Onko tää nyt se kuuluisa viivanpaikka?
Voin vannoa että koneella ei varmaan näy yhtään mitään mutta älypuhelimella saatatte nähdä jonkinlaisen toisenkin viivan. Viivanpaikka vai haamuakin haamumpi haamu plussa? :D
Kommentit (10)
En kyl näe kuin yhden viivan, vaikka kuinka yrittäisin :(
Kyl siinä jotain on. Milloin sulla menkat pitäis alkaa?
Imetän vielä esikoista ja ei ole menkat vielä alkaneet joten paha sanoa senkään puolesta :D Pikkukakkonen on toivottu ja saa tulla kun on tullakseen eli ilman ehkäisyä ollaan oltu esikoisen syntymän jälkeen :) Epäilyt raskaudesta heräsi kun alavatsas nippaili kummasti ja valkovuoto lisääntyi yllättäen tosi paljon.
-ap
5 jatkaa, mulla oli lähes samanlainen eka plussa, sai kyllä tihrustamalla tihrustaa, mutta oli se! :) seuraavana päivänä hain kolme testiä lisää, ja sit olikin jo vähän selvempi ja clearblue näytti vielä sen "raskaana" :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:20"]5 jatkaa, mulla oli lähes samanlainen eka plussa, sai kyllä tihrustamalla tihrustaa, mutta oli se! :) seuraavana päivänä hain kolme testiä lisää, ja sit olikin jo vähän selvempi ja clearblue näytti vielä sen "raskaana" :)
[/quote]
Oioi tässähän alkaa ihan jänskättää :) Täytyy varmaan itekin vielä huomenna tai ylihuomenna tehdä toinen testi ja katsoa onko viiva yhtään selkeämmin näkyvissä!
Vanha ketju, mutta kuinka AP kävi, vahvistuiko viiva? Itse sain nimittäin juurikin tuollaisen samanlaisen haamun, viivanpaikan, eilen.
Kyllä minäki näen tuoss jotakin! Tee 48h päästä uusi testi ja katso onko viiva yhtään tummunut :)