Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen aivokasvain

Vierailija
27.02.2015 |

Onko kenenkään lapsella ollut aivokasvainta? Haluaisitko kertoa teidän tarinan? Kiitos

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän Ap on palstalla... Mun lapsella oli aivokasvain. Huomattiin ja leikattiin kun oli 10v. Paljon tuli vaurioita

Vierailija
22/34 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kaipaisin. Omalla lapsella todertu aivokasvain. Hitaasti kasvanut. Ei pystytä ottaa koepalaa sijainnin takia eli ei tietoa vakavuudesta mutta mahdollisesti hyvänlaatuinen mutta painaa tärkeitä kohtia eli jossain vaiheessa tarvitaan leikkausta mutta suomessa ei taitoa näin hankalassa paikassa olevaan leikkaukseen. En ole kuullut kellään suomessa olevan ko. Kasvainta ja ulkomaillakin harvalla. Miten kestätte tiedon että lapsella kasvain? Itse olen todella ahdistunut kun asialle ei voi mitään tehdä. Kroppa alkanut oireilla itselläkin tästä stressistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kovasti sairastuneille ja heidän läheisilleen 💛

Vierailija
24/34 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja numero 23, minulla olisi kokemusta juuri kuvaamastasi tilanteesta, voitko luoda sähköpostiosoitteen, voisin ottaa yhteyttä sinuun ja kertoa, miten omalla kohdallani tilanne eteni ja hoidettiin?

Vierailija
25/34 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaaja numero 23, minulla olisi kokemusta juuri kuvaamastasi tilanteesta, voitko luoda sähköpostiosoitteen, voisin ottaa yhteyttä sinuun ja kertoa, miten omalla kohdallani tilanne eteni ja hoidettiin?

Palsta menee kiinni. Teen huomiseksi?

Vierailija
26/34 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täällä vielä? Katson välillä päivän aikana vastailetko ja teen sähköpostin. En millään malta olla jo kysymättä saitteko lähetteen ulkomaille? Tai onko joku muu kuullut sellaisesta? Kuinka usein suomesta saa lähetteen ulkomaille kun täälläkin periaatteessa osaamista muttei kokemusta harvinaisemmista leikkauksista?

Vierailija
27/34 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 23!

Emme saaneet lähetettä ulkomaille. Käyn välillä katsomassa, jos olisit ehtinyt tehdä sp-osoitteen.

Vierailija
28/34 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille teille <3

Vierailija
29/34 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei 23!

Emme saaneet lähetettä ulkomaille. Käyn välillä katsomassa, jos olisit ehtinyt tehdä sp-osoitteen.

zdrpfsarh@asdfghmail.com

Vierailija
30/34 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei 23!

zdrpfsarh@asdfghmail.com

Tämä siis väliaikainen spostiosoite josta ei voi vastata. Jos haluat viestitellä muuten niin voin vastata omasta postista.

Vierailija
31/34 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 23, lähetin sinulle viestin väliaikaikaiseen sp-osoitteeseesi. 

Vierailija
32/34 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon, vastaan sinulle ajan kanssa, huomenna tai maanantaina.

Vierailija
33/34 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen aiemmin ketjussa mainutun blogin kirjoittaja Iina ja meidän tytöltä on tosiaan leikattu aivokasvain 3,5vuotta sitten. Mikäli joku haluaa keskustella tai kysyä jotakin, niin sähköpostiosoitteeni löytyy blogistani, joka löytyy nykyään osoitteesta www.tukkaauki.com

Meillä on nykyään terveet pian 4 vuotiaat tytöt ja aivokasvain on käytännössä enää paha uni menneisyydessä. Edelleen käymme kontrolleissa vuoden välein TAYS:sissa, sekä täällä kotisairaalassa Neurologisella polilla. Minuun saa aina ottaa yhteyttä mikäli asiasta herää kysymyksiä, blogissa olleet kirjoitukset on poistettu.

Vierailija
34/34 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia kaipaisin. Omalla lapsella todertu aivokasvain. Hitaasti kasvanut. Ei pystytä ottaa koepalaa sijainnin takia eli ei tietoa vakavuudesta mutta mahdollisesti hyvänlaatuinen mutta painaa tärkeitä kohtia eli jossain vaiheessa tarvitaan leikkausta mutta suomessa ei taitoa näin hankalassa paikassa olevaan leikkaukseen. En ole kuullut kellään suomessa olevan ko. Kasvainta ja ulkomaillakin harvalla. Miten kestätte tiedon että lapsella kasvain? Itse olen todella ahdistunut kun asialle ei voi mitään tehdä. Kroppa alkanut oireilla itselläkin tästä stressistä.

Kuulostaa omituiselta. Suomessa kuitenkin maailman parhaat neurokirurgit.

Kuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi