Miksi kaikkien miestyöntekijöiden pukuhuoneesta löytyy alaston
Kalenteri, missä on povipommeja sivukaupalla?
Oon siivonnu useampaa kohdetta ja aina jokaisesta miesten pukuhuoneesta löytyy samanlainen kalenteri. Ihmekös ne ukot aina on kauheen ystävällisiä ja virne korvissa. Yäk!!!! :-X
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:54"]Olisit iloinen, että ihailevat naisia. Olisiko joku naisvihakalenteri parempi?
-Mies 29v-
[/quote]
Ihailevat = esineellistävät?
Joo, toi on totta, monissa paikoissa tissikalentereita on yhä. Kiva taas kohta laittaa kesätyöntekijätytöt siivoamaan sellaisia alueita.
Itse olen sutannut niille ämmille viiksiä ynnä muuta kivaa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:58"]
Olen ollut 4 paikassa kesätöissä ja ei yhdessäkään ole ollut miesten pukuhuoneessa tissikalenteria. Ihan duunarihommia ei valkokaulus.
[/quote]
Todennäköisesti ne on kiellettyjä niissä työpaikoilla. Kyllä ne siellä muuten olisi
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:54"]Olisit iloinen, että ihailevat naisia. Olisiko joku naisvihakalenteri parempi? -Mies 29v- [/quote] Ihailevat = esineellistävät?
[/quote]
Älä nyt sekoile
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:23"]
Yyh, nuo alastonkalenterit ovat inhottavia. Todella törkeä tapa tehdä naisesta vain arvoton koriste, kukaan ei kuitenkaan jaksa edes vilkaista sitä vuoden 2003 tissikalenteria, kunhan roikkuu siellä.
[/quote]
Ihan samoin naiset katselele alastomia miehiä. Joten lopeta toi tekopyhyys
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:58"]
Olen ollut 4 paikassa kesätöissä ja ei yhdessäkään ole ollut miesten pukuhuoneessa tissikalenteria. Ihan duunarihommia ei valkokaulus.
[/quote]
Todennäköisesti ne on kiellettyjä niissä työpaikoilla. Kyllä ne siellä muuten olisi
[/quote]
En usko ja nämä on sellaisia paikkoja missä ei edes ole naisia töissä, paitsi iss tai sol siivoojat.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:23"]
Osaako joku mies (mieluiten noita kalentereita hankkiva ja seinille ripustava) kertoa, ovatko ne siellä katseltavana vai enemmänkin rekvisiittana? Eli pidättekö oikeasti niitä visuaalisesti miellyttävinä vai onko niillä vain tarkoitus merkata miesten reviiriä?
Mistähän tätä muuten oikeasti kannattaisi kysyä? Mammapalstalla tuskin parveilee kohderyhmään sopivia henkilöitä...
[/quote]
Ne on siellä sen takia että niitä on kiva katsoa. Minua ainakin piristää nähdä alaston nainen vaikka vaan kuvassa.
Kyllä minä ainakin joka päivä niitä kuvia katson.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:58"] Olen ollut 4 paikassa kesätöissä ja ei yhdessäkään ole ollut miesten pukuhuoneessa tissikalenteria. Ihan duunarihommia ei valkokaulus. [/quote] Todennäköisesti ne on kiellettyjä niissä työpaikoilla. Kyllä ne siellä muuten olisi [/quote] En usko ja nämä on sellaisia paikkoja missä ei edes ole naisia töissä, paitsi iss tai sol siivoojat.
[/quote
Itseasiassa monessa työpaikassa on kielletty kaikki tuollainen.
Meillä on töissä ja mulla on autotallissa,tammikuun muija oli niin hyvän näköinen ettei voinut edes vaihtaa helmikuun muijaa.
Kuuluu autotallien ja työpaikkojen varustukseen,kiva silmäillä välillä ja haaveilla jos joskus vielä saisi pillua nuorelta kauniilta naiselta
.
Kaverin akka on ihan pimeä,oli talkoissa mukana ja sotki/leikkeli sen vuoden kalenterin,vittu että vitutti,mitä vittua sen persettä puristelee jos meillä on tallissa tissikalenteri,sama akka tunki yksissä illanistujaisissa väkisin samaan aikaan saunaankin mun kanssa.
Minua ei häiritse ne, vaikka olen hetero. Mitään mahdottoman mauttomia tyttökalentereita ei ole osunut silmään. Olen aika sinut alastomuuden suhteen ja seksuaalisuudenkin, vaikka olenkin käytökseltäni siveyden sipuli. Monet miesten hömpötykset kannattaa vain jättää omaan arvoonsa ja sivuuttaa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:58"] Olen ollut 4 paikassa kesätöissä ja ei yhdessäkään ole ollut miesten pukuhuoneessa tissikalenteria. Ihan duunarihommia ei valkokaulus. [/quote] Todennäköisesti ne on kiellettyjä niissä työpaikoilla. Kyllä ne siellä muuten olisi [/quote] En usko ja nämä on sellaisia paikkoja missä ei edes ole naisia töissä, paitsi iss tai sol siivoojat.
[/quote
Itseasiassa monessa työpaikassa on kielletty kaikki tuollainen.
[/quote]
Nämä oli muuten sellaisia junttiloita, että tuskin.
mä teen töitä naisvaltaisella alalla. suoraan puolet työporukan ongelmista johtuu kyräilystä, selkäänpuukotuksesta tai "MÄÄ EN ALA TUOTA! SÄÄ OOT MUN PARAS KAVERI! EI TUO!" tyyppisestä me vastaan te asetelmasta. tuleeko siis tämän ketjun logiikkaa hyväksikäyttäen leimata jokainen nainen selkäänpuukottavaksi runkkariksi jolla ei ole ryhmätaitoja?
ei.
tarvitaan huomattavasti enemmän jos aiotaan leimata koko sukupuoli ääripäänsä näköiseksi. kysytään näin; katkerasta länkytyksestä päätellen täällä on laitoshuoltajia jotka työskentelevät täynnä limaniskoja olevissa puljuissa. en kiistä etteikö tämä voisi tuottaa ongelmia, keski-ikäiset vatipäät kun saattavat yllättää monilla väärillä tavoilla
mites, sattuuko olemaan esimerkiksi sairaalan siivoojia ja laitoshuoltajia paikalla? tai koulujen laitoshuoltajia?
onko em. suunnilla näkynyt näitä kalentereita?
Koska niiden on pakko esittää, etteivät ole homoja, kun hengailevat alasti muiden miesten seurassa. Merkkinä "tosimieheydestä" siis..
Niitä kalentereita tulee ilmaiseksi joiltain yrityksiltä. Yleensä toisella puolella siistit kuvat ja toisella tuollaiset naisten kuvat. Kun kalentereita tarvitaan eri puolilla, meillä toimistossa ensin ripustetaan ne, joissa ei ole naisia. Hallin väki saa sitten valita niistä tissikalentereista ja vaikka joku laittaisikin ne siistimmät kuvat, jossain vaiheessa ne toiset kuvat on käännetty näkyviin.
Meilläkin on joku bikinikalenteri. Ei sitä ehdi paljon katselemaan. Meillä on kyllä naisiakin töissä samassa tilassa. Tossa ei kyllä ole paljaita tissejä.
Jos saisin jostain tuollaisen kalenterin, niin veisin sen varmaan töihin. Eihän sitä voi kotiinkaan ripustaa.
Laita itse poikakalenteri näkyvälle paikalle.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:51"]Laita itse poikakalenteri näkyvälle paikalle.
[/quote]
Siivouskomeron oveen? Joo, hehheh!!! ;-) Ap
Osaako joku mies (mieluiten noita kalentereita hankkiva ja seinille ripustava) kertoa, ovatko ne siellä katseltavana vai enemmänkin rekvisiittana? Eli pidättekö oikeasti niitä visuaalisesti miellyttävinä vai onko niillä vain tarkoitus merkata miesten reviiriä?
Mistähän tätä muuten oikeasti kannattaisi kysyä? Mammapalstalla tuskin parveilee kohderyhmään sopivia henkilöitä...