Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette osallistu työpaikan juhliin kuten pikkujouluihin

Vierailija
30.11.2021 |

Niin miksi ette? Kyllähän ihminen voi sen verran heittäytyä ja luoda hyvää yhteishenkeä. Murjottajat kun tuppaa sitten viimeistään YT:ssä tipahtamaan.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan heittäytyä ilman työpaikan pikkujoulujakin. Noissa sitäpaitsi juhlii amatöörit. Ammattilaiset heittäytyy muualla.

Vierailija
22/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen osallistunut niihin 30 vuotta. Iloisena ja onnellisena, ja ihmetellyt ihmisiä, jotka ei halua tulla.

Mutta nyt olen 50, enkä kerta kaikkiaan enää jaksa enkä halua. Ei siellä ole mulle enää mitään annettavaa, arvostan kotona olemista paljon enemmän. 

En kaipaa työkavereiden seuraa enempää kuin työelämä tarjoaa, en halua kenenkään huomiota, en kaipaa leikkejä enkä lauluja, kotona saa myös parempaa ruokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä työilmapiiri luodaan:

1) Hyvällä palkkatasolla sekä työsuhde-eduilla

2) Hyvillä kouluttautumismahdollisuuksilla

3) Hyvällä johtamisella ja projektisuunnittelulla

4) Rekrytoimalla osaavaa työvoimaa

Kerran vuodessa järjestettävät bileet ovat työilmapiirin kannalta yhtä hyödyttömiä kuin ne nurkassa seisovat pöytäfutikset. 

Vierailija
24/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oikein toivoo että erotettaisiin.        Harmittaa kun se on niin vaikeeta nyt.

Vierailija
25/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kuivakkaa väkeä täällä. Ei voi olla niin vaikeaa edes hieman heittäytyä, näitä tilaisuuksia kun on harvoin muutenkin.

Tällaiseen ketjuun kokoontuukin kaikki kuivakat tyypit, kuten minä, joka en halua heittäytyä pervon pomon seksuaalisten fantasioiden toteutusalustaksi.

Vierailija
26/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedge fundilla oli parhaat bileet. Strippareita ja kokaiinia. Sen sijaan jonkun perus konsulttitalon tasaharmaat pikkujoulut ovat varmaan tappavan tylsiä.

Vierailija
27/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin osallistunut jos kaikki osallistujat olisi testattu ennen tilaisuutta ja ruokailussa olis käyetty max. 4 henkilön pöytiä joissa pleksi välissä.

Onko oikeasti noin sekaisin olevia ihmisiä?

Vierailija
28/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muijat naitu, ei enää syytä mennä.

Vierailija
29/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun kyllä, työkaverit on muutenkin ryyppykavereita. Mihinkään typeriin holittomiin virkistysjuttuihin en ilman palkkaa osallistuisi.

Vierailija
30/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei yksinkertaisesti ole joulun alla rahaa sellaiseen. Ruoka jonkun parikymppiä, juomat useamman kympin, kuka nyt vettä viitsisi litkiä koko iltaa, ja yleensä paikka jossain hornan kuusessa, tarvitsee taksia päästäkseen kotiin. On pakko säästää joululahjoihin.

Vierailija
31/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vapaa-ajalla ihan muuta tekemistä kuin työpaikan jutut, ja työajallakin teen mieluiten töitä. Yt-neuvotteluita ei ole näköpiirissä lähivuosikymmeninä, päinvastoin...

Vierailija
32/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kuivakkaa väkeä täällä. Ei voi olla niin vaikeaa edes hieman heittäytyä, näitä tilaisuuksia kun on harvoin muutenkin.

Ihmiset ovat erilaisia.

Minä en pidä alkoholin mausta ja sinulla on rasvamaksa.

Vierailija
33/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedge fundilla oli parhaat bileet. Strippareita ja kokaiinia. Sen sijaan jonkun perus konsulttitalon tasaharmaat pikkujoulut ovat varmaan tappavan tylsiä.

Mitä helvettiä? Tuohan on laitonta

Vierailija
34/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää pikkujouluihin tai vastaaviin, sillä minua odotetaan kotiin. Olen ollut jo työpäivän pakosti poissa kotoa, niin miten voisin olla vielä pidempään ilman että on välttämätöntä? Kun pääsen kotiin, lähden nelijalkaisen ystäväni kanssa pitkälle lenkille.

Vierailija
35/64 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa en ikinä osallistunut mihinkään vapaa-ajan juttuihin, koska työkaverini olivat sietämätön porukka juntteja ja kusipäitä, joita en jaksanut edes työajalla. Nykyisessä työpaikassa on pääasiassa mukavia ihmisiä töissä, joten olen osallistunut illanviettoihin.

Vierailija
36/64 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Käyn töissä tekemässä töitä enkä hankkimassa ystäviä.

Juuri näin. Ne ystävät löytyy sitten ihan muualta vaikka toki työkavereissa on ihan mukavia tyyppejä.

Jos jonkun käsitys hyvän yhteishengen luomisesta on p-rseet olalla sekoilu niin että kaksi viikkoa jälkeenpäin työpaikan tärkein puheenaihe on kuka ja mitä ja kenen kanssa niin sitä en todellakaan ymmärrä enkä kaipaa.

Vierailija
37/64 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin muuten menyt mutta koronan takia en mennyt . Vaimolal on keuhkosairaus ja kuuluu riskiryhmään eikä halua että tuon koronaa pikkujouluista kotiin.

Vierailija
38/64 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin tänä vuonna ensimmäistä kertaa ikinä firman pikkujouluihin. Ilta meni juuri niin kuin ajattelinkin. 100 henkeä ravintolassa. Aivan hirveä meteli, piti huutaa vierustoverille. Kaikki kännissä, eikä kenenkään kanssa voinut keskustella tästä syystä mistään. Ruoka oli arkista, maksettu bändi soitti musiikkia, josta kukaan ei välittänyt.

Lähdin heti, kun oli soveliasta lähteä. Ei tarvitse mennä toista kertaa.

Vierailija
39/64 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampi työpaikka, joihin teen tuntitöitä. En koe, että ne ihmiset ovat varsinaisesti työkavereitani, koska teen työn yksin. En näe heitä kuin ihan satunnaisesti. Mulla on jopa yksi sellainen työpaikka, johon olen ollut yhteydessä vain sähköpostitse ja puhelimessa. Joten ei kiinnosta näiden työpaikkojen pikkujoulut. Mulla on kyllä muutakin käyttöä sille ajalle! Ainoa pikkujoulu, johon menen, on ratsastusseuran pikkujoulu.

Vierailija
40/64 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti enkä viihdy isoissa seurueissa. Ei minulla ole muuta yhteistä noiden 50-60 vuotiaiden tätien kanssa kuin työ ja tuskin kukaan siitä haluaa puhua pikkujouluissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi