Näen harhoja :(
Kuulostaa oudolta/sairaalta mutta vaivannut puolisen vuotta ja ei nyt ihan päivittäin mutta usein kuitenkin. Olen esim keittiössä ja puuhailen siinä jotain ja yhtäkkiä sivusilmällä näen että ohitse menee musta ympyrän muotoinen kuvio.. Kooltaan aina noin 4cm korkea,tai pari pienempää.
En käytä alkoholia koska olen absolutisti,enkä muitakaan huumaavia aineita. Tiedän että kuulostaa hullulta mutta totta on. Äsken viimeksi tapahtui. Eikä tämä valitettavasti ole provo. Lääkärile en ole puhunut asiasta.
Ahdistaa voiko tämä olla alkuoire jostain sairaudesta. Kukaan kuullut vastaavasta?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:01"]
Päätit sitten palstalla alkaa rakentamaan lääkärin sijaan?
[/quote]
täh?
ohis
en nimittäisi tuota välttämättä harhaksi. voi sillä olla jokin elimellinen selityskin. Mene lääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:02"]
Aikokasvain?
[/quote]
Niin aivo piti kirjottaa.
En käytä silmälaseja mutta näköni on hieman huonontunut.
Ap
Et ole sairas, havaitsemasi "kuviot" ovat korkeamman ulottuvuuden entiteettejä.
Mulla on ihan samanlaisia! En ole viitsinyt missään puhua kun vähän hullultahan kuulostaa
Voisiko olla lasiaisen irtautuma?
[/quote]
En osaa sanoa, taidan käydä silmälääkärille maanantaina.
Ap
Näetkö mekon sinisenä vai valkoisena?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:03"]
En käytä silmälaseja mutta näköni on hieman huonontunut.
Ap
[/quote]
ongelma voi olla aivoperäinen, silmäperäinen tai psyykkisperäinen. En lähde arpomaan. Anna lääkärin selvittää.
Mulla alhainen verenpaine tekee silmille temppuja. Tosin myös pyörryttää.
Käy silmälääkärillä nyt alkuun. Eiköhän ole "vain" jotain vikaa silmissä. Kerro oireet lääkärille. Ystävälläni oli vähän samaa ja selvisikin, että oli vikaa silmissä. Ihan kuntoon ne saatiin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:05"]
[/quote]
Ap
[/quote]
hyvä idis. Jos hän ei löydä mitään, ehkä neurologi voisi olla seuraava osoite. Ja pyydä varmuuden vuoksi läheisiäsi tarkkailemaan sinua... siltä varalta, että se olisi psyykkisperäistä ja olisitkin psykoosissa, mitä hiukan epäilen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:04"]
Mulla on ihan samanlaisia! En ole viitsinyt missään puhua kun vähän hullultahan kuulostaa
[/quote]
Onko sinulle näössä jotain vikaa? Kiva tai ei sinun kannalta kiva kuulla että on kohtalotovereita.
Itselläni näkö on hieman sumeentunut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:05"]
[/quote]
Ap
[/quote]
hyvä idis. Jos hän ei löydä mitään, ehkä neurologi voisi olla seuraava osoite. Ja pyydä varmuuden vuoksi läheisiäsi tarkkailemaan sinua... siltä varalta, että se olisi psyykkisperäistä ja olisitkin psykoosissa, mitä hiukan epäilen.
[/quote]
Käyn neurologilla erään toisen asian takia ja syön epilepsia lääkkeitä. Enpä itse psykoosiin usko enkä siihenkään että nuo epilepsia lääkkeet olisivat syynä koska vaivaa on ollut ennen lääkkeiden aloittamista.
Pääni on magneettikuvattu puoli vuotta sitten. Otan asian puheeksi myös neurologini kanssa kun seuraava aika on.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:06"]
Mulla alhainen verenpaine tekee silmille temppuja. Tosin myös pyörryttää.
[/quote]
Mulla myös todella alhainen verenpaine ja huimausta esiintyy usein.
Ap
Päätit sitten palstalla alkaa rakentamaan lääkärin sijaan?