Lapsen aivokasvain
Onko kenenkään lapsella ollut aivokasvainta? Haluaisitko kertoa teidän tarinan? Kiitos
Kommentit (34)
Kokemuksia kaipaisin. Omalla lapsella todertu aivokasvain. Hitaasti kasvanut. Ei pystytä ottaa koepalaa sijainnin takia eli ei tietoa vakavuudesta mutta mahdollisesti hyvänlaatuinen mutta painaa tärkeitä kohtia eli jossain vaiheessa tarvitaan leikkausta mutta suomessa ei taitoa näin hankalassa paikassa olevaan leikkaukseen. En ole kuullut kellään suomessa olevan ko. Kasvainta ja ulkomaillakin harvalla. Miten kestätte tiedon että lapsella kasvain? Itse olen todella ahdistunut kun asialle ei voi mitään tehdä. Kroppa alkanut oireilla itselläkin tästä stressistä.
Voimia kovasti sairastuneille ja heidän läheisilleen 💛
Vastaaja numero 23, minulla olisi kokemusta juuri kuvaamastasi tilanteesta, voitko luoda sähköpostiosoitteen, voisin ottaa yhteyttä sinuun ja kertoa, miten omalla kohdallani tilanne eteni ja hoidettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vastaaja numero 23, minulla olisi kokemusta juuri kuvaamastasi tilanteesta, voitko luoda sähköpostiosoitteen, voisin ottaa yhteyttä sinuun ja kertoa, miten omalla kohdallani tilanne eteni ja hoidettiin?
Palsta menee kiinni. Teen huomiseksi?
Oletko täällä vielä? Katson välillä päivän aikana vastailetko ja teen sähköpostin. En millään malta olla jo kysymättä saitteko lähetteen ulkomaille? Tai onko joku muu kuullut sellaisesta? Kuinka usein suomesta saa lähetteen ulkomaille kun täälläkin periaatteessa osaamista muttei kokemusta harvinaisemmista leikkauksista?
Hei 23!
Emme saaneet lähetettä ulkomaille. Käyn välillä katsomassa, jos olisit ehtinyt tehdä sp-osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Hei 23!
Emme saaneet lähetettä ulkomaille. Käyn välillä katsomassa, jos olisit ehtinyt tehdä sp-osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei 23!
Tämä siis väliaikainen spostiosoite josta ei voi vastata. Jos haluat viestitellä muuten niin voin vastata omasta postista.
Hei 23, lähetin sinulle viestin väliaikaikaiseen sp-osoitteeseesi.
Kiitos paljon, vastaan sinulle ajan kanssa, huomenna tai maanantaina.
Hei, olen aiemmin ketjussa mainutun blogin kirjoittaja Iina ja meidän tytöltä on tosiaan leikattu aivokasvain 3,5vuotta sitten. Mikäli joku haluaa keskustella tai kysyä jotakin, niin sähköpostiosoitteeni löytyy blogistani, joka löytyy nykyään osoitteesta www.tukkaauki.com
Meillä on nykyään terveet pian 4 vuotiaat tytöt ja aivokasvain on käytännössä enää paha uni menneisyydessä. Edelleen käymme kontrolleissa vuoden välein TAYS:sissa, sekä täällä kotisairaalassa Neurologisella polilla. Minuun saa aina ottaa yhteyttä mikäli asiasta herää kysymyksiä, blogissa olleet kirjoitukset on poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia kaipaisin. Omalla lapsella todertu aivokasvain. Hitaasti kasvanut. Ei pystytä ottaa koepalaa sijainnin takia eli ei tietoa vakavuudesta mutta mahdollisesti hyvänlaatuinen mutta painaa tärkeitä kohtia eli jossain vaiheessa tarvitaan leikkausta mutta suomessa ei taitoa näin hankalassa paikassa olevaan leikkaukseen. En ole kuullut kellään suomessa olevan ko. Kasvainta ja ulkomaillakin harvalla. Miten kestätte tiedon että lapsella kasvain? Itse olen todella ahdistunut kun asialle ei voi mitään tehdä. Kroppa alkanut oireilla itselläkin tästä stressistä.
Kuulostaa omituiselta. Suomessa kuitenkin maailman parhaat neurokirurgit.
Kuu
Vieläköhän Ap on palstalla... Mun lapsella oli aivokasvain. Huomattiin ja leikattiin kun oli 10v. Paljon tuli vaurioita