Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Onko kiellettyä lainausmerkeissä köyhän laittaa saamansa rahaa johonkin järkevään ?
Saako maksaa esim sitä fysioterapiaa tai laskuja ?
Vai pitääkö ostaa hajuvettä ja samoja ylellisyyksiä kun se varakaskin.
Onneksi hermosärky nuori nainen oli nyt niin hyvässä kunnossa, että selvisi ilman pyörätuolia.
Vierailija kirjoitti:
Onko kiellettyä lainausmerkeissä köyhän laittaa saamansa rahaa johonkin järkevään ?
Saako maksaa esim sitä fysioterapiaa tai laskuja ?
Vai pitääkö ostaa hajuvettä ja samoja ylellisyyksiä kun se varakaskin.Onneksi hermosärky nuori nainen oli nyt niin hyvässä kunnossa, että selvisi ilman pyörätuolia.
Eli Veera ja Linda ( nyt kuulin nimet).
Miksi Annukka ei mennyt kampaajalle hiustenvärjäykseen ja hiustenleikkuuseen, vaan laittoi rahat kasvohoitoon?
Pakko sanoa, että minua ihmetytti tässä uusimassa jaksossa, että miten tämä rikas, kehopostiivinen viitsii sanoa, että hän syö terveellistä ruokaa ja ne ovat tärkeitä arvoja. Voisi oikeasti miettiä ruokavaliota, kun on rahaa.
Veera Bianca Oy:n liikevaihto on ollut 12/2020 - 12/2021 84 000. Eihän tuolla ole varaa ostaa asuntoa Helsingistä tuolla elämän tyylillä. Ei pysty maksamaan palkkaa 3000e/kk enempää eli onko rikas?
Siis eikö Annukka ollut tuon lapsen isoäiti? Sen verran nuori tyttö oli lapsi
Tosi kovaääninen ja kuitenkin huonosti puhui tuo Annukan tyttö ohjelmassa. Niinan mies oli ihanan oloinen
Vierailija kirjoitti:
Tosi kovaääninen ja kuitenkin huonosti puhui tuo Annukan tyttö ohjelmassa. Niinan mies oli ihanan oloinen
Millainen ihminen puhuu lapsesta näin??
Vierailija kirjoitti:
Miksi Annukka ei mennyt kampaajalle hiustenvärjäykseen ja hiustenleikkuuseen, vaan laittoi rahat kasvohoitoon?
Miksi pitäisi värjätä hiukset, kun haluaa olla omanvärisensä? Ja hiustenvärjäys on sellainen juttu, että siihen pitää investoida taas kuukauden, parin päästä. Aika lyhytnäköistä olisi aiheuttaa itselleen moisia ylimääräisiä kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi värjätä hiukset, kun haluaa olla omanvärisensä? Ja hiustenvärjäys on sellainen juttu, että siihen pitää investoida taas kuukauden, parin päästä. Aika lyhytnäköistä olisi aiheuttaa itselleen moisia ylimääräisiä kuluja.
Entä hiustenleikkuu? Sille olisi ollut tarvetta.
Olisi A voinut edes harjata hiuksensa ennen ohjelmaan menoa. Se ei maksa mitään. Oli nyt aika räjähtäneen näköinen.
Annukalla oli kiva style. Minusta Niinakin oli tosi lämmin ja välitön ihminen, oma ensivaikutelma muuttui täysin. On siinä eroa, jos on lapseton yrittäjäpariskunta tai kahden lapsen yh pätkätöissä. Tässä näkee miten pienistä, tavallisista seikoista kiinni suomalaisten tuloerot. Menestystä molemmille osallistujille jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Veera Bianca Oy:n liikevaihto on ollut 12/2020 - 12/2021 84 000. Eihän tuolla ole varaa ostaa asuntoa Helsingistä tuolla elämän tyylillä. Ei pysty maksamaan palkkaa 3000e/kk enempää eli onko rikas?
Ja voitto oli vain 4000€. Ei todellakaan ole rikas noilla tuloilla. Ehkä omasta mielestään?
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö mun hakee rahattomana tuohon ohjelmaan mukaan? Vois tulla aika nopsaan lähtö rikkaille pois ohjelmasta kun näkis mun 20e/vko budjetin. Kirjekuores olis yks ainut 20e seteli. Sillä mä tuun toimeen vallan mainiosti ja maha on täynnä.
Olisi kiva kuulla, mitä ostat tuolla parikymppisellä niin että pärjäät sillä viikon? Itselläni ei nimittäin onnistuis, huh. 😳
Rukoilijasirkka kirjoitti:
Maailmassa on rikkaita jotka suhaavat omilla yksityiskoneella eri kotiensa väleillä. Niina-tädin poreamme 15000e ja lomaosake oikeasti aika masentavia. SHOW ME THE MONEY!
Maailmalla on joo rikkaita jotka suhaavat omilla yksityiskoneella eri kotiensa väleillä. Ne rikkaat elävät maissa, joissa tulot ja verot ovat ihan eri luokkaa kuin Suomessa. Täällä tuloja tasataan verotuksella. Ja mun mielestä on virkistävä seurata näiden rikkaiden elämäntyyliä ja katsoa, millaisia asuntoja on. Ja lomaosakkeesta, en ymmärrä miksi siihen takerrutaan. Mun mielestä se voi olla jopa järkevämpää. Kulujaan siitä on.
Vierailija kirjoitti:
Koska sillähän oli ihan hemmetin upeat hiukset. Mun mielestä. Aivan upee harmaa ja tykkäsin siitä mallistakin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että minua ihmetytti tässä uusimassa jaksossa, että miten tämä rikas, kehopostiivinen viitsii sanoa, että hän syö terveellistä ruokaa ja ne ovat tärkeitä arvoja. Voisi oikeasti miettiä ruokavaliota, kun on rahaa.
Eihän sillä ollut käsitystäkään terveellisestä ruuasta. Mietti kaupassakin, että ostaakko pinaattia vai tammenlehtisalaattia. Päätyi tammenlehteen, kun se on kuitenkin vihreetä, eikä valkoista!!! pinaattia. Lisäksi vielä, että pinaattihan on noista lehtijutuista kaikista ravintorikkainta.
Sillä mimmillä oli paljon tämmöisiä käsityksiä, ettei siis tietoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi syödä vaikka kuinka terveellisesti ja silti olla sairaaloisen lihava. Se terveellinen ruoka vaan kuorruttuu rasvalla ja sokerilla.
Aamupalaksi vaikkapa smoothie ja vaaleeta leipää runsaalla meetwurstilla ja kahvia kermalla.
Lounas runsas vihreä salaatti, siemeniä, pähkinöitä ja kermaisa kinkkukiusaus.
Välipala pulla ja kahvi+kerma, omena.
illallinen keitettyjä kasviksia ja salaattia puolet lautasesta, pekonipastaa + pelkiltään lisää.
Iltapala jogurttia ja marjoja, mehua.
Itse syön tuohon malliin. Tiedän kyllä ongelmani ja olen sitä pikku hiljaa työstämässä eli pienentämässä tuota väärää osuutta. Tulee reilusti puolikiloa päivässä tuoreita ja kaikki protskut. En kuitenkaan puhu, että söisin terveellisesti, vaikka syönhän mä. Sitten on tuo toinen ateria siinä sivussa... :(
Nyt lähti lihava ohi teeman, pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen puhuu lapsesta näin??
Trolli joka väkisin yrittää tuoda lasta esille, kun pojalla oli pitkät hiukset. Hihihiii, kikakakaaa. Siis järjettömän tyhmä.
Totta, antoi kyllä todella hyvän kuvan itsestään tässä ohjelmassa. Järkevän oloinen kaveri, pisteet kotiin.