Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen harhoja :(

Vierailija
27.02.2015 |

Kuulostaa oudolta/sairaalta mutta vaivannut puolisen vuotta ja ei nyt ihan päivittäin mutta usein kuitenkin. Olen esim keittiössä ja puuhailen siinä jotain ja yhtäkkiä sivusilmällä näen että ohitse menee musta ympyrän muotoinen kuvio.. Kooltaan aina noin 4cm korkea,tai pari pienempää.

En käytä alkoholia koska olen absolutisti,enkä muitakaan huumaavia aineita. Tiedän että kuulostaa hullulta mutta totta on. Äsken viimeksi tapahtui. Eikä tämä valitettavasti ole provo. Lääkärile en ole puhunut asiasta.

Ahdistaa voiko tämä olla alkuoire jostain sairaudesta. Kukaan kuullut vastaavasta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kummitus. Tuleeko usein samassa paikassa? Kuuluuko ennen/jälkeen ääniä? Tunnetko kylmän viiman?

Vierailija
22/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse googlasin samantyyppistä tänään, epäselväksi jäi tosin edelleen. Kun heräsin aamulla näin kuinka kämmenen kokoinen musta "hämähäkki" kulkee seinän puolivälistä kattoon ja katoaa. Tämä käynyt jo muutamaan otteeseen. Olen siristänyt silmiä ja ollut ihan täysin hereillä ja kyllä, se on katoava hämähäkki. Mikä voi olla syynä? Kertokaa jos tiedätte? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näen välillä kuin jotain mustaa liikkuisi sivulla. Kun siirrän katseen sinne, heti häviää.

Vierailija
24/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 01:03"]

Minäkin näen välillä kuin jotain mustaa liikkuisi sivulla. Kun siirrän katseen sinne, heti häviää.

[/quote]

Täysin samanlaista minulle. Katseen kun kääntää niin mitään ei enää ole.

Ap

Vierailija
25/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 jatkaa. Mulla on korkea verenpaine ja huuppailuja. Kävin magneetussa vuosi sitten aivoista, kun on selittämättömiä vatsakipukohtauksia ollut 3 vuotta. Silmälääkärilläkin olen käynyt. Mustia on ollut monta vuotta. Migreenikin on.

Vierailija
26/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin varaat ajan. Ne on normaaleja jos on harvoin ja tosi pieniä, ne on proteiinia sun silmän sisällä noin niinkuin lyhyesti sanottuna. Todennäköisesti verenpaine juttu, mutta se saattaa aiheuttaa pysyviä näkövaurioita. Raskauden aikana noista varoitellaan, että heti jos tulee niin yhteys lääkäriin, koska korkea paine saattaa aiheuttaa istukan irtoamisen.

Vierailija
27/32 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:19"]

Itse googlasin samantyyppistä tänään, epäselväksi jäi tosin edelleen. Kun heräsin aamulla näin kuinka kämmenen kokoinen musta "hämähäkki" kulkee seinän puolivälistä kattoon ja katoaa. Tämä käynyt jo muutamaan otteeseen. Olen siristänyt silmiä ja ollut ihan täysin hereillä ja kyllä, se on katoava hämähäkki. Mikä voi olla syynä? Kertokaa jos tiedätte? :(

älä murehdi. itse näin nuorenpana AINA, jos selälläni heräsin, katossa hämähäkkejä jotka kulkivat eteenpäin & katosivat. aivot temppuilvat, koska olet juuri herännyt :) sama juttu juuri ennen nukahtamista tulevien harhojen kanssa!

[/quote]

Vierailija
28/32 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sillee, että näen jotain mitä ei ole, mutta osa on eli esim. Tänään näin sivusilmällä, että kaverini kuristi toista, mutta kun käänsin päätä hän vaan näytti kaverilleni jtn kännykästä. Aika outoa on eikä ole kovin kauaa ollut.

Vierailija
29/32 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama on itelläkin.Kannattaa vähentää ruudun tuijottamista jos vaikka auttas.Itelläni on muitaki semmosia ilmeentynyt.

Vierailija
30/32 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä epilepsialääkkeitä syöt? Et ois nimittäin ensimmäinen jolle tietyt epilepsialääkkeet aiheuttaa harhoja

Vierailija
31/32 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen myös epämääräisiä hahmoja sivusilmällä/nopeasti vilkaisemalla, mutta olen yhdistänyt tämän liialliseen kauhuelokuvien katselemiseen :D 

Vierailija
32/32 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain tavallinen unihalvaus jos herätessä tapahtuu