Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lompakkoeukot laivalla

Vierailija
28.02.2015 |

Taas oli laivalla aika liuta lompakkojuoria ja miehiänsä. Miehet ihan selvästi alistettuina kun olivat niin kännissä, ei varmaan huvita ola selvinpäin kun loinen siinä kinuaa yhtä sun toista hajuvettä ja illallista.. Miehet kokoajan pankkikortti kädessä ja muijalle drinksua. Voisitteko joskus itsekin maksaa? Miksi ihmeessä naiset haluaa tilanteen jossa itse on huora ja mies vain lompakko?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:17"]

Ap on vain katkera, kun hällä ei ole mitään millä saisi vierelleen kauniin naisen. Fiksut, komeat ja varakkaat miehet nauravat ap:n kaltaisille luusereille, jotka eivät voi tarjota naisilleen yhtään mitään luksusta.

[/quote]

Perustelusi ovat siis samaa lätinää, kuin asiaa puhuvan miehen kommentoivat naiset pätkän lopussa?

Et ole naista nähnytkään. Kokeile oikeata argumentointia joskus.

Vierailija
62/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:17"]

Ap on vain katkera, kun hällä ei ole mitään millä saisi vierelleen kauniin naisen. Fiksut, komeat ja varakkaat miehet nauravat ap:n kaltaisille luusereille, jotka eivät voi tarjota naisilleen yhtään mitään luksusta.

[/quote]

luksusta loisi miehen lompakolla? On sullaki ajatusmaailman...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas Pyhä Lompakko julistaa, miten ihmisten pitäisi ajatella ja elää! Halleluja!

Vierailija
64/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:01"]Siellähän on ollut ukkomiehet salarakkaineen laivalla, vaimo on odotellut kotona miestä työmatkalta. Sekin on oikein lompakollaloisija-vaimoille mielestäni. Ei vaimoa tarvitse lahjoa, kun ei siltä seksiäkään saa. [/quote] Aika outo ajatusmaailma sulla. Ai että mies maksaa vaimolleen seksistä?

[/quote]

Palstan ketjut kertovat tälläista tarinaa. Useat. Luemmeko samaa palstaa?

[/quote]Ehkä ne naiset jotka maksavat miehilleen siellä makuuhuoneessa eivät pidä siitä niin kamalaa meteliä. 

Vierailija
65/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:56"]

Taas oli laivalla aika liuta lompakkojuoria ja miehiänsä. Miehet ihan selvästi alistettuina kun olivat niin kännissä, ei varmaan huvita ola selvinpäin kun loinen siinä kinuaa yhtä sun toista hajuvettä ja illallista.. Miehet kokoajan pankkikortti kädessä ja muijalle drinksua. Voisitteko joskus itsekin maksaa? Miksi ihmeessä naiset haluaa tilanteen jossa itse on huora ja mies vain lompakko?

[/quote]Meidän nuoriso sanoi, että kirjoita sille,että olet PÖSILÖ!!!!!:DDDDDDDDDD

Vierailija
66/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jo niiden muiden miesten laittaa rahansa mihin haluaa. Ehkä ne haluaa tuhlata niihin lompakko"juoriin". Mitä se sinulta on pois. Lahjo sinä vaan sitä omaa lompakko"juolaasi", ettei lähde vieraille lompakoille loisimaan :D

Vierailija
67/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:17"]Ap on vain katkera, kun hällä ei ole mitään millä saisi vierelleen kauniin naisen. Fiksut, komeat ja varakkaat miehet nauravat ap:n kaltaisille luusereille, jotka eivät voi tarjota naisilleen yhtään mitään luksusta.
[/quote]
Tarjota mitä? Laivateissulla ruokaa ja timantteja? Miksi kukaan mies olisi kateellinen lompakkohuorista? Luuletko että miehen suurin haave on palvoa naisia?

Vierailija
68/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:47"]

Suomalainen nainen loisii miehen lompakolla. Eihän miehen tarvi tähän suostua...

[/quote]Eihän niiden miesten tarvii suostuakaan. Vapaaehtoisesti ne sitä tekee. Vapaa maa, jokainen saa laittaa rahansa vaikka vaimoonsa jos haluaa. Ja mitä niihin suomalaisiin naisiin tulee niin suomalaisten naisten töissäkäynti prosentti on varmaan maailman suurin. MIESTEN TYÖLLISYYSaste on 66,3 ja NAISTEN 67,2. MIESTEN työttömyysaste on 9,9  ja naisilla 7,6. Eli kukahan se liosii ja kenen lompakolla???

Vierailija
69/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:16"]

Ala nyt elämään omaa elämääsi, äläkä kyylää muita. Tai voithan mennä huomauttamaan jollekin noista miehistä, että hänen vaimonsa on lompakkoloinen  tai lompakkohuora, niin saat turpiisi ja kunnolla. Sitä kai olet vailla.

[/quote]Tämän paremmin en itse voisi sanoa. Täydellinen vastaus. Eli AP   HANKI ELÄMÄ.

Vierailija
70/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun mua naurattaa nää "meillä on yhteinen taloustili jolle prosentteja laskeskellen laitellaan osa palkasta" -talousgurut.

Vierailija
71/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:56"]

[/quote]Sinun silmissäsi kaikki kääntyy siihen ,että nainen on huora. Sulla on sellainen geenivirhe. Jos nainen käy töissä ja maksaa lasten ja oman elämän, mutta tekee kotityöt yksin on nainen mielestäsi huora. Jos nainen jää yhdessä väsätyn lapsen hoitajaksi  kotiin pariksi kuukaudeksi on nainen huora. Jos nainen käy kaupassa ja maksaa ostokset kortilla, on nainen huora ja kortti tietenkin miehen. Jos nainen maksaa rahalla on rahat hankittu edellisyönä kun yhteiset lapset on saatu nukkumaan ja mies maksaa lastensa äidille seksin rahassa, jne.Sulla on jokin ihme harha ,että avioseksi maksetaan rahassa.

Vierailija
72/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nautin näistä kateellisten naisten avautumisista, joille mies ei varmaan ole koskaan tarjonnut mitään. 

Meilläkin voi näyttää tuolta että mies "maksaa" minun "loisimiseni" ja minä vain persettä annan hänelle palkaksi, koska mies on se jolla on aina lompakko mukana housujen taskussa, mulla silloin kun muistan. Silti koko maallinen omaisuutemme, kiinteistömme, sijoitusasuntomme, rahamme ja pankkitilimme on yhdessä hankittu, tienattu ja kovalla työllä raadettu. Ja näin on ollut jo kohta 20 vuoden ajan. Minä tein kahta työtä yhteen muuttaessamme kun ostimme ensimmäisen omistusasunnon ja mies opiskeli tuolloin. Sitten perustimme yhdessä yrityksen jossa olemme molemmat antaneet panoksemme siihen. Ainoat hetket kun olen kotona "loisinut" on lyhyet äitiyslomat lastemme syntyessä.  Silti nautin kun mies yllättää ja vaikka ostaa laivalla ollessamme minulle extempore hajuvettä tmv. vaikka se ihan yhteisistä rahoista meneekin. 

Vierailija
73/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30: Unohdit sen, että jos mies käy hakemassa Thaimaasta vaimon, joka ei koulutuksen ja kielitaidon puutteen vuoksi voi Suomessa työskennellä, ei kyseinen nainen millään muotoa ole loinen. Hän on vain yksinkertaisesti korviaan myöten vilpittömästi ihastunut kilttiin suomalaiseen mieheen. :)

Huomautan tähän, että ystäväpiiriini kuuluu lukuisia aasialaisia naisia, joista yksi Thaimaasta. Tosin he ovat kaikki korkeasti koulutettuja ja työssäkäyviä omissa maissaan.

Vierailija
74/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:54"]Ai kun mua naurattaa nää "meillä on yhteinen taloustili jolle prosentteja laskeskellen laitellaan osa palkasta" -talousgurut.
[/quote]
Juu. Mies tienaa 5000 ja nainen 2000, ja siltäkään ei loisita :)
Oikeasti eikö noi loiset oikeesti tajua että heidän elintaso on miehen käsissä!

Vierailija
75/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen munaton nyhverö joutuu vastentahtoisesti jonkun lompakollaloisijan uhriksi?!? Eiköhän suurin osa noista laivalla näkemistäsi miehistäkin toimi ihan vapaaehtoisesti ja omasta aloitteestaan kuten toimivat.

Vierailija
76/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:57"]

Taidat olla kateellinen, kun et ole saanut maksajaa ostoksillesi... ;D

[/quote] tai naista lompkosta huolimatta

Vierailija
77/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:17"]Ap on vain katkera, kun hällä ei ole mitään millä saisi vierelleen kauniin naisen. Fiksut, komeat ja varakkaat miehet nauravat ap:n kaltaisille luusereille, jotka eivät voi tarjota naisilleen yhtään mitään luksusta. [/quote] Tarjota mitä? Laivateissulla ruokaa ja timantteja? Miksi kukaan mies olisi kateellinen lompakkohuorista? Luuletko että miehen suurin haave on palvoa naisia?

[/quote]Mitä sä täällä paasaat. Tämä ei ole sinulle paras foorumi. Jalkaudu kentälle. Seuraavan kerran kun näät jonkun miehen maksavan ja vieressä on joku naisen näköinen, mene sanomaan sille miehelle. Voi olla ettei hyvää seuraa, mutta sen olet ansainnut. Ilmeisesti kuitenkin olet vain karkera, kun sinulla ei ole omaa lompakolla liosijaa. Mutta ei hätää. Löysää vain sinäkin niitä lompakon nyörejä, niin voit saada oman lompakolla loisijan.  Mihinkä muuhun ja tärkempään mies voisi rahojaan laittaa kuin naiseen. Ei mihinkään.  Ja mikä sinä olet sanomaan mitä miehet haluaa palvoa?  Hanki elämä ja jätä toiset ihmiset rauhaan. Mitä se sinulle kuuluu mihin ne rahansa laittaa ja ketä ne palvoo.

Vierailija
78/80 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:04"]

Ai että nautin näistä kateellisten naisten avautumisista, joille mies ei varmaan ole koskaan tarjonnut mitään. 

Meilläkin voi näyttää tuolta että mies "maksaa" minun "loisimiseni" ja minä vain persettä annan hänelle palkaksi, koska mies on se jolla on aina lompakko mukana housujen taskussa, mulla silloin kun muistan. Silti koko maallinen omaisuutemme, kiinteistömme, sijoitusasuntomme, rahamme ja pankkitilimme on yhdessä hankittu, tienattu ja kovalla työllä raadettu. Ja näin on ollut jo kohta 20 vuoden ajan. Minä tein kahta työtä yhteen muuttaessamme kun ostimme ensimmäisen omistusasunnon ja mies opiskeli tuolloin. Sitten perustimme yhdessä yrityksen jossa olemme molemmat antaneet panoksemme siihen. Ainoat hetket kun olen kotona "loisinut" on lyhyet äitiyslomat lastemme syntyessä.  Silti nautin kun mies yllättää ja vaikka ostaa laivalla ollessamme minulle extempore hajuvettä tmv. vaikka se ihan yhteisistä rahoista meneekin. 

[/quote]Olet väärässä. Ei naiset näin ajattele vaan tämä yksi mies, joka tänne kirjoittelee. Luuletko että AP on nainen? Ei ole.

Vierailija
79/80 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkojankkaaja vois jo vaihtaa levyä, käy vähän pitkäveteiseksi tämä valitus

Vierailija
80/80 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:14"]Lompakkojankkaaja vois jo vaihtaa levyä, käy vähän pitkäveteiseksi tämä valitus
[/quote]

Jep. Ikinä ei ota kantaa niihin tapauksiin, joissa nainen on elättäjä. Paras olisi vaan jättää huomiotta koko hullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän