Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlat junttien kanssa

Vierailija
27.02.2015 |

En keksinyt parempaa sanaa otsikkoon, pahoittelen! Olen siis menossa juhliin, joissa 90% näitä niin sanottuja elämäm koululaisia. Tiedän, että kilju virtaa ja itseä jännittää. Olen ihan tavallinen ihminen, mutta tiedän, että tuossa porukassa pidetään snobina - tulenko hakatuksi ja kännipäissä haukutuksi? Yritänkö olla vain hiljaa jossain nurkassa juhlien ajan? Vinkkejä otetaan vastaan. Ja ei, en voi luistaa näistä juhlista...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:47"]

Meillä on myös näitä turtuja, jotka pitävät minua snobina, myös miestäni. Viimeksi kuulin, että mihin hienoihin juhliin luulin tulleeni kun oli villamekko ka sukkahousut. Miehelle sama, kun oli ruudullinen kauluspaita. Omat pullot oli mukana ja mulla proseccoa, miehellä oli valkkaria (en ala pätemään merkillä). Kun ei ollut kossua tms niin alkoi siitäkin poru, ai teillä on jotain hienoja viinejä. Ja olihan se mies homa senkin takia, että hellä on olkalaukku. 

Eli tiedän tunteen.

[/quote]Olkalaukku miehellä:Dheh

[/quote]

oi, onko se sinustakin homoa? Ihanaa, palsta ei petä koskaan

[/quote]On, ja olen yliopisto-opiskelija.

[/quote]

aina paranee, wt yliopistossa. Onko sun miehellä lompsa, ipad, aurinkolasit, jne takataskuissa. Tervetuloa tälle vuosikymmenelle.

[/quote]

Minunkin mielestä käsilaukku on homosteluhenkistä miehellä. Ja minäkin olen yliopisto-opiskelija (vieläpä naispuolinen sellainen) keskiluokkaisesta perheestä ja olen asustellut ulkomailla useammassakin maassa.

Vierailija
22/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:54"]

Mistä voi puhua tuollaisten ihmisten kanssa? Ihan oikeasti, että pahalla kysy vaan ihan omasta mielenkiinnosta. Sori ot.

[/quote]

Ei oikein mistään - äläkä varsinkaan yritä keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa. Se on aina vain ja ainoastaan iskemistä! Miehillä ja naisilla ei vaan voi olla luonnollista kanssakäymistä muuten. Loppuillasta voit alkaa huudella vastakkaisen sukupuolen nurkkaan jotain torttu munavoilla - juttuja.

Karaokea siellä muutenkin lähinnä vedetään. Kersantti Karoliina on bileiden huipennus joka kerta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä tekeytyisin sairaaksi ja jäisin vaan kotiin xD

Vierailija
24/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:25"]

Voit pelata WT-bingoa. Kirjoita ruudukkoon wt-illanvieton tunnuspiirteitä: -Kovaääninen kananpersetukkainen tatuoitu nainen -em. nainen tappelemasssa miehensä kanssa -joku kertaamassa elämänkoulunsa kovimpia käännekohtia -joku kertoilemassa menneistä kännireissuista -kahden humalaisen miehen välinen tappelu -kahden humalaisen naisen välinen tappelu -joukkotappelu Yms. Rastitat ruudukosta illan edetessä. Saat ajanvietettä.

[/quote]

Miksi joku haluaisi elää tuollaista elämää vapaaehtoisesti? Miten joku kykenee?

Vierailija
25/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:25"]

Voit pelata WT-bingoa. Kirjoita ruudukkoon wt-illanvieton tunnuspiirteitä: -Kovaääninen kananpersetukkainen tatuoitu nainen -em. nainen tappelemasssa miehensä kanssa -joku kertaamassa elämänkoulunsa kovimpia käännekohtia -joku kertoilemassa menneistä kännireissuista -kahden humalaisen miehen välinen tappelu -kahden humalaisen naisen välinen tappelu -joukkotappelu Yms. Rastitat ruudukosta illan edetessä. Saat ajanvietettä.

[/quote]

Unohdit että miehet alkaa puhua intistä.

Vierailija
26/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:06"]

Minä en viettäisi aikaa ihmisten kanssa, jos nämä pitäisivät minua snobina.

[/quote]

Minä vietän, mutta meitä pidetäänkin herraskaisina. 

Vierailija
27/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat ovat rakkaan rakkaan kummitätini kunniaksi. Hän ei ole sukua ja heidän suvussaan esiintyy paljon juuri sitä kiljunjuontiä ja tappelua juhlissa. Ehdottomasti menen kunnioittamaan kummiani, joka on poikkeuksellisen hieno ihminen ja tehnyt elämässäni paljon hyvää, vaikka saisin sitten turpaankin. Ap

Vierailija
28/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:17"]

Minunkin mielestä käsilaukku on homosteluhenkistä miehellä. Ja minäkin olen yliopisto-opiskelija (vieläpä naispuolinen sellainen) keskiluokkaisesta perheestä ja olen asustellut ulkomailla useammassakin maassa.

[/quote]

Miehellä on housuissa taskut sitä varten, että lompakko ja avaimet kulkee mukana, mitä mies siellä käsilaukussa kuljettaisi - Vaippoja?

Vierailija
29/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:27"]

Juhlat ovat rakkaan rakkaan kummitätini kunniaksi. Hän ei ole sukua ja heidän suvussaan esiintyy paljon juuri sitä kiljunjuontiä ja tappelua juhlissa. Ehdottomasti menen kunnioittamaan kummiani, joka on poikkeuksellisen hieno ihminen ja tehnyt elämässäni paljon hyvää, vaikka saisin sitten turpaankin. Ap

[/quote]

Otan osaa...

Vierailija
30/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:17"]

[/quote]

Miehellä on housuissa taskut sitä varten, että lompakko ja avaimet kulkee mukana, mitä mies siellä käsilaukussa kuljettaisi - Vaippoja?
[/quote]

Noniin, viittaukset lastenhoitoonkin ovat jo noloja. Kyllä on joillain ahdas maailma.

Vierailija
31/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen eräs lähisukulainen ei käy meillä koskaan kylässä koska ollaan hienoperseitä (hänen käyttämänsä termi). Mitä hienoperseet sitten ovat? Käyvät töissä, eivät saa toimeentulotukea, ei ole ulosotossa mitään, on luottotiedot tallella, opiskelua on jatkettu peruskoulun jälkeen ja jopa valmistuttu ammattiin, eivät ole koskaan joutuneet poliisin kanssa tekemisiin, kutsuvat poliiseja poliiseiksi eikä paskalakeiksi, on auto jota ei ole saatu ilmaiseksi jne. Ei liene tarvinne jatkaa? 

Jos menemme anoppilaan ja hän on siellä, ei hän edes puhu mitään, koska ei muka osaa mitään meidän hienoja juttuja, tyyliin vietiin auto korjaamolle (tavalliset ihmiset kun korjaavat itse ilmaiseksi saaduilla varaosilla ja vaan ne hienoperseet käyttää korjaamoa, ettäs tiedätte).

Vierailija
32/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

Oletettavasti nainenkin on lesbo, jos sen hiukset eivät ole yli olkapäiden tai se pukeutuu housuihin?

Komppaan 32:ta, kyllä joillain on ahdas maailma...

Vierailija
33/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä pikkupaikkakunnalla. Viimeksi kun kävin hänen luonaan juhlissa, minua alettiin kutsua hipsteriksi. Täällä Helsingissä en todellakaan ole hipsteri. Ehkä ennemmin juuri juntti. Kirosin ja join kaljaa minkä kerkesin mutta se ei riittänyt.

Vierailija
34/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

Oletettavasti nainenkin on lesbo, jos sen hiukset eivät ole yli olkapäiden tai se pukeutuu housuihin?

Komppaan 32:ta, kyllä joillain on ahdas maailma...
[/quote]

Ja mä vielä menin ostamaan laukun mieheni 30-vuotis lahjaksi :(

Vierailija
35/35 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävisin paikalla ja poistuisin hyvissä ajoin ennen kun porukka alkaa olla räkäkännissä. Olkoon tilaisuus mikä hyvänsä, niin minä en ryyppäämistä ja känniääliöitä ala katselemaan. Absolutisti en itsekään ole, käytän alkoholia joka viikko, mutta kännejä en vedä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä