiä ja habat kohdillaan, että toi näyttäis jotenkin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän joka "klousaa" tyylillä, muttei tiedä että salaatti pitää liikkeessä punnita:D Rahoitusneuvoja, jonka budjetti ylittää heti kaupassa, päässälasku on vaikee handlata kun pitää saada nättiä talouspaperia. Semmosta tällä kertaa.
Mä en ole tähän päivään mennessä ikinä punninnut salaattia kaupassa. :D
Kyllä jotkut salaatit, esim kaalit pitää punnita. Ja salaattibuffetin salaatit.
Janne Uoti on 35. Talo ei ole mitenkään ihmeellinen, Turunkaan mittakaavalla. N. 300000 euroa.
Minun mies löytyy verolistalta tänään, itse jäin 70te:lla sen alle.
Ei tulisi ikinä mieleen mennä tuohon ohjelmaan. Häpeäisin silmät päästäni.
Tobias ei puhu mittään. Äiti hölöttää sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, ei sillä väliä. Kauniskasvoinen ja kivan oloinen kummiskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Janne on kyllä kuumis.
Ihanat nuo äiti ja poika. Äiti on sydämellisen oloinen ihminen. Hän varmasti pitää puhetta yllä, että lapsi saa olla halutessaan hiljaa.
Ja olen ihan varma, että hän on lähtenyt tähän ohjelmaan antaakseen lapselle ainutkertaisia kokemuksia, joita hänellä ei muuten ikinä olisi varaa antaa. Nostan hattua. Ihana pieni perhe.
Toi mies on niin nolo. Ohjelmaan on pitänyt mennä ja ahdistuu jo vaihto perheen talon pihalla. Arvostelee heidän kotiaan ja tuo omaa erinomaisuuttaan joka käänteessä esille. Jotenkin tunnen myötähäpeää. Oikeasti rikkaat ei kyllä pröystäile noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Janne on kyllä kuumis.
Hah, klikkasin väärää kommenttia. Tobiaksesta puhuin.
Haha. Noilla rikkailla on koko ajan samanlaiset vaatteet. Ensin tollaset beiget poolopaidat ja nyt samanlaiset tuulitakit. :D