orgasmeja ilman syytä
Onko ketään joka saisi ja miksi? Ite olen kamppaillut selän ongelmien kanssa yli vuoden ja samalla alkoi oudot pistelyt kihelmöinnit alapäässä. Selän takia on vaikea nukkua pitkään missään asennossa ja nyt tuntuu et painaa niin että alapäätä alkaa pisteleen poltteleen mutta myös koko muuta kroppaa. Kun selkä meni huonoja alkoi jalkapohjien pistely myös ja nyt on laajentunu pikkuhiljaa koko kroppaan, levossa etenkin. Näitä oloja ikäänkuin seksuaalisia tulee varsinkin öisin kun makaa pitkään selällään. Kysymys siis voiko onko kellään ollut samaa että selkävaivat aiheuttaa tuntohäiriöitä sukuelimiin. Ite epäilen hermojen ärsytystä selän virheasennon takia. On hoidettu vaikka miten, mutta kipee on edelleen.. En tiiä mihin olisin tän heittäny, mut kiitollinen olisin jos joku kommentoisi.
Kommentit (2)
Kiitos. Kaikenlainen liikunta on mahollisuuksien mukaan käytössä. Onko sulla siis ollu alapää oireita myös, onko kellään? Ahistaa että tää vielä pahenee. Liikkeessä oleminen onkin paras keino lievittää noita tuntemuksia. Mutta olen välillä niin kipeä koko kroppa et tuntuu et hajoan kirjaimellisesti palasiks.. Käyn siis jäsenkorjaajalla omt fysiossa ja aattelin tilata ajan selkään erikoistuneelta lääkäriltä jos se näkis aihetta kuvata selkää enemmän. Työpaikkalääkäri ei nähny vaan lähetti fysioterapiaan.
ei kokemusta, mutta kannattaa ottaa vakavissaan. Itsella kohtuu pahaa iskiasvaivaa alimman valilevyn takia.
Mun vinkit tarkeysjarjestyksessa (laakarilla kaynti ensin):
1. istu mahdollisimman vahan ja pysy liikkeessa mahdollisimman paljon
2. Pilatestyyliset syvien vatsalihasten harjoitteet.
3. Jos mahdolista (keho sallii) oikeat voimaharjoitteet (kyykky, maastaveto) rauhallisesti aloittaen
4. Vesijuoksu
5. Venytys riiputuksessa. Eli sellaisessa kippilaudassa tai vastaavassa, jossa roikutaan jaloista. Oma kokemus aika aluillaan, mutta vaikuttaa lupaavalta.