Te, jotka ette osallistu työpaikan juhliin kuten pikkujouluihin
Niin miksi ette? Kyllähän ihminen voi sen verran heittäytyä ja luoda hyvää yhteishenkeä. Murjottajat kun tuppaa sitten viimeistään YT:ssä tipahtamaan.
Kommentit (64)
En minä mitään murjota vaan olen työopaikan erittäin pidetty henkilö. Onneksi työkaverit ymmärtävät etten osallistu tällaisiin juttuihin.
Ei niihin osallistu moni muukaan. Eikä ole tipahdettu. 16v. samassa firmassa.
Viisikymmentä henkilöä koolla ilman maskia tietenkin, kun kokoontumisen on tarkoitus luoda hyvää yhteishenkeä vetämällä kimppakännit.
Olisin osallistunut jos kaikki osallistujat olisi testattu ennen tilaisuutta ja ruokailussa olis käyetty max. 4 henkilön pöytiä joissa pleksi välissä.
Virkistyspäivät on kyllä parhaita, kun niihin on yleensä järjestetty ohjelmaa. Kerran päästiin ohjaajan vetämänä kokeilemaan naurujoogaa ja se oli hauska kokemus. En ymmärrä ihmisiä, jotka ei tule, vaikka se olisi työaikaa.
Kyllä se hyvä yhteishenki pitää luoda jossain ihan muualla kuin kerran vuodessa pidettävissä pikkujouluissa.
Keuhkot ei kestä sitä hajusteiden määrää, mitä ihmiset laittaa ravintolaan. Mieluummin pysyn terveenä.
Teen pätkätöitä hoitoalalla, ei todellakaan kiinnosta nämä teennäiset, ilmapiirin kohotustilaisuudet. Olen töissä, muusta viis.
Firman pikkujoulut on ihan prstä.
Teennäistä sontaa. Käyn töissä, että saan rahaa, muu ei kiinnosta.
Eipä kiinnostele dokailu työkavereiden kera.
En jaksa vängätä, miksi en juo enkä kieltäytyä kymmenettä kertaa pakolla tarjotusta kossukolasta. Mulle ei vaan viina maistu. En ole raskaana, alkoholisti, mt-lääkityksellä enkä sairasta mitään mystistä enkä jaksa vastailla näihin kysymyksiin illan mittaan. Jotenkin sit pidetään tylsimyksenä ja ryhmäpetturina jollei vedä peffoja olalle eli on parempi jäädä kotiin.
En tykkää juhlista vaikka tykkään työkavereista kovasti! Aina ymmärretty eikä kukaan ottanu pahalla, päinvastoin!!
Mulla on astma ja hajusteet ottaa henkeen, en käytä alkoholia, olen menossa seuraavana päivänä aamuvuoroon, esiintyjä ei nosta mitään riemunkiljahduksia, olen introvertti, omakustanneosuus vielä päälle. Riittäisikö nuo?
Syöpäsairaan puolisona? Jostain syystä ei kiinnosta ryypätä työkavereiden kanssa maskittomassa ihmisjoukossa kapakassa.
Lähtisitkö pikkujouluihin, jos virus olisi tappava lapsille? Nyt lähdet, vaikka toiminnallasi vaarannat ihmishenkiä.
En jaksa. Olen niin epäsosiaalinen etten halua vapaa-ajalla ainakaan työkavereiden kanssa olla tekemisissä.
Korona-aikana olisi syytä muidenkin pysyä pois pikkujouluista ja baareista.
Ei kiinnosta. Käyn töissä tekemässä töitä enkä hankkimassa ystäviä.
ei kiinnosta alkoholin kanssa läträäminen ja töissä näki ihan tarpeeksi niitä ns. työkavereita. Joissain kemuissa kyllä piti käydä ja oli aika vaivaannuttavaa teeskentelyä eikä mitään "yhteishenkeä" nostattavaa. Ne hengaili keskenään ketkä muutenkin hengaili keskenään tauoillakin.
Mutta en nyt toistaiseksi ole työelämässä ollenkaan, eikä ole mitään hinkua mennäkään. Jenkeissäkin ovat vissiin kyllästyneet tähän ainaiseen ihmisiä vedättävään työelämään, niin massoittain irtisanoutunut työntekijöitä siellä, mutta ei varmaan tässä lampaiden maassa tule tapahtumaan... itse otin tosiaankin loparit ja en kaipaa takaisin siihen oravanpyörän vedätykseen.
Onpa kuivakkaa väkeä täällä. Ei voi olla niin vaikeaa edes hieman heittäytyä, näitä tilaisuuksia kun on harvoin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää juhlista vaikka tykkään työkavereista kovasti! Aina ymmärretty eikä kukaan ottanu pahalla, päinvastoin!!
Mulla ihan sama homma! Ei ole kukaan pahastunut.
En jaksa katsella sitä dokailua ja työkavereiden kanssa vehtaamista