Lompakkoeukot laivalla
Taas oli laivalla aika liuta lompakkojuoria ja miehiänsä. Miehet ihan selvästi alistettuina kun olivat niin kännissä, ei varmaan huvita ola selvinpäin kun loinen siinä kinuaa yhtä sun toista hajuvettä ja illallista.. Miehet kokoajan pankkikortti kädessä ja muijalle drinksua. Voisitteko joskus itsekin maksaa? Miksi ihmeessä naiset haluaa tilanteen jossa itse on huora ja mies vain lompakko?
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:46"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:05"]Millainen munaton nyhverö joutuu vastentahtoisesti jonkun lompakollaloisijan uhriksi?!? Eiköhän suurin osa noista laivalla näkemistäsi miehistäkin toimi ihan vapaaehtoisesti ja omasta aloitteestaan kuten toimivat. [/quote] Jos huoltajuuskiistat menisi 50/50 niin lompakkohuorat olisivat useammin sekä yksinäisiä, että varattomia plus lapsettomia. [/quote] Pakkoko sitä munaa on joka kolossa uittaa? On ihan oma valinta, kenen kanssa tekee mitäkin. Jos ei halua itselleen lompakkohuoraa, kannattaa pysyä erossa niistä. Helppoa, eikö? [/quote] Miten pysyä erossa jos haluaa lapsia? Onhan kaikki eukot omahyväisiä loisia jotka vähintään riistää lapset ellei myös rahoja.
[/quote]
Haluat siis lapsen, mutta et äitiä lapselle?
[/quote]
Miten se eroaa siitä kun monet naiset haluaa näin? Mies korkeintaan lompakoksi!
Mullakin on kotona lompakollani loisija. Tienaa alle viidesosan minun tuloistani ja haluaa seksiä paljon harvemmmin kuin minä.
Omaisuuttakin minula on monin kerroin enemmmän.
T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:54"]
Ai kun mua naurattaa nää "meillä on yhteinen taloustili jolle prosentteja laskeskellen laitellaan osa palkasta" -talousgurut.
[/quote]No kuule, mä voin lohduttaa sua. Mä maksan aina kaiken ihan itse ja omilla rahoilla. mies juo kaikki rahansa niin menee kaikki ihan mieheen itseensä. Oletko nyt tyytyväinen?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:54"]Ai kun mua naurattaa nää "meillä on yhteinen taloustili jolle prosentteja laskeskellen laitellaan osa palkasta" -talousgurut. [/quote] Juu. Mies tienaa 5000 ja nainen 2000, ja siltäkään ei loisita :) Oikeasti eikö noi loiset oikeesti tajua että heidän elintaso on miehen käsissä!
[/quote]Entäs sitten kun moni mies on työtön ja nainen käy töissä? Vai eikä ne miehiä olekkaan? Vai eikä sitä lasketa. Nykyään naiset on koulutetumpia ja moni nainen tienaa enemmän, mutta ei ne siitä meteliä pidä. ONKOHAN KENENKÄÄN NAISEN ELINTASO SINUNKAAN KÄSISSÄSI? Ja jos on , niin minkä muut sille voi ,että olet niin huonosti valinnut. oma vikasi, mitä sitä täällä vingut. Oisit valinnut rikkaamman naisen,eikä mitään lompakkoloista. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. OMAPA ON VALINTAS.
Risteilylaivat on wt:n vapaa-ajanviettoa. Toitko myös nuuskaa ja Lapparia?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:51"]
Mullakin on kotona lompakollani loisija. Tienaa alle viidesosan minun tuloistani ja haluaa seksiä paljon harvemmmin kuin minä. Omaisuuttakin minula on monin kerroin enemmmän. T. Nainen
[/quote]No niin on meilläkin. Mies on työttömänä ja minä maksan koko perheen menot. Itse asiassa lähes kaikki naapuruston miehet on kotona ja naiset töissä. kuka mistäkin syystä.Tiedä sitten kuka kenenkin lompakolla loisii....
Kävitkö seisovassa pöydässä? Söitkö ihan onnessasi feikkimätiä ja joitko hanaviiniä?
Pyhä Lompakko kävi näköjään taas aloittamassa uuden ketjun ja siirtyi pilaamaan jonkun toisen ketjun, kun tämä keskustelu siirtyi toiselle sivulle.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:05"]Millainen munaton nyhverö joutuu vastentahtoisesti jonkun lompakollaloisijan uhriksi?!? Eiköhän suurin osa noista laivalla näkemistäsi miehistäkin toimi ihan vapaaehtoisesti ja omasta aloitteestaan kuten toimivat.
[/quote]
Jos huoltajuuskiistat menisi 50/50 niin lompakkohuorat olisivat useammin sekä yksinäisiä, että varattomia plus lapsettomia.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:48"]Meillä on toistepäin.
Minä maksan melkein aina. Se vasta nololta näyttää kun ollaan esim perheen kanssa syömässä ja tarjoilija tuo miehelle laskun joka ojentaa sen sitten minulle.
Kaupassa mies kerää omia mieliherkkujaan kärryn täyteen ja kassalla menee äkkiä pakkaamaan ettei tarvi maksaa.
Jos puhun rahasta ja sen käytöstä niin suuttuu.
[/quote]
Miten tämä eroaa normaalista lompakkohuorailusta? Kaksinaismoralismi!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:01"]Siellähän on ollut ukkomiehet salarakkaineen laivalla, vaimo on odotellut kotona miestä työmatkalta. Sekin on oikein lompakollaloisija-vaimoille mielestäni. Ei vaimoa tarvitse lahjoa, kun ei siltä seksiäkään saa. [/quote] Aika outo ajatusmaailma sulla. Ai että mies maksaa vaimolleen seksistä?
aika outoa, kylläminun mies aina on saanut kun on halunnut ja toisinpäin...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:48"]Meillä on toistepäin. Minä maksan melkein aina. Se vasta nololta näyttää kun ollaan esim perheen kanssa syömässä ja tarjoilija tuo miehelle laskun joka ojentaa sen sitten minulle. Kaupassa mies kerää omia mieliherkkujaan kärryn täyteen ja kassalla menee äkkiä pakkaamaan ettei tarvi maksaa. Jos puhun rahasta ja sen käytöstä niin suuttuu. [/quote] Miten tämä eroaa normaalista lompakkohuorailusta? Kaksinaismoralismi!
[/quote]Vaikka nainen maksaa kaiken on silti huora??? vedä kuule itsesi hirteen.Ei jaksais tätä sun jankutusta. Oisit hankkinut itsellesi rikkaan naisen niin ei tarttis täällä katkeruuttasi jankuttaa. Anna miesten maksaa mistä haluavat. mitä se sinun persettä polttaa. Ei se sinulle kuulu mihin ihmiset rahansa laittaa.Ja jos et tajunnut nitä eroa tuossa lompakkohuorailussa oli niin oot typerys.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:05"]Millainen munaton nyhverö joutuu vastentahtoisesti jonkun lompakollaloisijan uhriksi?!? Eiköhän suurin osa noista laivalla näkemistäsi miehistäkin toimi ihan vapaaehtoisesti ja omasta aloitteestaan kuten toimivat. [/quote] Jos huoltajuuskiistat menisi 50/50 niin lompakkohuorat olisivat useammin sekä yksinäisiä, että varattomia plus lapsettomia.
[/quote]
Mutta muista keskusteluista olen ymmärtänyt, että Pyhän Lompakon mielestä tätä miehen lompakolla loisimista tapahtuu myös ilman mitään huoltajuuskiistojakin. Ja mistä tiedät, että niillä laivalla näkemilläsi lompakkoloisilla oli edes lapsia?!?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:05"]Millainen munaton nyhverö joutuu vastentahtoisesti jonkun lompakollaloisijan uhriksi?!? Eiköhän suurin osa noista laivalla näkemistäsi miehistäkin toimi ihan vapaaehtoisesti ja omasta aloitteestaan kuten toimivat. [/quote] Jos huoltajuuskiistat menisi 50/50 niin lompakkohuorat olisivat useammin sekä yksinäisiä, että varattomia plus lapsettomia.
[/quote]minkälainen lompakkohuora sulla on kotona, kun oot noin katkeraksi heitäytynyt. Onko montakin elatusmaksua maksettavana. Jos oot elämäs ryssiny,ei se ole meidän vika. Kärsi vaan niin kirkkaamman kruunun saat:D Sitä saa mitä tilaa. Mitä täällä valitat! Olisit valinnut paremmin. Hehe
[/quote]
En nyt ihan ymmärrä tätä logiikkaa. Siis kukaan mies ei alun perinkään tekisi lasta naisen kanssa, jos tietäisi 50 % todennäköisyydellä joutuvansa lapsen huoltajaksi erotilanteessa? Vai miten ne naiset jäisivät lapsettomiksi? Ei ihminen ole lapseton, vaikka hän ei olisikaan lapsensa huoltaja. Ja jos ne "lompakkohuorat", olivatpa he sitten miehiä tai naisia, olisivat lapsettomia, niin miten he jäisivät varattomiksi kun ei olisi edes lapsia keskeyttämässä työuraa?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:46"]
[/quote]minkälainen lompakkohuora sulla on kotona, kun oot noin katkeraksi heitäytynyt. Onko montakin elatusmaksua maksettavana. Jos oot elämäs ryssiny,ei se ole meidän vika. Kärsi vaan niin kirkkaamman kruunun saat:D Sitä saa mitä tilaa. Mitä täällä valitat! Olisit valinnut paremmin. Hehe
[/quote]
Hieno miesvihaajavaste todelliseen ongelmaan. Eukkojen äly sen kun korostuu!
[/quote]
Pakkoko sitä munaa on joka kolossa uittaa? On ihan oma valinta, kenen kanssa tekee mitäkin. Jos ei halua itselleen lompakkohuoraa, kannattaa pysyä erossa niistä. Helppoa, eikö?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:46"]
[/quote]
Pakkoko sitä munaa on joka kolossa uittaa? On ihan oma valinta, kenen kanssa tekee mitäkin. Jos ei halua itselleen lompakkohuoraa, kannattaa pysyä erossa niistä. Helppoa, eikö?
[/quote]
Miten pysyä erossa jos haluaa lapsia? Onhan kaikki eukot omahyväisiä loisia jotka vähintään riistää lapset ellei myös rahoja.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:46"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:05"]Millainen munaton nyhverö joutuu vastentahtoisesti jonkun lompakollaloisijan uhriksi?!? Eiköhän suurin osa noista laivalla näkemistäsi miehistäkin toimi ihan vapaaehtoisesti ja omasta aloitteestaan kuten toimivat. [/quote] Jos huoltajuuskiistat menisi 50/50 niin lompakkohuorat olisivat useammin sekä yksinäisiä, että varattomia plus lapsettomia. [/quote]minkälainen lompakkohuora sulla on kotona, kun oot noin katkeraksi heitäytynyt. Onko montakin elatusmaksua maksettavana. Jos oot elämäs ryssiny,ei se ole meidän vika. Kärsi vaan niin kirkkaamman kruunun saat:D Sitä saa mitä tilaa. Mitä täällä valitat! Olisit valinnut paremmin. Hehe [/quote] Hieno miesvihaajavaste todelliseen ongelmaan. Eukkojen äly sen kun korostuu!
[/quote]Sulla sitä älyä ei tunnu olevan ollenkaan. Mikä tässä nyt oli se todellinen ongelma? :D . Miehet ne erossa vähällä pääsee, lähivanhempi(eli nainen) maksaa aina enemmän. Ja mitä miesvihaa jos sinä olet ryssinyt naisten kanssa? ootko sä ihan selvinpäin kun kirjoitat jotenkin sekavia? Minulla ei ole mitään syytä vihata miehiä. Minulla on mitä ihanin isä ja hyvä mies ja vielä ihan huippu poika :) Minulle elämä hymyilee(toisin kuin eräille). Onnellisempi en voisi olla!
Meillä on toistepäin.
Minä maksan melkein aina. Se vasta nololta näyttää kun ollaan esim perheen kanssa syömässä ja tarjoilija tuo miehelle laskun joka ojentaa sen sitten minulle.
Kaupassa mies kerää omia mieliherkkujaan kärryn täyteen ja kassalla menee äkkiä pakkaamaan ettei tarvi maksaa.
Jos puhun rahasta ja sen käytöstä niin suuttuu.