voiko yli 35v käyttää vahapintaisia housuja?
Tai voi mutta onko se enää tyylikästä? Menin tuollaiset ostamaan...
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:13"]
Millaiset on vahapintaiset housut?
[/quote]
Lasten kurahousut? :D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:17"]
Käytä mitä lystäät, minusta ne on nuorisovaate. Itse suosin laadukkaita materiaaleja.
[/quote]
Yhyy, käytät vaan laadukkaita materiaaleja. ;) Musta se on liian harkittua ja tylsää.
ap
[/quote]
Ai jos en laita vahahousuja, olen tylsä? Just joo. Mulla on nahkahousut, useita farkkuja, kesällä pellavaa pääasiassa. Jotenkin en vaan saa itsestäni tylsää ilman vahahousuja.
Kysyin teiniltä mitkä on vahahousut ja tyttö veikkasi,että ne on kynttiläpöksyt. Saisko kuvaa?
http://www.denimblog.com/wp-content/uploads/2010/09/Pg45_JoyWax_Edge_1355-132-e1284063444662.jpg
http://styleyourlook.com/wp-content/uploads/2012/09/olivia-palermo-j-brand-wax-jeans.jpg
Tuon tyyliset? Ihan hyvin voi mielestäni käyttää, riippuu täysin miten asustaa.
Kylläpäs vahapintaiset housut herättää agressioita! : )
Ap, 35-vuotias on vielä nuori! Ja vahapintaiset farkut (?) on tyylikkäät ja niissä on lisäksi asennetta.
Tottakai voit käyttää, ne näyttävät todella hyvältä jalassa, eivätkä hiosta samalla tavalla kuin keinonahkaiset. Minäkin käytän vapaa-aikana vahapintaisia farkkuja. :)
T:M39
Vahapintaiset farkut, samoin kuin pu-housut vaativat käyttäjältään aika virheetöntä vartaloa. Jotenkin ne sopivat paremmin nuoremmille, kuin yli kolmikymppisille. Tää on vaan mun mielipide, mutta niistä vaan tulee sellainen "tahdon olla ikuisesti teini" - fiilis.
On hyvän näköiset yli nelikymppiselläkin naisella, ehdottomasti! Mutta mitä tykkäätte miesten päällä?? Olen aikeissa hankkia sellaiset! :)
Sopii myös miehille jos on hoikkavartaloinen ja housut ei saa olla liian tiukat eli vähän löysemmät kun naisilla
Ehdottoman hyvännäköiset naisilla. Laittaisin itsekin jos jostain löytäisin. Olen siis mies.
Ehdottoman hyvännäköiset naisilla. Laittaisin itsekin jos jostain löytäisin. Olen siis mies.
Ei nyt vaikuta oikein pakkasvaatteelta ainakaan...
Hauska löytää tälläinen vanha viestiketju. Ja varsinkin lukea noita kommentteja, kun nyt jopa miehetkin käyttävät vahapintaisia farkkuja.
Niin se aika muuttuu :)
Työpaikalla on pukeutumiskoodi, työvaatteet. Vapaa-ajallani puen päälleni just mitä lystää. Ihmiset ei oikeastaan ole kovin kiinnostuneita toistensa vaatteista, varsinkaan nyt kun alkaa loska ja kaamos.
Niinpä! Nyt tosiaan kaupat ja somefiidit pursuavat nahka/keinonahka-asuja, erityisesti just housuja.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla on pukeutumiskoodi, työvaatteet. Vapaa-ajallani puen päälleni just mitä lystää. Ihmiset ei oikeastaan ole kovin kiinnostuneita toistensa vaatteista, varsinkaan nyt kun alkaa loska ja kaamos.
Mulla työpiste on kotona ja puen päälleni kans just mitä lystää. Eilen lystäsi pukeutua minihameeseen, yläosana valkoinen kauluspaita ja kraka ;)
Mulla on vaan ne fjällravenit, ne on ihanat, mutten mä niitä töihin laittas.
Ei sovi lihaville, vahapinta lihottaa entisestään.
Mulla on kuvan kaltaiset housut ja kakku. Olen 45-vuotias, tyylikkääksi on sanottu. Housut 60€ + jakku 60€. Nimim: Asenne on rock
Wtf en tajunnu mitkä ne vahahousut sit on jos ei nahkahousut :O ja minä siis sanon semmosia tekonahkahousuja/nahkajäljitelmähousujaki nahkahousuiksi :D