Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö meidän oikeasti alkaa elättää rokottamattomia

Vierailija
30.11.2021 |

Jos eivät vain ota rokotetta, pätevästä syystä tai typerästä syystä, niin heillekö annetaan nyt sitten lomautus? Kuinka pitkäksi aikaa? Vai maksaako työnantaja testin kahdesti viikossa? Mitä noille tehdään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ihan helvetisti, että olen rokottamaton, mutta rokotetut vain sairastaa meillä koronaa. 

Vierailija
22/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-noista edellä olevista kommenteista voisi päätellä, että rokote sittenkin vaikuttaa myös aivoihin. Ennen en sitä uskonut, mutta todellakin näyttää pahasti tyhmentävän ajatusmaailmaa.

Eilen taisin lukea yhden tutkimuksen, jossa kerrottiin että rokote aiheuttaa neurologisia ongelmia. Näkeehän sen joka puolella rokotettujen käytöksestä. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole testiin osallistumattomien ongelma, vaan niiden jotka syrjivät heitä

Vierailija
24/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rokotettu työkaveri on nyt pitkällä sairauslomalla koronan takia ja minä rokottamaton teen myös hänen työnsä. Arvaa vaan paljon vatuttaa?

Mutta sinua vainotaan ja sulla ei ole kohta asiaa työpaikalle ollenkaan.

Vierailija
25/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan valehdella töissä, etten ole ottanut rokotteita ja pitää pari vuotta sapattivapaata ansiosidonnaisen turvin. 

Vierailija
26/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskipakko töissä olisi tasapuolista. Ja ennen kaikkea viruksen leviämistä ehkäisevää.

Ja ennen kuin joku alkaa taas vaippa-puhetta pitää, niin tuoretta tieteellistä dataa maskien tehokkuudesta löytyy The Lancetin, PNAS:n ym. sivuilta. Vertaisarvioitua dataa.

Koronapassi ei auta yhtään, kun osa asiakkaista on rokottamattomia.

-sosiaalialan laitoksessa työskentelevä ja rokotettu-

Vierailija
27/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä rokotettu työkaveri on nyt pitkällä sairauslomalla koronan takia ja minä rokottamaton teen myös hänen työnsä. Arvaa vaan paljon vatuttaa?

No ei vainota, mutta ette tiedä millainen on tunne, kun itse on vältellyt koronaa ja sitten rokotettu työkaveri elää perselleen ja sairastuu koronaan ja minä rokottamaton työkaveri paikkaan hänen työnsä. 

Vierailija
28/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen ettei ole mietitty hallitukses tätäkään loppuun. tehdas suljetaan kun ei tuu tyypit töihin.samalla loppuu työt kaikilta?ei tehdasta pidetä auki jos linjoja  ei pystytä hoitaan. suomi konkkaan ,on tän tarkoitus. en ole huolissani. katotaan mitä tapahtuu, kun tehtaan omistajan rahat ei tuu kun tehdas kii.

Vierailija
29/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei vainota, mutta ette tiedä millainen on tunne, kun itse on vältellyt koronaa ja sitten rokotettu työkaveri elää perselleen ja sairastuu koronaan ja minä rokottamaton työkaveri paikkaan hänen työnsä. 

Lisään vielä, että vitutuskäyrä on ihan sadassa ja vieläkin yli siitä. 

Vierailija
30/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä tarvi elättää, kun kuulemma kuolo korjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi