Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen yksinäinen ja onneton

Vierailija
28.02.2015 |

Tunnen olevani niin yksinäinen nykyisin. Kavereita ei ole, parisuhde menee päin helvettiä, en tiedä mitä elämälläni tekisin. Lapset on ainoa positiivinen asia elämässäni tällä hetkellä, muuta en keksi. Toivon, että voittaisin lotossa, jotta olisi varaa erota ja muuttaa lasten kanssa muualle. Kuihdun tässä suhteessa, jossa en saa kaipaamaani huomiota. Tuntuu, että olen umpikujassa ja tuomittu elämään rakkaudettomassa suhteessa. Olen kai liian nynny lähteäkseni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:23"]Mä olin vuosi sitten kaltaisesi..menin nettiin ja elämä muuttui kun kohtasin erään :) ihania hetkiä ja mielenvirkeys mieletön...ihana kun on joku jolke voi illan päätteeksi laittaa viestiä ja sopia salaisia tapaamisia.n39
[/quote]

Muut taitaa paheksua, mutta mua oikeasti kiinnostais että mistäpäin nettiä löysit piristeesi? :)
[/quote]

Suomi24 chat

Vierailija
2/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu Marja-Leena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa elämääsi, ja voimaa tehdä ratkaisuja. Eipä tuohon nyt näin ulkopuolelta ja tietämättä oikeen voi muuta sanoa kuin latoa näitä peruslatteuksia. :/

Vierailija
4/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vuosi sitten kaltaisesi..menin nettiin ja elämä muuttui kun kohtasin erään :) ihania hetkiä ja mielenvirkeys mieletön...ihana kun on joku jolke voi illan päätteeksi laittaa viestiä ja sopia salaisia tapaamisia.n39

Vierailija
5/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes parisuhdetta:(

Vierailija
6/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:57"]Mitä kuuluu Marja-Leena?
[/quote]

Samaa olin tulossa kirjoittaan.

Ap voimia.

Vierailija
7/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin uhalta, että kuulostan töykeältä: korjatkaa se parisuhteenne tai jos se ei onnistu niin lopettakaa se. Hanki oma elämä (joku harrastus tai mielenkiinnon kohde), uskalla puhua vieraille ihmisille. Tiedän, etteivät nämä ole helppoja neuvoja, mutta samalla ne ovat ainoita jotka toimivat. Meistä jokainen on vastuussa omasta onnestaan. Mieti minkälaisen mallin parisuhteesta haluat antaa omille lapsillesi.

P.S. Alä sitä salarakasneuvoa kuuntele. Ei se suhde kuitenkaan kestä ja/tai pysy salassa ikuisesti ja sen jälkeen olet taas samassa (tai huonommassa) tilanteessa. Bonuksena saat miehellesi aikaan vielä kurjemman olon.

Vierailija
8/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:00"]

Silläkin uhalta, että kuulostan töykeältä: korjatkaa se parisuhteenne tai jos se ei onnistu niin lopettakaa se. Hanki oma elämä (joku harrastus tai mielenkiinnon kohde), uskalla puhua vieraille ihmisille. Tiedän, etteivät nämä ole helppoja neuvoja, mutta samalla ne ovat ainoita jotka toimivat. Meistä jokainen on vastuussa omasta onnestaan. Mieti minkälaisen mallin parisuhteesta haluat antaa omille lapsillesi.

P.S. Alä sitä salarakasneuvoa kuuntele. Ei se suhde kuitenkaan kestä ja/tai pysy salassa ikuisesti ja sen jälkeen olet taas samassa (tai huonommassa) tilanteessa. Bonuksena saat miehellesi aikaan vielä kurjemman olon.

[/quote]

Tärkein unohtui: tsemppiä, pystyt siihen kyllä! Uskalla vain yrittää <3

Vierailija
9/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko jättää elämä miehen varaan?

Vierailija
10/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:00"]Silläkin uhalta, että kuulostan töykeältä: korjatkaa se parisuhteenne tai jos se ei onnistu niin lopettakaa se. Hanki oma elämä (joku harrastus tai mielenkiinnon kohde), uskalla puhua vieraille ihmisille. Tiedän, etteivät nämä ole helppoja neuvoja, mutta samalla ne ovat ainoita jotka toimivat. Meistä jokainen on vastuussa omasta onnestaan. Mieti minkälaisen mallin parisuhteesta haluat antaa omille lapsillesi.

[/quote]

Miksi miestä pitää ajatella, itselle täällä eletään.

Vierailija
11/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:57"]Mitä kuuluu Marja-Leena?
[/quote]

Samaa olin tulossa kirjoittaan.

Ap voimia.
[/quote]
mäkin mietin että toi on jostain leevien biisistä, en vaan muistanut mistä.
Niin,tsemppiä ap. Yksinäinen olen itsekin, kun ei ole kavereita eikä miestä, mutta olen ajatellut että parempi näin kuin huonossa suhteessa, jollaisia ne kaikki ovat kohdallani olleet.

Vierailija
12/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:47"]Tunnen olevani niin yksinäinen nykyisin. Kavereita ei ole, parisuhde menee päin helvettiä, en tiedä mitä elämälläni tekisin. Lapset on ainoa positiivinen asia elämässäni tällä hetkellä, muuta en keksi. Toivon, että voittaisin lotossa, jotta olisi varaa erota ja muuttaa lasten kanssa muualle. Kuihdun tässä suhteessa, jossa en saa kaipaamaani huomiota. Tuntuu, että olen umpikujassa ja tuomittu elämään rakkaudettomassa suhteessa. Olen kai liian nynny lähteäkseni.
[/quote]

Teksi kuin omista näpeistäni. Paitsi että lisämausteena mulla on se että miehellä on sivusuhde. Ei enää mikään salainen ole ollut muutamaan kuukauteen. Lähti just sen naisen luo. Lasten takia yritän pyristellä reippaana eteenpäin. Ja älkää sanoko että huono syy, pliis.
Miehelle tullut masennus tässä lähiaikoina, itseaiheuttanut näillä toimillaan. Mutta ei voi jättää sitä ämmää, toisaalta ei voisi olla sen kanssakaan, en syitä ala tässä eritellä... Mut haluaisi kai jättää, mutta taitaa tietää että alkaisin vitun vaikeaksi...
Toivon jopa epätoivoisesti sitä lottovoittoa että voisin heittää ukon tästä asunnosta.

Vierailija
13/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti korvamadosta!

Vierailija
14/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:23"]Mä olin vuosi sitten kaltaisesi..menin nettiin ja elämä muuttui kun kohtasin erään :) ihania hetkiä ja mielenvirkeys mieletön...ihana kun on joku jolke voi illan päätteeksi laittaa viestiä ja sopia salaisia tapaamisia.n39
[/quote]

Muut taitaa paheksua, mutta mua oikeasti kiinnostais että mistäpäin nettiä löysit piristeesi? :)

Vierailija
15/15 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:29"]

Mulla ei ole edes parisuhdetta:(

[/quote]

Niinpä. Ei ole miestä, ei lasta, ja sellainen asunto jonne ei saa edes lemmikkiä ottaa. Ystävät ja perhe asuvat eri paikkakunnalla. Olen totaalisen yksin. Joskus voi hujahtaa 2 viikkoa etten sano kun kaupan kassalle moi ja kiitos hei. Ei varmaan tee mielenterveydelle hyvää. Mutta kun ei niitä ystäviä niin vain saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi