Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on työuupumus ja masennus

Vierailija
27.02.2015 |

Mietin jopa itsetuhoisia ajatuksia aika ajoin. Alkoi synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja paheni kun palasin stressaavaan työhön. Onko minun mahdollista päästä osastolle lepäämään? Onko siitä jotain haittaa minulle tulevaisuudessa että saan tuollaisen merkinnän? En ole kertonut tästä kellekään muulle kuin miehelle. En jaksa enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä osastolla levätä. Siellä käydään aktiivisia keskusteluja omahoitajan ja lääkärin kanssa ja osallistutaan toimintan. 

Hakeudun hoitoon .

Vierailija
2/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis teen? Tuntuu etten ole enää työkykyinen, purskahtelen itkuun ja valvon yöt. Olen ihan lopussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haet ehdottomasti sairaslomaa, lääkärintodistukseen se ei tule sillä nimellä vaan ehkä masennusdiagnoosilla. Sitten haet keskusteluapua ja ehkä lääkkeitä tueksi aluksi. Suosittelen hakeutumaan kelan tukemaan uupumus-kuntoutukseen, jossa ob samanhenkistä porukkaa, sillä uupumukseen liittyy masennusta.

Lue artikkeli tohtori toloselta e-epa ja masennus.

Suosittelen ehdottomasti, että alat syömään e-epaa ja d-vitaminilisää, ei auta heti, mutta parin kuukaudne kuluessa, e-epa nostaa toimintakykyä kun ennen et ehkä jaksanut nousta sängystä niin tämä vitamiini d-vitamiinin kanssa auttaa sinua jaksamaan toimia joka päivä.

Ota alkuannoksena 2000 mg päivässä ja vaikka 50 mikrogrammaa d-vitamiinia vaikka tolosen e-epassa on d-vitamiinilisä joka tekee tuolla annostuksella noin 50 mikrogrammaa, älä usko suomalaiseen saantisuositukseen joka on aivan alakanttiin.

Olen syönyt vuosia tuota e-epaa ja todellakin auttaa ja rupesin käyttämään luettuani aikoinaan Helena Petäistön kirjassa ollessa mainintaa tuosta, että kalaöljyjen puute aivoissa aiheuttaa masennusta tai jotain sen tapaista asiaa oli kirjassa ja linkkejä eri tutkimuksiin.

120 kapselin pakkaus maksaa noin 30 euroa ja jos ottaa 2 kapselia päivässä, kestää puoli vuotta eli ei kovin kallista ja tietty 4 kapselia pv kestää 3 kk.

ps. kaikki lääkkeetkin tuli kokeiltua aikoinaan, mutta tämä on ollut ehdottomasti paras löytö ilman ikäviä sivuvaikutuksia.

www.tritolonen.fi

Vierailija
4/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:56"]Mitä siis teen? Tuntuu etten ole enää työkykyinen, purskahtelen itkuun ja valvon yöt. Olen ihan lopussa.
[/quote]

NO MENE LÄÄKÄRIIN!!!

Vierailija
5/5 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse enää jaksaa. Varaa aika työterveyteen jos sulla sellainen on. Tee se jo huomenna. Et sinä mihinkään osastolle pääse tai joudu. Saat keskusteluapua ja todennäköisesti aloitat pitkän lääkityksen. Sairaslomaa saat ainakin jos itse sitä pyydät. Et ole yksin. Saat apua kun vain keräät nyt voimanrippeesi ja haet sitä! Tsemppiä ja voimia! Pinnistelee pääsi pinnan yläpuolelle. Tulet vielä voimaan paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan