Paljasta tähän ketjuun synkin salaisuutesi!
Itse olin lähes vuosikymmen betsoriippuvainen. Ajoin vähintään tuhat kertaa autolla pillereissä tai kännissä. En koskaan ajanut kolaria enkä joutunut ratsiaan joten kortti ei mennyt. Nyt olen ollut kuivilla jo vuosia.
Kommentit (36)
Avomies on väkivaltainen ja alistava, nyt tosin vähemmän, koska odotamme vauvaa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:40"]Olen tappanut 50 ihmistä.
[/quote]
Lääkkeet!
Pikavippivelat. Miehen eksän vakoilu. Tupakoin salaa.
Rikosrekisteristäni löytyy viisi erihenkilön pahoinpitelyä ja muita törkeitä rikoksia saman päivän aikana tehtyjä. Onneksi kaikki ns. uhrit ei puhuneet. Ei ollut pahin salaisuus.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:44"]Avomies on väkivaltainen ja alistava, nyt tosin vähemmän, koska odotamme vauvaa.
[/quote]
Se on sitten ihanampaa olla mätkittävänä kun vauva on syntynyt.idiootti.
Olen kännissä 18 vuotiaana joutunut ilman mitään muistikuvaa miehen (joka voisi olla iän puolesta isoisäni) kanssa sänkyyn. Olen sen jälkeen lopettanut juomisen.
Laitoin poikaystävän tyynyn perseelleni ja pieraisin siihen
Melkein petin miestäni naisen kanssa (nainen olen siis itsekin)
Teininä valehtelin saadakseni huomiota
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:44"]Avomies on väkivaltainen ja alistava, nyt tosin vähemmän, koska odotamme vauvaa.
[/quote]
[/quote]
Meillä on kummallakin mt ongelma taustaa ja ollaan ex alkoholisteja joten vauva joutuisi laitokseen jos ero tulisi. Pääasiassa meillä on miehen kanssa aivan ihanaa ja rakastetaan toisiamme. On vaan perinyt isänsä geenit ja suuttuessaan käy agressiiviseksi ja on jälkeenpäin pahoillaan ja vihainen itsellensä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:44"]Avomies on väkivaltainen ja alistava, nyt tosin vähemmän, koska odotamme vauvaa.
[/quote]
[/quote]
Meillä on kummallakin mt ongelma taustaa ja ollaan ex alkoholisteja joten vauva joutuisi laitokseen jos ero tulisi. Pääasiassa meillä on miehen kanssa aivan ihanaa ja rakastetaan toisiamme. On vaan perinyt isänsä geenit ja suuttuessaan käy agressiiviseksi ja on jälkeenpäin pahoillaan ja vihainen itsellensä.
[/quote]
Mitä sä selität?! Mene peilin eteen ja kerro toi sama ääneen, niin ehkä ymmärrät miten paskalta selitykseltä toi kuulostaa. Sua ja lasta ei paljon auta, jos väkivaltainen äijä on jälkikäteen pahoillaan.Niitä pahoillaanolevia on aika monta tälläkin hetkellä lusimassa puolisonsa taposta.
Melkein olimme yhdessä lapsuudenystäväni avomiehen kanssa. Salatapaaminen kerran.
Se olis valmista kauraa mutta en voi aloittaa suhdetta vaikka se on vapaa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:20"]Oon harrastanut seksiä yhteensä 20 miehen kanssa. Ikinä en kerro enää kellekään, hävettää niin paljon!
[/quote]
No oho. Mulla niitä on yli 40. :) ja olen itse 30.
[/quote]
Mulla 300.
Syntiä oon tehnyt. En voi ees täällä mainita pahimpia.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:40"]Olen tappanut 50 ihmistä. [/quote] Lääkkeet!
[/quote]
Voihan tämä olla joku psykopaattihoitaja, joka ei ole jäänyt vielä kiinni. Kaikenlaisia hulluja meillä on nykyään yhteiskunnassa irrallaan.
mä oon vetänyt ainakin viittätoista eri huumetta, en oo ikinä ollut koukussa niistä mihinkään. Tää ei nyt kyllä ollut pahin.