Hei, onko täällä aivan viime päivinä Tallinnan risteilyllä olleita?
Miten meni matka? Kävittekö maissakin? Oltiinko tarkkana koronapassien ym. kanssa?
Kommentit (36)
Olin viikonloppuna, ei kysytty koronapassia Viroon mennessä eikä poistullessa.
Kelpaako paperinen koronarokotustodistus (2 rokotuskertaa)?
Ravintolat ovat Tallinnassa kiinni?
Olen
Hotellit ja ravintolat ja museot kaikki kysyy ja sitä valvotaan myös. Maihinmenossa pistotarkastuksia.
Suomeen tullessa kaikilta katsotaan joten et pääse kotiin jos ei ole passia
Ravintolat on auki
Ravintolaan pääsee vain rokotetut tai taudin sairastaneet
Testillä ei pääse
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa kun on myös henkilöllisyystodistus näyttää
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sen on kelvattava, sama QR-koodi siinä on kuin sähköisenä puhelimeen ladatussa.
Henkkarit tarvitsee myös esittää.
Hyi hemmetti. Teidän takia korona leviää.
No hyvä että paprutodistus koronarokotteista kelpaa. Mulla on sellanen. En luota noihin kännyköihin niin paljoa että ne toimisi aina ja joka tilanteessa. Mustaa valkosella on toimintavarmuudeltaan paljon luotettavampi: ei sippaa kesken kaiken.
Joulu laivalla. Maltan tuskin odottaa.
Paratiisi on Tallinnan laivalla,
sieltä raahataan suurella vaivalla
koritolkulla kaljaa ja koskista
Ja ei hävetä yhtään
Kympin hytillä mennään. Kansipaikkakin olisi ollut kalliimpi (16 €/hlö). Kyllä hytti on aina hytti. Voi heittäytyä hytin sängylle selälleen ja "oma" vessakin on.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että paprutodistus koronarokotteista kelpaa. Mulla on sellanen. En luota noihin kännyköihin niin paljoa että ne toimisi aina ja joka tilanteessa. Mustaa valkosella on toimintavarmuudeltaan paljon luotettavampi: ei sippaa kesken kaiken.
Juu. Eikä terminaalissakaan ole kovinkaan monta latauspistettä. Minun puhelimeni on tullut ihan kummalliseksi: sammuu ihan kesken kaiken, vaikka akku olisi täysi tai melkein täysi. On palautettu tehdasasetukset ja poistettu kaikki ylimääräiset jutut, niin silti se on todella rasittava härpäke aika usein.
Muuten meni hyvin paitsi virolaisten palvelualttius joka hipoi monissa paikoissa nollaa.