voiko yli 35v käyttää vahapintaisia housuja?
Tai voi mutta onko se enää tyylikästä? Menin tuollaiset ostamaan...
Kommentit (64)
Tottakai voi käyttää mielestäni, kokonaisuus on tärkeintä. Mutta vanhemmat kanssasiskot paheksuu, sen näkee mikrokatseista/ilmeistä eli pieni ivanauru tai sitten suupielet käy sekunnin alaspäin. Saman "negakatseen" saat heiltä jos lenkkeilet tiukoissa trikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuvan kaltaiset housut ja kakku. Olen 45-vuotias, tyylikkääksi on sanottu. Housut 60€ + jakku 60€. Nimim: Asenne on rock
Just näin, asenne on rock.
M45 - myös tyylikkääksi sanottu
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on enkä ole tullut ajatelleeksi niitten tyylikkyyttä tai tyylittömyyttä. Olen 54-v.
Juu en ajatellut minäkään, olen 46 v. Nyt kun ajattelen, niin esim. muhkean neuleen tai blazerin kanssahan ovat ihan tyylikäs vaihtoehto, niin kuin nahkahousutkin, jotka puolestaan eivät millään tapaa ole koskaan olleet nuorison vaate.
Ainoa ns. ikäraja mielestäni pukeutumisessa on paljastelu. Vesirajahamoset ja tissitopit ei tietenkään ole tyylikkäitä nuorillakaan, mutta siedettäviä katsoa, kun iho kaunis ja kimmoisa. Vanhemmalla paljastelu on paitsi tyylitöntä myös ihan esteettisesti kamalaa.
Sopii todella hyvin hoikille kuten nahka ja kumihousutkin.
Kyllä mä käytän, olen 38v. Mitä sitten pitäisi olla, Marimekon tunika ja legginsit vai? Yök.
Vahapintaiset housut ovat todella näyttävät ja tyylikkäät.
Harmi, että meille miehille niiden valimoima on varsin vaatimaton.
Vierailija kirjoitti:
Vahapintaiset housut ovat todella näyttävät ja tyylikkäät.
Harmi, että meille miehille niiden valimoima on varsin vaatimaton.
Fredrikinkatu 27 osoitteessa Helsingissä myydään:)
Zekkaa
Freda on vähän kaukana, mutta jos kerrot liikkeen nimen niin voin katsoa netistä :)
Olen 41v ja on vahapintaiset mustat housut, on myös ns keinonahkalegginsit. Muotoja löytyy. Olen aikuinen ja uskallan.
Nahkalegagari minultakin löytyy, vaikka ikää on jo yli 50! (Hui!)
Ja ihan sama mitä muut ajattelevat tyylistäni.
Halvan näköiset pissishousut. Käyttääkö noita oikeasti vielä joku! Olivat hetken aikaa muodissa kymmenisen vuotta sitten.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Mulla on housut jotka ovat kokonaan vahaa, kiillotan niitä joskus korvavahalla.
Tykkään.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Halvan näköiset pissishousut. Käyttääkö noita oikeasti vielä joku! Olivat hetken aikaa muodissa kymmenisen vuotta sitten.
Milloin viimeksi olet astunut ovesta ulos? Meinaan vaan, että vahapintaisia housuja on ihmisillä todella paljon jalassaan, koska ne ovat muotia.
Vastaus ap:lle, kyllä voi!
Ostin tänään pvc housut ja aion käyttää niitä nyt syksyn riennoissa.
Nainen 52v
Aidosta nahkasta tehdyt vaatteet eivät hiosta. Oikeat nahkahousut ne olla pitää, eikä mitään muovisaastaa
5 vuotta ja vieläkään en ole nähnyt missään vahahousuja!!! Onko tämä joku vitsi johon kaikki menivät mukaan? En asu suomessa, onko tämä joku suomi-muoti?
Jos on ok kroppa, niin menee vielä kolmevitosellakin. Läskit älkööt vaivautuko tässäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs vahapintaiset housut herättää agressioita! : )
Ap, 35-vuotias on vielä nuori! Ja vahapintaiset farkut (?) on tyylikkäät ja niissä on lisäksi asennetta.
Noku ekana kun tietäis ees mitkä ne per kele on!
No mun miehellä on jotenkin tuolla tyylillä käsitellyt farkut ja näyttää hyvältä, eikä teiniltä. 43vee.
Vahapintaiset housut sopii ihan kaikille, ne on lisäksi niin ihanan tuntuiset jalassa.