Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Vaasasta, Wasalandiasta ja Tropiclandiasta?

Vierailija
13.08.2008 |

Ens vkonloppuna olis tarkoitus lähteä "kesälomareissulle" Vaasaan mieheni ja 4½ vuotiaan poikani kanssa. Kertokaahan kekemuksia ja paikkoja jossa kannattais käydä. Olemme ajelemassa Turusta päin, olisiko tiedossa hyviä pysähdyspaikkoja tms. missä vois matkan varrella poiketa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollaan oltu ja alle kouluikäiset uimataidottomat muksut tykkäs tosi paljon. Ulkoallasalue on siisti, riittävän iso ja allas- ja vesihärpäkevalikoima hyvä eri tasoisille vesipedoille. Aika menee siivillä.

Vierailija
2/5 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa viihdyttiin. Vaasassa oli tänä kesänä asuntomessut. Siellä käytiin, mutta loppuivat jo. Vähän erikoisempaa matkamuistoa kannattaa käydä katsomassa Vaasan vankilan myymälässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meidän perhe vieraillut 2 kertaa. Meillä on 3v tyttö ja 5v poika, ovat tykänneet tosi paljon. Vaasalandiassa on paljon lastenlaitteita ja jonoja ei ollut kummallakaan kertaa kun on siellä käyty.

Tänä kesänä käytiin särkänniemessä ja se oli "pettymys" verrattuna vaasalandiaan, pitkät jonot kaikkiin laitteisiin ja muutenkin liian iso alue minun makuuni.

Tropiclandiassa positiivinen yllätys oli lämmitetyt ulkoaltaat.

Ensi kesänä suuntaamme luultavasti taas Vaasaan, yksi syy siihen on myös se, että se on lähinnä meitä oleva huvipuistokohde. Eli hyvistä pysähdyspaikoista Turusta päin tultaessa en osaa sanoa, kun tullaan pohjoisesta päin...

Hyvää reissua teille!

Vierailija
4/5 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut sellainen suht lähellä oleva viikonlopun irtiottokohde :)

Meillä on lapset 8 v, 6 v ja 3 v ja kaikki ovat rakastuneet Tropiclandiaan. Itse hotellihan on täysin basic Rantasipi, mutta lapsille tuo kylpylä on taivas ja hotellissa riittää ihanat kokolattiamatolla päällystetyt käytävät ja leikkihuone. Musta se on kiva rauhallinen perhekohde.

Vaasalandia on meillä vielä kokeilematta, piti mennä tänä kesänä, mutta ei jaksettu lähteä asuntomessuruuhkaan Vaasaan, kun ei messutkaan kiinnostaneet oma talo tuli juuri valmiiksi. Olen kuullut kehuja siitä, että on paljon pienille sopivia laitteita eikä sellaista hulabaloota kuin Särkänniemessä ja Lintsillä. Isommille varmaan vähän tylsä???

Vierailija
5/5 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wasalandia on kuin pieni puuhamaa. Tukkijoki oli musta pelottava. Kummitustalo oli aivan huippu. En tiedä onko yleensä mutta kun me olimme, oli yksi "luuranko" irrallaan tuijottelemassa ihmisiä ja kävelemässä ihmisten joukossa. Mä olin tikahtua nauruun ja poika (koululainen) oli pissiä housuun ;)

Tropiclandiaan minä olin jäätyä mutta pojat oli innoissaan.

Hotellin pihalla oli kesäteatteriesitys kiljusen herrasväki. Suosittelen mikäli näytöksiä vielä on.

Wasalandiasta leirintäalueelle päin oli valtavan iso minigolfrata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi