Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitrzapin unilääkkeenä

Vierailija
30.11.2021 |

Onko kukaan käyttänyt tuota unilääkkeenä? Minä kokeilin, kun ei ollut oikeaa unilääkettä ja se oli ihan hirveää. Teki niin pökkyräiseksi ja sekavaksi, vaikka otin vaan murusen.
Miks ne lääkärit ei määrää oikeita uni lääkkeitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on liian halpoja ja toimivia lääkkeitä. Ei tarvi ottaa kuin tarvittaessa. Ne haluavat unettomat syömään jotain veetun ketipinoria, mitä pitää syödä säännöllisesti tai saat hirveät vieroitusoireet.

Monella unettomuus on nimenomaan ajoittaista ja satunnaista eikä kaipaa tai halua säännöllistä lääkitystä, vaan jotain jonka voi ottaa satunnaisesti katkaisemaan unettomuuskierteen. En tajua, miksi lääkärit ei ymmärrä tätä.

Täydellinen lääke unettomuuteen olisi semmoinen, jonka voi ottaa tarvittaessa ja jonka vaikutus kestää tasan sen 8 tuntia eikä yhtään enempää. Monen lääkkeen kohdalla se seuraava päivä on joka tapauksessa menetetty, kun on niin kova tokkura ja väsymys päällä. Nukut tai et, aivot on sumussa.

Niitä on, mutta lääkärit ovat todella nihkeitä kirjoittamaan sellaisia riippuvuuden tai viihdekäyttöriskin takia.

Vierailija
22/23 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teki järjettömän ruokahalun ja väsyneen olon seuraavana päivänä.

Nyt käytössä Imovane mutta vain viitenä iltana viikossa niin

ei lakkaa vaikuttamasta.

Ne kaksi unetonta yötä pelaan Pleikkaria tai katson leffoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirtatzapin. Tuksuko oot, viimeksi kehuit Ketopiriniä (Ketipinor).

Bentsoja ei määrätä koska niihin koukuttuu. Se tarkoittaa, että toleranssi kasvaa, kohta on otettava puoli kourallista että toimisi ja sitten sitä jo ostellaan kulmilta tai vaihdetaan pilulla hampaattomilta, haisevilta diilereiltä, joilla on HIV.

Mä olen syönyt Xanoria vuosikaudet samalla annoksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme