Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka ette osallistu työpaikan juhliin kuten pikkujouluihin

Vierailija
30.11.2021 |

Niin miksi ette? Kyllähän ihminen voi sen verran heittäytyä ja luoda hyvää yhteishenkeä. Murjottajat kun tuppaa sitten viimeistään YT:ssä tipahtamaan.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsella sitä dokailua ja työkavereiden kanssa vehtaamista

Vierailija
2/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään murjota vaan olen työopaikan erittäin pidetty henkilö. Onneksi työkaverit ymmärtävät etten osallistu tällaisiin juttuihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin osallistu moni muukaan. Eikä ole tipahdettu. 16v. samassa firmassa.

Vierailija
4/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymmentä henkilöä koolla ilman maskia tietenkin, kun kokoontumisen on tarkoitus luoda hyvää yhteishenkeä vetämällä kimppakännit.

Vierailija
5/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin osallistunut jos kaikki osallistujat olisi testattu ennen tilaisuutta ja ruokailussa olis käyetty max. 4 henkilön pöytiä joissa pleksi välissä.

Vierailija
6/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistyspäivät on kyllä parhaita, kun niihin on yleensä järjestetty ohjelmaa. Kerran päästiin ohjaajan vetämänä kokeilemaan naurujoogaa ja se oli hauska kokemus. En ymmärrä ihmisiä, jotka ei tule, vaikka se olisi työaikaa.

Vierailija
7/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hyvä yhteishenki pitää luoda jossain ihan muualla kuin kerran vuodessa pidettävissä pikkujouluissa.

Vierailija
8/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkot ei kestä sitä hajusteiden määrää, mitä ihmiset laittaa ravintolaan. Mieluummin pysyn terveenä.

Vierailija
9/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pätkätöitä hoitoalalla, ei todellakaan kiinnosta nämä teennäiset, ilmapiirin kohotustilaisuudet. Olen töissä, muusta viis.

Vierailija
10/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman pikkujoulut on ihan prstä.

Vierailija
11/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäistä sontaa. Käyn töissä, että saan rahaa, muu ei kiinnosta.

Vierailija
12/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnostele dokailu työkavereiden kera.

En jaksa vängätä, miksi en juo enkä kieltäytyä kymmenettä kertaa pakolla tarjotusta kossukolasta. Mulle ei vaan viina maistu. En ole raskaana, alkoholisti, mt-lääkityksellä enkä sairasta mitään mystistä enkä jaksa vastailla näihin kysymyksiin illan mittaan. Jotenkin sit pidetään tylsimyksenä ja ryhmäpetturina jollei vedä peffoja olalle eli on parempi jäädä kotiin.

Vierailija
13/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää juhlista vaikka tykkään työkavereista kovasti! Aina ymmärretty eikä kukaan ottanu pahalla, päinvastoin!!

Vierailija
14/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on astma ja hajusteet ottaa henkeen, en käytä alkoholia, olen menossa seuraavana päivänä aamuvuoroon, esiintyjä ei nosta mitään riemunkiljahduksia, olen introvertti, omakustanneosuus vielä päälle. Riittäisikö nuo?

Vierailija
15/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäsairaan puolisona? Jostain syystä ei kiinnosta ryypätä työkavereiden kanssa maskittomassa ihmisjoukossa kapakassa.

Lähtisitkö pikkujouluihin, jos virus olisi tappava lapsille? Nyt lähdet, vaikka toiminnallasi vaarannat ihmishenkiä.

Vierailija
16/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Olen niin epäsosiaalinen etten halua vapaa-ajalla ainakaan työkavereiden kanssa olla tekemisissä.

Korona-aikana olisi syytä muidenkin pysyä pois pikkujouluista ja baareista.

Vierailija
17/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Käyn töissä tekemässä töitä enkä hankkimassa ystäviä.

Vierailija
18/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta alkoholin kanssa läträäminen ja töissä näki ihan tarpeeksi niitä ns. työkavereita. Joissain kemuissa kyllä piti käydä ja oli aika vaivaannuttavaa teeskentelyä eikä mitään "yhteishenkeä" nostattavaa. Ne hengaili keskenään ketkä muutenkin hengaili keskenään tauoillakin.

Mutta en nyt toistaiseksi ole työelämässä ollenkaan, eikä ole mitään hinkua mennäkään. Jenkeissäkin ovat vissiin kyllästyneet tähän ainaiseen ihmisiä vedättävään työelämään, niin massoittain irtisanoutunut työntekijöitä siellä, mutta ei varmaan tässä lampaiden maassa tule tapahtumaan... itse otin tosiaankin loparit ja en kaipaa takaisin siihen oravanpyörän vedätykseen.

Vierailija
19/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kuivakkaa väkeä täällä. Ei voi olla niin vaikeaa edes hieman heittäytyä, näitä tilaisuuksia kun on harvoin muutenkin.

Vierailija
20/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää juhlista vaikka tykkään työkavereista kovasti! Aina ymmärretty eikä kukaan ottanu pahalla, päinvastoin!!

Mulla ihan sama homma! Ei ole kukaan pahastunut.